Mereka semua berpeluh akibat berlari tadi,,
"well,, semua ni pengajaran untuk kamu semua.. Baru lari 20round, belum lagi cikgu suruh kamu cuci tandas or bersihkan seluruh sekolah ,dah tak larat,, masa gaduh tu bukan main hebat lagi"-sindir cikgu lee kwangsoo, dia melihat muridnya yg tengah terdampar penat akibat lari.. Tao lh orng pertama yg pengsan akibat letih sangatEunji pov
Penatnya... Aku mengambil sapu tangan yg berada didalam poketku,, baru saja aku ingin mengelap peluh ku.. Seseorang merampas sapu tangan milikku.. Aku melihat orang itu... Lahhh sehun rupanya.
"eunji ya.. Err,, teman aku g tandas kejap. "- sehun berbisik padaku..apahal pula budak sehun ni nak aku teman dia g tandas..
Aku memandang ny.. "mian.. "-tolak ku,, tapi sehun tiba2 menarik lengan ku..
Terkejut beruk aku dibuatnya.."kamu berdua nak kemana?? "-soal cikgu lee kwangsoo
"kami nak g tandas kejap,, boleh kan cikgu?? "-tanya sehun.. Cikgu kwansoo hanya sekadar angguk..
Aku mencuba melepaskan diri tapi,, genggaman ny terlalu kuat..
Sampai ny kami berdua dihadapan tandas,, sehun terus menarik ku kedalam dakapan ny... What da -_-
Aku mencuba melepaskan pelukan sehun tapi tak boleh..
"janganlah bergerak.. Dah lama aku nak peluk kau JUNG EUNJI, akhirnya aku dah dapat peluk kau"- sehun mengeratkan lagi pelukan,
Aku dah tak tahan,, aku menolak sehun sehingga dia terjatuh kebawah lantai. ,
"kyakkk, kau dah gila ke huh? "- marah ku padanya,, dia tersenyum jahat..Aku melihat dia bangun lalu mencoba mendekati ku.. Aku mengundur kebelakang sehingga aku terlanggar locker dibelakang ku.
"huh.. Kyakkk. Janganlah jual mahal.. Kau tahu kan aku suka kat kau"- sehun menumbuk locker dibelakang ku,, aku tergamam bila sehun Mencoba merapatkan mukanya,
"a... Ap.. Apa kau nak buat huh?!! "-tanyaku sedikit menggeletar..
"apa aku nak buat ye.. "-kata sehun lalu berpura pura berfikir
Sehun memegang pipi ku lalu ingin mencium ku,, aku cuba melepaskan diri tapi tak boleh..
Dan pada masa itu,, bukkk, satu tumbukkan dihadiahkan diwajah kacak sehun,, sampai muntah darah sehun aku tengok,, ehh siapa tumbuk sehun, aku melihatnya.. Ehhh..
Endpov
Flashback
Mingyu povAku melihat seseorang menarik eunji,, katanya nak ke tandas,, aku pun tak sedap hati tengok,,, aku meminta kebenaran untuk pergi tandas juga,, bila aku sampai dilorong masuk bahagian toilet, aku melihat budak tu macam mengugut eunji,, ehh apa budak tu nak buat dekat eunji,, tanpa buang masa aku berlari kearah mereka lalu menghadiahkan satu tumbukkan pada budak tu.. Eunji memandang ku.
"Gumawo... "- kata eunji padaku,, lalu eunji memeluk ku,, dia terlihat sangat takut,, aku mengusap lembut rambut eunji..
"gwenchana,, nampaknya kita kena pergi dari tempat ni... "-ujar ku.. Eunji mendongak melihat ku..
"kita berdua?? "-tanya eunji
Aku hanya angguk,, aku melihat budak yg bernama sehun memandang kami berdua,,
"jum"-ajak ku.. Aku memegang erat tangan eunji
"tapi.. Macam mana dengan budak yg lain? "-tanya eunji..
"takpe.. Nanti aku chat diorang... Sekarang ni kita kena pergi jauh.. "-kataku.. Senyuman terukir dibibir eunji.
_____Tak faham kan?? Makin lama, makin mengarut kn.. Hahaha.. Author tengah heart attack ni,, mianhae..
Nak pergi mana lh agaknya mereka berdua tu...