part17

357 25 5
                                    

Skip

*didalam pejabat

"boss,, saya dah jumpa orng yg boss cari. "

"bagus,, aku nak kau curi dia malam ni.."

"duit boss?? "

"ni wang pendahuluan..."

Pembunuh upahan itu mengambil sampul surat yg berisi duit, lalu mengatur langkah keluar .

"hahahhaahahha,, jung eunjong.. Harta kau semuanya akan jatuh pada aku.. Hahahhahaha"

_________

*dorm bts+svt+eunji

Diruang tamu.. Terlihat bts ngn svt tengah membetulkan tali leher mereka. (imagine lh wahai readers,, handsome gila diorang semua.. 😂)

"mana eunji?? "-tanya seokjin

"im here!! "-kata eunji yg tiba2 muncul dibelakang mereka..

Terlompat hoshi dibuatnya,, bukan apa,, c eunji ni terus pegang bahu hoshi, dah lh c hoshi ni penakut..

"nasib aku ni takda lemah jantung,, kalau tak ,dah lama aku mati"-monolog hoshi,, dadanya diusap beberapa kali..

"hehe,, mianhae.. "-eunji membetulkan rambut palsunya 

Hoshi hanya membuat muka -.-,yg lain hanya gelak
.

"dah lh jum pergi sekolah,, nnti tak habis2 kita kena marah.  "-ujar seokjin

"oh ya,, hyung,, errr malam ni kan hari... "-joshua memperingatkan seokjin yg hari ni hari jadi eunji,,

"hampir lupa hyung. "-seokjin menampar wajahnya yang kacak. 😂

"hari apa??? "-tanya eunji,,

Hoshi pandang jungkook-jimin-taehyung,, senang cerita mereka semua saling memandang satu sama lain..

"arr.. Takde lh dah jum.. "-seungkwan memaut lengan eunji,, dan berjalan pergi kesekolah yg tak berapa jauh dari asrama mungkin berjarak 1km,, belakang sekolah je asrama diorang..

_____

Minho pov

Aku memandang eunji yg baru masuk dalam class,, aku.. Sebenarnya tak sampai hati nak melukai eunji,, tapi aku terlalu emosi,, minah.. Kalau dia masih hidup, mungkin aku bersama dia sekarang.

Aku melihat eunji dari belakang..
____

Bring2 lonceng berbunyi... Perut pelajar pun dah bunyi,, selepas tunduk hormat pada cikgu,, mereka semua pun lari lintang pukang pergi ke kantin,, almaklumlah budak dorm memang macam tu...

Svt+bts menunggu eunji diluar pintu class 5-4A,, beberapa saat kemudian,, eunji pun keluar..

"dah jum ar gi kantin.. "-ajak eunji..

Svt+bts hanya mengikuti jejak eunji dari belakang.. Selepas sampai di kantin  mereka semua duduk disebuah meja yg mempunyai 22buah kerusi..

"apa yg mereka buat di meja kingka... "

"diorang ni budak baru kut,, "

"mungkin juga,, sebab.. Mereka duduk ditempat kingka kita"

"mereka semua tu memang tempah maut ke apa"

"tulah"

Itu adalah bisikan dari pelajar yang berada di kantin..

Hai readers.. ✋..cuba lh bagi idea pada author sikit,, korang rasa siapa kingka yg sesuai.. Exo??  Toppdogg?  Monsta x?  Nct?  Bigbang??  Err atau another group???  Comment ehh,, nanti author update part seterusnya kalau dah ada comment kingka yg sesuai.. Btw.. Thanks eh baca ff mengarut ni... 😁😂

Tomboy girl with 20boys(✔)Where stories live. Discover now