Chapter 1

657 28 5
                                    

Alexis'in Anlatımından...

''Hadi ama Alex neredeyse bir hafta oldu, seni çok özledim.'' Nora'nın bu sözlerine gözlerimi devirdim.

''Hayır Nora sadece 3 gün oldu ve amcanla biraz yalnız kalman lazım.''

''James'le şu ana kadar hiç yalnız kalmadım aslında kalamadım desem daha doğru olur çünkü nişanlısı Lea kıçımızın dibinden ayrılmıyor.'' Bu sözlerine kıkırdamakla yetindim. Nora'nın gözlerini devirdiğini tahmin etmek pekte zor değildi.

''Yarın geliyorsun dimi Alexis?'

''Eminim şuan yavru köpek gibi bakıyorsundur Nora ve evet geliyorum.'' Arkadan gelen çığlık sesiyle kulağımı telefondan uzaklaştırmak zorunda kaldım.

''Seni seviyorum Alexis.''

'' Uyu artık Nora.'' Nora'nın cevabını beklemeden telefonu yüzüne kapattım.

****

Ne zaman kurduğumu bilmediğim lanet alarmın sesini duyduğumda kendime küfür ederek yataktan doğruldum ve alarmı kapattım. Yatmadan önce hazırladığım valize bir bakış atarak otel odasının tuvaletine yöneldim. Ben ne ara bu kadar dakik olmuştum? İşlerimi hallettikten sonra kenara ayırdığım siyah şortumu ve askılı bordo tişörtümü giydim, converselerimide ayağıma geçirerek çantama yerleştirmediğim tokalarımın arasından siyah lastiği aldım ve saçımı gelişi güzel topladım. Telefonumu şortumun arka cebine sıkıştırıp kenardaki sigara paketini alıp balkona yöneldim.Sigaramı yaktıktan sonra çakmağı kenardaki sehpaya koydum ve sigaranın kızıllaşmasını izledim. Aldığım nikotin tadı kesinlikle paha biçilemezdi.

Çatalımla tabağımda kalan salama eziyet ederken üstümde bir ağırlık hissettiğimde refleks olarak hızla arkamı döndüm.

''Tanrım! Nora salak mısın? Öyle sinsi sinsi yaklaşılır mı?''

''Üzgünüm korkutmak istemedim.'' Koltuktan kalkıp yarım kalan sarılma işimizi tamamladım ve masadaki sigara paketiyle telefonu elime aldım. Telefonumu şortumun arka cebine sıkıştırırken yine aynı soruya maruz kalmıştım.

''Bırakmıycaksın dimi?''

''Biliyorsun, sigara senden sonraki tek sahip olduğum şey ve ikinizide bırakmaya niyetli değilim bebeğim.'' Elmacık kemiklerinin üzeri çoktan kızarmıştı bile. Neden bu kadar utangaçtı ki? Bu haline gülmemek için yanağımın içini ısırdım.

''Tek mi geldin sen?''

''Ihm.. hayır Lea dışarıda bekliyor.'' Kafamı olumlu anlamda salladım ve odama çıkmak için merdivenlere yöneldik.

***

''Bi an hiç gitmeyecek sandım.'' Yine gözlerini devirmişti. Son zamanlarda fazlamı göz devirmeye başlamıştı yoksa bana mı öyle geliyordu?

''Fazla ön yargılısın bebeğim, Lea'yı boşver James'le aran nasıl?'' Yeni odama göz gezdirmeye devam ediyordum Nora ise yatağım üzerine çullanmıştı bile. Komidinin üzerindeki figürleri incelerken konuşmaya başlamıştı bile.

''Fazla rahat davranıyor, bi amcadan çok erkek kanka gibi.''

''Böylesi daha rahat değil mi?'' Kollarımı göğsümün altında birleştirip ona döndüm. Huzursuzca yerinde kıpırdandı.

''İlk geldiğimde babamdan bahsetti, biliyor musun hep babamı suçlamıştım sürekli kendime 'bir anne asla böyle bir şey yapmaz kesin babam zorlamıştır' diyip durdum ama onun hiç suçu yokmuş Alexis, annem öldüğünde bırakmak zorunda kalmış beni.'' Yanağından küçük bir damla aşağı süzülmeye başladığında yanına oturdum ve kafasını göğsüme bastırdım. Hıçkırıkları arasında tekrar konuşmaya başladı.

Passion // unionjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin