*Pohled Herdyna*
„Překvapení! Všechno nejlepší! " ozvalo se najednou když jsem vešel do svého bytu.
Byl jsem v šoku. Věděl jsem sice, že mám narozeniny, ale jelikož mi nikdo kromě mých fanoušků za celý den nepopřál, myslel jsem, že na mě zapomněli.
„No tak Pavle nestůj tam jako opařený a pojď pařit!" řekl Wedry a já se na něj usmál a vydal jsem se za ostatními. Docela mě překvapilo kolik lidí tam přišlo.
Párty trvala tak 2 hodiny a pak nadešel čas jít rozbalovat dárky. K mému překvapení jsem však nedostal mnoho malých darů, ba naopak. Najednou přišel Gogo s Jirkou a oba dva táhli takovou obří a těžkou krabici.
Položili ji přede mě a Wedry řekl: „Víš Pavle, všichni jsme se ti složili na jeden pořádný dárek, doufáme že ti to nevadí."
„Vůbec. Vždyť víte že jsem rád že jste si na mě vůbec vzpomněli. " odpověděl jsem a usmál jsem se na všechny co se mnou v místnosti byli.
„No tak na co čekáš! Tak už to otevři!" zakřičel na mě Jirka.
„Hlavně klid. Víte že na mě se nesmí spěchat." řekl jsem a všichni se začali smát.
Stoupl jsem si blíže k té krabici a pořádně jsem si ji prohlížel. Když tu najednou se ta krabice pohla. Strašně jsem se lekl a všichni se jako obvykle začali smát.
Podíval jsem se na ně s naštvaným výrazem a pomaloučku a opatrně jsem se přiblížil k té záhadné a velké krabici.
Natáhl jsem ruku a otevřel jsem ji.
Pomalu jsem se do krabice podíval.
To co tam bylo mi navždy změnilo život.-----
Doufám že se vám první kapitola líbila!😺
ČTEŠ
Mám tě rád jako sůl (Hybrid Edition)
FanfictionKdyž Pavel dostane od kámošů k narozeninám záhadný dárek změní mu to navždy život.