Bölüm 3 = Rezalet !!!

12 3 1
                                    

Melek :

 5 dakika kadar okulun kapısının önünde safoz gibi bekleyince , herkez bana ' malmısın ? 'der gibi bakmaya başlamıştı. Bir tanesi bakmakla yetinmemiş ki , yanıma doğru geliyordu. 

'' yeni misin ? '' deyince ufak çaplı bir şok yaşadım , ben içeri girmeye utanırken , o yanıma gelip benimle konuşmaktan hiç çekinmiyordu !!!

Erkek işte ...  

Diye geçirdim içimden , o hala yüzüme ' mö ' gibi bakmaya devam edince , kafamı olumlu anlam da sallama gereği duydum. ( oduncuk ) olduğunu çok fazla belli ediyordu , resmen    ' tamam ' deyip arkadaşının yanına gitmişti , insan bir gel sana okulu gezdireyim falan der , neyse ona kalmadım . Gözümü devirip içeri adımımı attım , içeri girdiğim de 3 ayrı grup vardı :

1. Yiyecek gibi bakanlar.

2. Aralarında , benim hakkımda konuşup sırıtanlar.

3. Az önce ki çocuk gibi , beni hiç siklemeyenler.

   Aman keşke hepsi 3. Seçenek gibi olsa , beni yiyecek gibi bakanları gözmezden gelip , okula girdim. Müdürün odasının nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu , hatta her an kaybolabilirdim , çünkü okul ÇOOK büyüktü. Bir an birilerine sorsam mı diye düşünmüştüm , ama bu fikirden heemen vaz geçtim. AMANN NE ABARTTIN DEMEYİN , SİZE DE TECAVÜZ EDECEK GİBİ BAKSALAR ÇEKİNİRSİNİZ :/

Merdivenlerde deli gibi dolanırken , tablolardan yararlanıp yarım saatin sonunda müdürün odasını bulmuştum HİÇ ABARTMIYORUM. Kapıyı tıklatıp içeri girdim , beni gören müdür gülümsemişti , gülümsemesine karşılık tebessüm etmekle yetinmiştim. '' Sen Melek Gündüz olmalısın. '' kafamı sallayıp gülümseyince devam ettim. '' ben sınıfımı öğrenmek için gelmiştim hocam. ''  Önünde ki yazıya bakılırsa müdürümün adı Erol ' du , önünde ki dosyaları biraz daha karıştırıp somurtunca endişelenmeye başlamıştım. Kaydım yapılmadı mı  ? 
'' hmm , buldum Melek senin sınıfın 10 / A hemen sınıfına yerleş birazdan zil çalar ''
Kafamı ' tamam ' anlamında sallayıp tebessüm ettim. Odadan çıktığım gibi karşımda Bahçedeki çocuğu görünce , afallamıştım. Sırıtıp göz kırpınca sinirlenmeme neden olmuştu , ters bir bakış yollayıp sınıfımı aramaya koyuldum. Arkamdan geliyordu , bu çocuğun benle alıp veremediği ne var ? 

Bu sefer konu uzamadan sınıfımı bulmuştum , bahçede gödüğüm çocuk hala arkamdan geliyordu. Sonunda dayanamayıp  ' ne var ? ' dercesine kafamı salladım bu hareketim hoşuna gitmişti ki : '' hiç birşey yok nede olsa aynı sınıftayız arkandan gelemez miyim ? '' 

Bugün bok gibi geçmek zorunda mı ?  inanmıyomuşcasına ona doğru dönünce bu sefer kahkaha atmaya başlamıştı. Ben ona büyülenmiş gibi bakarken o hala gülmeye devam ediyordu , bana baktığını anladığımda kendime gelip gözlerimi ondan çektim , '' istersen inanma 10 / A  sınıfında olduğunu biliyorum , ne tesadüf bende aynı sınıftayımm, '' gözlerimi abartılı bir şekilde devirip hızlı adımlarda ilerleyip sınıfımı buldum , onu beklemeden sınıfa hızlıca dalınca bütün erkeklerin kafası bana doğru dönmüştü. Bunlara karşı yanaklarıma kan hücüm ederken ellerimle yüzümü kapatmaya çalışıyordum , başarılı olduğum söylenemezdi herkez bana delicesine bakarken , kafasını sıraya koymuş bir çocuk gördüm. Sanırım sadece onun yanı boştu , oraya oturmaya karar verip çekingen adımlarla sırasına doğru yürüdüm. Çocuğun sırasının yanında çantası vardı , kendim alırsam ayıp olucağını düşünerek kolunu dürttüm , tepki vermeyince hareketimi tekrarladım. Kafasını kaldırıp yüzüme tepkisizce bakınca kanım donmuştu.

Bu olamaz değil mi? 

'' Ömer ? ''  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen + Ben = BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin