Xxx pov
Asyik2 aku kena suruh... Ishhh,, aku berjalan menuju ke stor untuk mengambil barang yang disuruh oleh mr.park aka guru disiplin. Nasib lah dia tu guru disiplin kalau tak dah lama aku sepak2 cikgu tu..
Sedang aku mencarut ni tak sangka aku dah dihadapan pintu masuk stor.. Aku mengulas tombol pintu.. Eyy terkunci???
Knockk3 aku ketuk "hello!! Ada orang kat dalam ke??? " jerit ku.......... Bunyi cengkerik je aku dengar...
Mungkin pintu stor ni terkunci sendiri, almaklumlah dah lama..
Baru saja aku nak rempuh... Aku menekan brek(ok macam kalau korang nak rempuh pintu, korang kena langkah kebelakang pastu lari merempuh pintu tapi tiba2 pintu dibuka oleh seseorang, mesti lah korang berhenti dengan mendadak kan? 😂)Aku melihat,, ehh Lee minho? ..aku memandangnya dengan pandangan ingin tahu.. Apa yg lee minho ni buat kat stor... Ehhh ada seorang lagi, tapi siapa dia tu?? Tak pernah tengok pun sebelum ni.. Mungkin dia tu budak baru..
Baru saja aku nak bertanya,, lee minho ngan budak baru tu beredar sebaik saja keluar dari stor..
Aku pun blur kat depan stor... What ta??
Blur punya blur.. Satu suara nyaring menjerit dibelakang ku.. Hampir saja aku melompat macam katak akibat terkejut.
"kyakkk DO KYUNGSOO!!! kamu dah ambil barang yang cikgu suruh??!! "-milik suara itu tak lain tak bukan adalah mr. Park
Aku gelabah,, gila ke tak. cikgu tu bawa kuali, kuali dia tu dah lah besar berbanding kuali aku yg dirumah,, nasib aku lupa bawa. Kalau aku bawa dah lama aku ngn cikgu ni berperang kuali.
"belum..."-jawab ku..
"pergi ambil sekarang! Kalau tak cikgu pukul kamu pakai kuali cikgu ni. "-ugut mr. Park
Ngeri dok.. Aku pun masuk stor dengan keadaan lintang pukang.. Apalah nasib ku ini... T. T
Endpov
Meanwhile
*diclass 5-4A
Eunji pov
Aku mencari tempat duduk kosong,,sesaat itu aku menjumpai satu tempat duduk kosong yg berada dibelakang. aku mengatur langkah untuk pergi ke meja itu .. Langkahku terhenti. Aku melihat minho masuk ke class ..nasib aku baik tadi sebab ada seseorang yang ingin memasuki stor kalau tak,, aku tak tahu apa nasib ku..
Aku teringat apa yang minho cakap kat dalam stor tadi..
Flashback
"semua ni salah kau,,,, kau pembawa malang.. Pembawa malang...! "-jerit minho padaku,,
Hampir saja dia nak tampar aku,, terdengar seseorang mengetuk pintu dari luar,
"ingat... Aku takkan lepaskan kau dengan mudah,,, kalau kau bagi tahu kawan kau tentang perkara ni, aku takkan segan silu nak bunuh kawan kau dan juga kau.. "-ugut minho, lalu membuka pintu lalu keluar,, begitu juga aku...
Endflashback
Tapi.. Memang semuanya salah aku... Kematian minah juga salahku, dan aku tlah menyusahkan 20namja yg sanggup pindah kesekolah asrama demi aku.. Hmmm.
Apa yg aku kena buat... Arghh..Aku makin tak tahu nak buat apa lagi, ,
Endpov
Disudut jauh dari pandangan.
Xzx pov
Jung eunji??.. *smirk tak sangka kita boleh jumpa lagi.. Dah jodoh kut... Dia tengah pandang siapa tu? Aku menoleh kebelakang ,,ohh dia tengah pandang lee minho.. Wait.... Kalau macam tu. Nyawa eunji dalam bahaya... "its okay honey,, i will protect you."
Endpov.
Sorry banyak sangat watak2 baru... Mian kalau tak best.. T T.😭 author dah $+'+'$:/@ (bahasa alien)
Tak faham kan part ni?? Jujur author pun tak faham.. 😂makin mengarut je author ni kn btw thanks readers yg sudi tunggu part ni..