Bölüm 2 = İzmir

8 4 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölümlerde hep meleğin ağzından oluyor , bunun farkındayım 4. Bölümden sonra BAŞKALARININ ağzından da olacak oda sürpriz olsun :D

NOT : BU ARADA ( * ) İLE BAŞLAYAN CÜMLELER KARAKTERİN İÇ SESİ İYİ OKUMALAR :D

Melek :

  '' Melek , hadi annecim kalk artık geldik ! '' offff ayağım fena uyuşmuş yaa. Gözümü yavaş yavaş açmaya başladığım da ,  önümde tontiş yanaklı bir anneyle karşılaşınca gülmemi saklayamamıştım. Annem güldüğümü görünce yanaklarımı sıkıp '' hadi bakalım okul işini halledelim '' dedi. ' tamam ' anlamında başımı sallayınca , sanki aklına bişey gelmiş gibi dudaklarını ısırdı. '' anne lütfen artık ne olduğunu anlatır mısın ? '' sesini çıkarmamaya devam edince , sinirlenip arabanın içinden çıktım.

            Arabanın içinden çıktığımda sanki büyülenmiştim , temiz havayı içime çekip rahatladığımı hissettim. Durumumu gören Sedat abi '' beğendin mi cadı ? '' dediğinde dilimin düğümlendiğini düşünmeye başlamıştım , çünkü konuşmuyor sadece başımı sallıyordum. Halimi görünce Sedat abi gülmeye başlamıştı.

       Ben bu harika yerde mi okuyacağım ?

      * DAHA BAŞINA NELER GELECEK SENİN  OKUYACAĞIN OKULU GÖRDE DUDAĞIN UÇUKLASIN EMİ  GERİZEKALI SENİ !

   İçimi yine bir telaş kaplayınca Sedat abinin yanına gidip ''ben hangi okulda okuyacağım ?'' diye sordum. Sorduğum soruya karşın sadece yüzünü ekşitmişti , kulağıma yaklaşıp :

'biliyorsun okula dönem ortasında başladın,bize büyük dezavantaj ( yanlış yazmış olabilirim :d ) oldu. Bir de İzmir büyük bir şehir burda boş okul bulamadık ve seni mecburen erkek lisesine yazdırmak zorunda kaldık. ' 

      Kesin şaka falan yapıyor ...

'' Ciddimisin ? '' Sedat abi 'evet ' dercesini kafasını sallayınca,içimden bir küfür mırıldandım. Olmaz ki,orda bir sürü erkek vardır şimdi ne yapıcam benn !!!  annemde durumu anlamış olacak ki ' üzgünüm ' demişti . Sinirden tırnaklarımı yemeye başlamıştım , kendimi durdurmak için telefonu elime aldım , uzun bir yol sonrası emlakçıya gelmiştik. 1+1 bir ev istediğimizi söyleyip , uygun fiyatlı olan birini almıştık. Ev küçük ama çok güzel ve şirindi , yani tam bana göreydi.

    Keşke bir  EV ARKADAŞIM olsa ...

  Diyerek geçirdim içimden , sonra töbe dedim,ne de olsa erkek lisesine gidicem erkek bir ev arkadaşı istemem değil mi ? Ben düşüncelere dalmışken Sedat abinin telefonu çalmıştı , işi çıkmışşş. YOK ARTIK annemle birlikte gitmeleri gerektiğini söylemişti , '' Melekciğim ben sana okulun konumunu atıyorum,zaten biz annenle kaydını yaptırdık,sen sadece hangi sınıfta olduğunu öğrenip dersine girersin ''Sedat abinin sözlerine karşı ağzım açık kalmıştı , annem üzülmüştü ki ağlamaya başladı dayanamayıp bende ağlamaya başladım , resmen yolun ortasında sarılmış ağlaşıyorduk.

YARIM SAAT SONRA :

Karnımı doyurup , Sedat abinin attığı konumdan okulu bulmuştum. Adresi taksiciye söyleyip , telefonumla uğraşmaya başladım , arabanın durmasından geldiğimi anlamıştım. Parayı taksiciye uzatıp arabadan indim , okul büyüktü. Sonradan bu durumdan rahatsız olmaya başlamıştım ,  nasıl yani bu büyük okulun hepsi erkeklemi doluydu ?

     KENDİMİ KURTLAR SOFRASINDA GİBİ HİSSETTİM ...

VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYALIM :d 

SEVİLİYORSUNUZ  <3

Sen + Ben = BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin