Tak a je tu další díl. Chtěl bych moc poděkovat za podporu. Ohledně této fanfikci jsem si nebyl jistý, ale vy jste mě dotáhli v ní pokračovat.
Takže tahle speciální cuddling kapitola jen pro vás.
„Víš Stilesi, tak si říkám, jestli by nebylo lepší, kdybys tu zůstal, jako přes noc" řekl Derek dívajíc se do zemně, a přitom zakopával jednou nohou. Stiles natočil hlavu jako to dělají štěňata. „No dobře, pokud ti to nebude vadit" odvětil a když procházel kolem Dereka utrousil „kdybych tě neznal, řekl bych že se červenáš". „A ty mě znáš?" odvětil Derek se zvednutým obočím. „No, jsem u tebe doma, říkám ti jménem a dneska u tebe přespávám... takže jo, asi tě znám" řekl sarkasticky Stiles, Derek k němu přistoupil a sladce dodal „v tom případě mě odteď oslovuj pane Hale." Stiles vyprskl smíchy a poplácal Dereka po rameni mezitím, co šel do obyváku.
Náhle se, ale vrátil zpátky a pravil „Dereku, co kdybych zavolal zbytek smečky" Derek se na něho nechápavě podíval „četl jsem, že vlkodlak teda Isaac, se bude lépe hojit obklopen svou smečkou" Derek jen dodal „ano, to je pravda. Vlkodlaci jsou silnější se smečkou a rychleji se i hojí." „tak proto se Scott hojil tak pomalu když byl omega" žasl Stiles „tak proto" odpověděl Derek, i když to nebyl otázka.
Potom, co Stiles odvolal první půlku smečky a Derek druhou se za chvíli všichni sjeli před Haleovic domem. První, kdo vešel byl Jackson (ano, ano. V mém universu Jackson nikdy neodjel a přidal se do hale pack) kupodivu neměl na obličeji svůj věčný nasraný výraz. Kývl si s Derekem na pozdrav a Stilese objal.
Objal!!! Stiles teď v hlavě tančil s motýlky na louce plné kvítí. Jak jen se to říká, že když se něco blíží zvířata to poznají mnohem dřív než lidi a chovají se divně. Stiles viděl dokument o akvarijních rybkách, co před tsunami žraly kamínky, ale Jackson nevypadal jako akvarijní rybička (teda, v jednu chvíli měl ocas, ale to sem nepatří) a taky nevypadal, že drží nějakou kamennou dietu. Divně se, ale choval tak či tak.
Jackson se odtáhnul od Stilese a zeptal se celkem starostlivým tonem „jak je na tom?" „je-je v pořádku, spí nahoře" odpoví zaskočeně Stiles. To samé se opakovalo u každého kromě Lydie. Ta mu jen řekla jednoduše „čau".
Štěňata se uvelebila na sedačce, zatím co Derek a Stiles šli připravit něco na zub. „co to bylo?" zeptá se Stiles tiše tak aby ho ostatní vlkodlaci neslyšeli. Ono naučit se to že někomu nemůžete lhát, nebo že vás slyší přes celou školu neučí zrovna lehko. „Co bylo co?" zeptá se Derek hloupě. Stiles ve vzduchu předvede objetí a Derek se rozesměje „no, tím že jsi zachránil Isaacovi život se mezi tebou, ním a vůbec celou smečkou vytvořilo pouto, mají teď tendenci se o tebe starat" ušklíbne se Derek.
„Jsi jako jejich máma" dodá. „Cože?! To není pravda" vykřikne Stiles, asi docela nahlas, protože Scott s Jacksonem vtrhli do kuchyně „co se stalo?" zeptá se Scott. „Derek říkal že jsem vaše máma" remcal Stiles „viď že nejsem Scotte" podívá se prosebně na Scotta, který se jen usměje a dodá „Jasně že ne... mami" odpoví a rozesměje se na což ho Jackson praští do žeber. „nesměj se naší mám..." Stiles vytřeští oči „i ty" řekne ublíženě. Z obyváku slyší smích, dosti hlasitý a výsměšný. A Stilesovi dojde že se nesmějí ničemu teda nikomu kromě jeho.
„Bože Stilesi promiň" omlouvá se Jackson a chce se dotknout jeho paže, ale Stiles ho odstrčí „svačina je hotová" zavrčí a vezme jeden tác s jídlem, který položí na stolek před sedačkou. Potom si sám sedne do křesla a pokrčí nohy, které obejme rukama a hlavu si do nich schová. Ještě chvíli se někteří smějí, ale přestanou, když je Derek zpraží červeným pohledem.
Stiles se z naštvanosti přemístí do smutnosti. Je mu do breku, ani neví proč. Vždyť šlo jen o nevinný vtip. Ale skutečnost že se mu lidi na, kterých mu záleží smějí je hodně bolestivá. Chvíli je ticho a pak slyší, jak si k němu někdo přiklekl.
Byl to Scott. „Já, promiň. Nechtěl jsem si s tebe dělat srandu" zakňučí s jeho štěněčíma očima. „to je dobrý, Scottie" usměje se Stiles „teď jezte" řekne rázně. Všichni jakoby, čekali na rozkaz se vrhnou do jídla. Sendviče mizely z tácu strašně rychle, že si málem ani Stiles neukořistil nic pro sebe. Ono být člověkem ve smečce plné vlkodlaků nebylo nic lehkého „tyhle nechte pro Isaaca, až vstane bude mít hlad" rozkáže Stiles a ukáže na tři krůtí. Ví, že ty má Isaac nejradši.
„AAAAAAAAAAAAA" zařve Stiles, když se jeho ramena dotkne cizí ruka. Všichni vlkodlaci vskočí na nohy a čekají co se bude dít. „Isaacu, proč nespíš" oddychoval těžce Stiles, kterému se před chvílí zastavilo srdce. „Měl jsem hlad, nechtěl jsem tě vystrašit" řekne omluvně chlapec s kudrnatými vlasy.
„To je v pořádku, támhle jsme ti nechali" ukáže na zmíněné sendviče. Isaac se mlsně olízne a začne žvýkat první sousto. Když dojí všimne si, že ho všichni pozorují. „děje se něco" hlesne a podívá se Dereka. Ten mu odpoví „ne, jenom si nás vystrašil" „dvakrát" ozve se Erika. „promiňte" sklopí zrak Isaac a pohrává si s prsty. „Nemáš se za co omlouvat, přisedne si k němu Scott a obejme ho kolem ramen.
„Spíš bych měl poděkovat, vám všem. A hlavně tobě Stilesi" řekne, vstane a přistoupí k červenajícímu chlapci. Pevně ho obejme. „Bez tebe bych tu už nebyl" potichu zavzlyká Isaac do Stilesového ramene. To už Erika nevydrží a vystartuje a taky Isaaca pevně obejme. „tohle nám už nedělej" řekne a z jejího hlasu jde poznat, že taky pláče. Stiles si s nimi sedne na gauč a Eriku si vezme do náruče Boyd, kdyžto Isaac zůstane u Stilese a schová si tvář do jeho trika.
Stiles ho něžně hladí ve vlasech a Isaac začíná příst. Tak jako před tím u Dereka. K nim se přitiskl s Isaacovi strany Jackson, který začal kudrnatého chlapce hladit na zádech a se Stilesovi strany se přitisknul Scott.
„Nebyla by lepší postel" nadhodí Scott. A očividně se všem ten nápad líbí.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Já vím, Já vím. Slíbil jsem cuddling což jsem tak trochu splnil, ale příští kapitola bude jenom o tom. Tak příště ahoj.
ČTEŠ
Problémy ve smečce (Sterek)
FanfictionJednoho dne Stilese zavolají kvůli smečky, co se bude dít a proti komu budou čelit tentokrát?