Bunu buraya kim getirdi? Alex getirmiş olmaz. Tabi evimde sihirli güçlere sahip bir kedi beslemiyorsam. Gözlerime inanamıyorum bu gerçek olamaz. Nasıl olur da bu kazak yatağımın üzerine gelmiş olabilir. Kayer bana bir mesaj mı veriyor? Acaba hala hayatta mı? Bak ben evimize geldim, sen başkalrıyla yemek yiyorsun mu diyor? Bunun gibi beynimde saçma salak milyonlarca soru var. Bu evde daha fazla durmak istemiyorum. Açıkçası biraz da korktum.
Hemen annemlere gittim. Annem yüzümden bir şeyler olduğunu anladı ama ona anlatsam da inanmayacaktı. Akşam yemeğini yedikten sonra duşumu alıp odaya çekildim. Annemin yeni eşi (kendisinden 25 yaş büyük kodoman herifin teki) bir anda odanın kapısını açıp salakça bir gülümsemeyle ;
'Isabel neden bizimle birlikte film izlemiyorsun?' dedi. Samimiyetsiz adam..
Suratına aptal aptal bakıp;
'Ben odada iyiyim biraz düşünmeye ihtiyacım var' dedim.
'Peki, ben rahatsız etmeyeyim' dedikten sonra odadan cıktı.
Dünyada var olması bile bana bir rahatsızlıktı aslında. Odadan çıktıktan sonra bugün olanları düşündüm. Kazak meselesi canımı sıkmaya başlamıştı. O kazağı oraya kim koymuş olabilir? Ben bunların cevabını düşünürken bir anda Kenn aradı.
Telefonu açtım ve 'Isabel iyi misin? Bugün aniden kalktın. Bir şeyin yok umarım. Seni merak ediyorum' dedi.
'İyiyim, teşekkür ederim aradığın için. Gerçekten çok düşüncelisin.' dedim.
'Peki, sabah şirkette görüşmek üzere, hoşçakal.' dedikten sonra konuşmaya son verdik.
Kenn'in Kayer'e benzerliği gözümden kaçmamıştı. Yüzüğü, solak olması ve hafif sivri tıpkı vampire benzeyen köpek dişleri. Yeşil gözleri ve esmer bebeksi suratını saymazsak tabi. Neler oluyor? Nasıl olurda Kayer'e bu kadar benzeyen bir insan ben bu kadar ona muhtaçken karşıma çıkabiliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
o'ɴυɴ ι̇çιɴdeĸι ѕeɴ..
Paranormal#troynhack Ben Isabel , çevremdekilerin şizofreni olarak adlandırdığı ama yaşadıklarını kimseye inandıramayan bir kaçık. Onu duyuyor hissediyor ve görüyorum. Tekrar aşık oldum ; Farklı bir vücut ve aynı ruha...