3.Bölüm

9 2 0
                                    

Medya;Arda

Fısıltıyla konuşsaydık anlar mıydık birbirimizi?

Son dersin bitmesine daha iki ders kalmıştı ki ben kafamı sıraya koymuş Ardanın telefonuyla oynayışını izliyordum. Bir anda Arda fırlarcasına sıradan kalktı. Onunla beraber bende kalktım
"Ne oluyor Arda?"dedim. Yüzü bile kireç gibi olmuştu. Ve ben onu böyle görmeyeli uzun zaman olmuştu.
"Gitmem gerek." Dedi sadece ve sınıftan çıktı. Ben bekler miyim? Bende çantamı alıp arkasından çıktım. Onun hızlı yürümesi benim koşmamı sağlıyordu. Arkasından bağırıyordum ama durmuyordu.
Bir çıkmaz sokağa girmiştik. Tabii o baya baya öndeydi bende ses çıkarmadan takip ediyordum artık.
Yıkık dökük bir eve girdi Arda. Anlamıyorum ne işi vardı burada? Bende onun arkasından usulca girdim eve.
Sandalyede oturan bir adam vardı içeride. Başında da iki tane adam. Arda onlara doğru ilerliyordu bense bir köşede durmuş olacakları izliyordum.
Arda onların yanına varır varmaz oturan adama yumruk attı ve adam yere düştü.
"Sevdiklerimden uzak dur. Yoksa canını yakarım." dedi Arda.
"Hhahaha o iş o kadar da kolay değil Arda bey."dedi yerde yatan adam gülerek. Arda şuan o adamı öldürecek gibi duruyordu. Engel olmalıydım Arda böyle işlere nasıl karışmıştı? Ailesine mi bir şey yapmıştı bu adam?
Olabilirdi. Arda bu sefer adamı neredeyse öldürecek kadar dövmüştü. Adamın tiz çığlıkları yankılanıyordu ve bir de o bitmek bilmeyen kahkahası.  Adam kahkaha attıkça Ardanın yumrukları daha da sertleşiyordu. Arda; sevdiğim adam arkadaşım olan Arda şuan kendini kaybetmişti. Yanındaki adamlar Ardayı tutmaya çalışıyordu ama nafile.
Bir anda bende çığlık attım ve onların yanına gittim yerdeki adamın çenesine bende bir tekme attım çünkü Arda kadar olmasa da o kahkahasına bende sinir olmuştum.
Arda
"Derin!" diye bağırdı arkamdan. Döndüm ve Ardaya sarıldım.
"Gidelim buradan."dedim. Arda hiç itiraz etmeden adamlara bir şeyler işaret etti ve benim belimden tutup dışarı çıkardı.
"Sen de nereden çıktın?"

Hayallerimin NotasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin