Chapter 4

232 20 4
                                    

Belki de gökyüzü tek çıkış kapısıdır.

The Vamps - 22 (Cover) ile okuyun.

Alexis'in Anlatımından..

Pekala,o sözü orada söylemesine gerçekten ne tepki vereceğimi bilmiyordum ama hoşuma da gitmişti. Ama 'seni seviyorum'  her zaman  söylenecek bir kelime değildi bana göre. Ondan hoşlandığım kesinlikle aşikardı, sadece bunun daha özel olmasını istiyordum. Ama onun yaptığı tam da ona göre bir davranıştı aslında. Yani onu tanıdığım kadar. Her neyse.

Evden içeri girdiğimde Nora'nın çoktan yatmış olduğunu fark ettim. Yarın sabah ilk işim onun gönlünü almak olmalıydı. Bunun için gerçekten çok yorulacaktım çünkü o tam bir inatçı.

Odama çıktığımda yavaşça kapımı kapatıp ışığımı açtım. Yatağa oturarak çantamı ve ayakkabılarımı çıkartıp yerlerine yerleştirdim. Bugs Bunny'li pijamalarımı alırken sırıtmadan edemedim. Gerçekten de benim hakkımda her şeyi biliyor muydu? Ailemi de mi? Başımı sallayarak düşüncelerimi geçiştirdim. Üzerimdekileri çıkardıktan sonra telefonumu başucuma koydum ve ışığı kapattım.

Işığı kapattıktan sonra birkaç saniye gözümün karanlığa alışmasını bekledim ama gözlerimi devirerek ışığı açtım ve yatağın yolunu ezberleyip tekrar ışığı kapattım. Saçımı açtıktan sonra yatağa oturdum ve başımı öne eğip saçlarımın öne düşmesini sağladım. Tokanın ağrıttığı yerleri ovduktan sonra yavaşça yorganın altına girdim.

****

Eve oldukça geç gelmeme rağmen erken uyanmama emin olun sizin kadar bende çok şaşırdım ama kırk yılda bir erken uyanmak gerçekten işime gelmişti. Nora'nın kapısına unutmadan notumu yapıştırdım ve parmak uçlarımda koşarak odama girdim.

Nisan'a girmiştik ve bu benim için resmi olarak şort dönemi demekti. Gerçi beni kışın bile şort giyerken görebilirsiniz o da ayrı bir mesele. Mor şortumu bacaklarımdan geçirdikten sonra siyah bir tişört geçirdim. Kalçamın hizasında olan uzun hırkamı da giydikten sonra yine siyah olan vanslarımı ayağıma geçirdim. kenardaki çantamı kapıp hızla evden çıktım. Saat daha dokuzdu ve bu çevrede işyerleri çoktan açılmış olurdu. Caddeye çıktığımda dükkanların önünde geçerken burnuma gelen poğaça kokusuyla küçük,tabelasında pembeli morlu kapkekleri olan pastaneyi görmem bir olmuştu. 'Katy'nin Pastanesi' ne girerken sırıtmadan edemiyordum. Kasadaki kırmızı yanaklı  kadının adının Katy olduğunu tahmin etmek pek de zorlu değildi.

Poğaçamı ısırırken kuaförün önünden geçmemle hemen geri döndüm. Sanırım pet shop biraz bekleyebilirdi.

*****

''Aman Tanrım! Alexis bu şey her yeri kokluyor. Ve İsa aşkına saçlarına ne oldu?'' Ellerini saçlarımın uçlarında gezdirirken bir yandan da benim elimde duran hemstırına bakışlar atmayı ihmal etmiyordu.

''Sadece küçük bir değişiklik, bebeğim.'' Sadece saçımın ucunun kızıllarını açtırmıştım o kadar.  Omuz silkerek geri çekildi ve elimdeki küçük fareyi tereddüt etse de eline aldı.

''Ona bir isim buldum.'' diye şakıdığında gülerek elini başının hizasında kaldırdı ve burnunu hemstırın burnuna yaklaştırdı.

''Neymiş o söyle bakalım.''

''Bambi.'' Ben gülerken Bambi'de burnunu Nora'ya yaklaştırdı. İkisi birbirinin burnunu kokladığında hemen resimlerini çektim.

''Güzel bir anı defteri parçası olacak gibi gözüküyor.'' dedim çektiğim resmi incelerken. Nora başını sallayarak Bambi'yi onun için aldığım kafesine yerleştirdi.

Derin bir nefes alıp kollarını göğsünde birleştirdiğinde dudağımı ısırarak ona baktım. Pekala beni affetmesi kolay olmuştu ama hala George durumunda takıktı ve benim onu bir saat sonraki buluşmaya ikna etmem gerekecekti.

Merabalaaar^^ Hikayemizde bir kaç güncelleme yaptık, farketmişşsinizdir ve uzun zamandır yeni bölüm yazamıyoruz. Bunun için gerçekten çok üzgünüz ama sınav dönemlerimiz başladı ve lise göründüğü kadar matrak değil açıkçası. Neyse konuya gelecek olursak bu bir geçiş bölümğ gibbi bir ley oldu fakat nedense kendimizi çok suçlu hissettiğimiz için yayınlayalım dedik. Yazabilirsek pazar günü de diğer bölüm gelecek. Bu arada size sormamız gereken  bir şey var. Sizce bölümler az ama sık sık mı gelsin yoksa ay da bir ama fazla mı gelsin? Gerçekten bu konuda fikirlerinize ihtiyacımız var çünkü bizim için zaman bulmak gerçekten zor. Şarkılarımız için kayıtlar zaman bulmak bu kadar zorken hikayeyi yayınlamak gerçekten zor oluyor. Bu arada sizlere de bir isim vermek istiyoruz. Bununla ilgili düşüncelerinizi de yazarsanız seviniriz. Sizi seviyoruz. ^^

Oylar ve yorumlar! ^^

Passion // unionjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin