Kapitola 6

2.8K 144 39
                                    

Ahoj lidičky, ano ještě žiju. Vím, že dlouho nepřibyla nová část, ale tyto dva týdny byly naprosto hektické (pololetí apod....). Dobrá správa je že jsem nemocný, takže se bude vydávat pořád stejně, protože jsem líný... Btw za to čekání tohle bude nuzzle, cuddle kapitola. Doporučená hudba – Owl City – Fireflies

Stiles zívl a přikývl „asi jo" Isaac s Jacksonem vstal a vydali se po schodišti do pokoje alfy. Stiles se Scottem začali sklízet ze stolu a potom uklidily kuchyň. Derek to jen pozoroval s mírným úsměvem a poklepával prsty po opěradle od gauče do rytmu písničky, co hrála z reproduktoru. Tohle dobrá smečka, pomyslí si. Co dobrá, ta nejlepší, a navíc si dnes užije pack bondingu a ještě líp, pack bondingu se Stilesem.

Tohle je snad, co se k tomuhle dostal, došlo Stilesovi. Četl o tom hodně, o mazlení se s alfou a betami. Zrovna tahle věc by byla v plusové přihrádce, kdyby si tvořil seznam ‚proč být vlkodlakem'. Je i trochu nervózní, co když ho tam Derek nebude chtít. Sám přece řekl, že jako člověk do smečky nepatří. Té noci, kdy to řekl se Scott s Derekem hodně pohádal.

Stiles se pousmál nad tou vzpomínkou...

--/(flashbacky)/--

„Jak si to mohl vůbec říct. Vždyť nám všem několikrát zachránil zadek" Derek se nadechl, aby něco namítl, ale Scott pokračoval „i tobě Dereku, i tobě" „není vlkodlak" odsekl Derek. „ale je to přítel, který vždy stojí při nás a důvěřuje nám" vykřikl Scott. Derekovi se rudě zalesklo v očích, ale Scott ignoroval jeho alfa postavení. „nevím proč od sebe odháníš všechny co tě mají rádi a kteří ti věří" Derek se suše zasmál „Stiles že mi důvěřuje a věří mi" „ani nevíš kolikrát se tě zastal a kryl před svým tátou" řekl Scott tiše a odešel dveřmi ven kde nasedl na svou motorku a odjel, stejně jako před chvílí Stiles.

Kdyby neměl Derek tolik sebekontroly asi by mu spadla brada až na zem. Takže Stiles, kterého právě zranil svými slovy ho podle Scottova tvrzení bránil a chránil ho před šerifovým čmucháním. „Bože, já jsem idiot" zašeptal pro sebe. Nejhorší bylo že to byla pravda, protože Scottuv srdeční tep nijak nezakolísal.

--mezitím u Stilese—

Scott slezl z motorky a otevřel vchodové dveře od domu Stilinských. Stiles jako obvykle nezamkl a šerif byl v práci. Vyběhl schody a těsně před Stilesovým pokojem ucítil pach jiného vlkodlaka. Otevřel dveře a uviděl, jak na posteli naproti sobě v tureckém sedě sedí Stiles a Isaac. Isaac něco říkal a Stiles se tomu smál. Oba ale sebou trhli a když zmerčily Scotta.

„Ahoj, čemu se smějete" řekl Scott a posadil se vedle Stilese kterého objal kolem ramen. „Isaac mi jenom vyprávěl jaké je to u vás v koupací večer" Scott zčervenal a Stiles pokračoval „a prý že kočky nesnáší vodu". „a co ještě Isaac říkal?" zeptal se Scott. Stiles se nadechl, ale Isaacova ruka přes jeho pusu ho umlčela „už nic" vyhrkl Isaac, na což se Stiles uvolnil z jeho sevření „a taky řík... cha, nech toho, ahhh, Isaacu... přestaň" hroutil se Stiles smíchy.

Isaac si to nechtěl u Scotta zavařit víc tak radši Stilese začal lechtat. „pomooooc Scottyyyy" řval Stiles a Scott ho za ruce táhl z postel, ale Isaac ho chytil za nohy a nechtěl ho pustit. „kluciii, vždyť mě roztrhnete" smál se Stiles, až to muselo probudit sousedy. Pokusil se ve vzduchu pokrčit nohy a ruce. Škubl sebou což zapříčinilo trojí pád.

Nejdřív spadl Isaac, vedle něho Scott a na ně Stiles. Narovnal se tak že ležel na Isaacově hrudi a poslouchal jeho tlukot srdce.

„Ehm, ehm" ozvalo se zakašlání z rohu místnosti. Scott i Isaac vyskočily na nohy až Stiles sletěl na zadek před ně. Isaac ho za podpaží vyzvednul na nohy a podívaly se na stínovou postavu „Dereku, co tu chceš" ozval se Scott. Derek, došlo Stilesovi. Náhle se cítil slabě. Derek udělal krok dopřede a Stiles se schoval za Isaaca, který byl připraven chránit kamaráda.

Derek se zastavil a řekl „já... přisel jsem se omluvit" až tady šlo slyšet, jak mu bylo trapně „nemusíš za co, řekl jsi to jasně. Jsem jenom člověk, nemusíš se se mnou obtěžovat" řekl raněně Stiles. Derek si povzdechl „ne Stilesi, ty jsi mnohem víc než člověk. Jsi přítel, společník a člen smečky... mojí smečky"

--/(konec flashbacku)/--

„čekáme na tebe" houkne na něho Derek. Co se dělo, to se na tak dlouhou dobu zapřemýšlel? Asi ano a cože to Derek říkal, čekají na něho? Tak asi vítaný je. Teda když to řekne alfa a co řekne alfa je zákon. Stiles se pro sebe usměje, tohle si musí někde napsat.

Vyběhne po schodech a vejde do Derekova pokoje. Jakmile do něho vejde uvidí, jak ostatní leží na posteli. „no víš, nemám v čem spát. Nějak jsem nepočítal že tu budu dnes spát. Teda že tu vůbec někdy budu spát" oproti ostatním, tři z nich tu bydlí a Scott je tu taky skoro nastěhovaný. Derek vstane a podá Stilesovi jeho černé triko.

Stiles si ho bez řečí obleče a pak ho napadne, kam si asi lehnu. Na pětimetrové posteli ležel uprostřed Derek, po jeho boku Isaac a vedle Isaaca ležel Jackson za kterým ležel Scott. Z druhé strany ležela Erika, Boyd a Lydii s Allison někdo poslal domů.

„Lehneš si?" zvedl obočí Derek a Stiles celý zrudl. „ke mně" natáhnul se Isaac a stáhnul Stilese vedle sebe a Jacksona. Ležel na zádech a vůbec se nehýbal. Isaac si ho přitáhl na hruď a Jackson se mu přitiskl na záda. Jenže on se pořád nehnul. Dalo se říct, že sotva dýchal. Jackson to vycítil a začal ho hladit po boku a Isaac ho hladil ve vlasech.

Po chvíli se Isaac odsunul a přitáhl Stilese zády k Derekovi. Tohle se, ale Stilesovi nezdálo ani v nejdivočejších snech. Derek ho pažemi sevřel a přiložil nos k jeho vlasům. Plně nasál jeho pach a pak se s nosem posunul na jeho krk, kde se jeho pach mísil s Derekovým. To zapříčinilo půjčené triko. Tohle dělalo Alfovy velkou radost.

Pocit že je Stiles nasáklý jeho pachem ho uspokojovalo (nic perverzního vy zvrhlíci). Poté se o svoje přihlásil Scott a nyní už spící Stiles, ale nikam nechtěl. Ze spaní zamručel a Derek si ho přitáhnul víc, a přál si, aby ho už nikdy nemusel pustit.

Kdyby tak tušily že to samé si přeje i Stiles, ale o tom až jindy...


Problémy ve smečce (Sterek)Kde žijí příběhy. Začni objevovat