Bölüm 1 = Başlangıç

15 5 0
                                    

Melek :

" Anneeeee hazırmısınız ? " bugün içimde çözemediğim bir sıkıntı vardı. Ne yalan söyleyeyim bu yüzden korkuyorum , çünkü ne zaman kötü hissetsem bir olay oluyordu.                 
  Acaba İzmir nasıl bir yer ?
Ben çok şanslı bir insan olduğum için , lise seçimim yanlış olmuştu.
Benim GERİZEKALI kafam çok karışıktı ve ben seçimlerime Istanbul yerine Izmir ' i yazınca olanlar olmuştu.

    Bu yüzden Izmir ' e bana ev tutmaya gidiyoruz. "Hazırız kızım bavulunu alda in hadi "
Cevap vermeden bavulumu alıp merdivenlerden uçarak inmiştim. Anneme bakınca gözlerinin dolduğunu gördüm , yanına koşup boynuna sarılınca gülümsemişti. Gülümsemesine karşılık bende gülümsedim , bende en az annemler kadar mutsuzdum gideceğim için. Ama benim eğitimim de çok önemliydi , zaten sadece 4 sene.
2 haftada bir de annemler gelirse oldu bu iş.
    Dışarı çıkıp bavulumu bagaja yerleştirdim , üstüne iki tane de sırt çantası eklenince gözlerim büyümüştü . " Anneee benim ne ara bu kadar eşyam oldu ? "  annem sesini çıkarmayıp , üvey babama göz kırpmakla yetinmişti.  Hmm merak ettiniz mi ? Durun hemen anlatıyorum = Benim babam 2 yıl önce bir uçak kazasında vefat etti. Babamın ölümünden sonra annemde bende , bir daha eski neşemize kavuşamasakta sanırım babamın yokluğuna alışmıştık. 6 ay gibi bir süre sonra annem bir adamla tanıştığını söylemişti bana , önce çok kızıp üzülsem de anneme kıyamayıp kabul etmiştim , zaten sonra dan iyi bir adam olduğunu görünce annemin mutluluğu için sevinmiştim.
      Bana baba özlemini hiçbir zaman yaşatmamıştı Sedat abi. Her ne olursa olsun ona 'baba' deyince , sanki babama ihanet ediyormuşum gibi geliyor , o yüzden 'abi' demek her zaman tercihim olmuştur.
   " Siz yine ne işler çeviriyorsunuz ? "  Sedat abi aynadan bakınca ' anlatsana ' der gibi baktım. " Yok bişey canım , sadece annenle senin için biraz alışveriş yaptık "
   Biraz mı ? Iki çantadan bahsediyoruz !!!

" Teşekkür ederim " deyip sırıtınca , annem arkasına döndü.  Bişey söyleyecekti ama söyleyemiyordu annemi tanıyorum -,-  " Ne söyleyeceksin anne ? " annem şaşırmışa benziyordu " İzmir ' e bir varalım da , okul ile ilgili bir sıkıntımız var sanırım ama çözücez."
  " okul ile ilgili mi , ne olabilir ki ? "  annem ' sonra' deyince göz devirmekle yetindim. Yarım dönem okula gitmemezlik yapıp , dönem ortasında okula yazılırsam böyle olur !
   Kim bilir ne oldu ?
Biraz uykum gelmişti , kafamı cama yaslayıp , yolları izlerken gözlerim kapanmaya başlayınca direnmedim ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım ...

Helloooooo ilk bölümü sonunda yazma fırsatı buldum. Umarım beğenirsiniz , sizi seviyorum <3
  

Sen + Ben = BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin