4.kapitola

94 9 2
                                    

"Když jsem byl malí, bylo mi asi tak 8 let, zemřel mi můj opatrovník, šel jsem mu na pohřeb. Bylo tam spousta lidí, které jsem nikdy neviděl, no to není podstatné, po tom pohřbu jsme se všichni přesunuli na smuteční večeři, která se protáhla až do desáté hodiny večerní. Já byl už dost unavený a tak jsem požádal jestli bych směl jít domů. Ten kdo mě měl na starosti, ale odejít nechtěl a mě samotného pustit nemohl, tak se nabídl jeden z přítomných hostů, že mě odvede. Vyrazili jsme okamžitě, šli jsme mlčky, moc jsem se tenkrát nestaral kudy jdeme, ten muž byl v celku sympatický, tak proč se starat že?"  Při té vzpomínce jsem se musel ušklíbnout, protože důvod se starat byl vážně velký. Kanda zatím nic neřekl jen mě poslouchal, a tak jsem pokračoval."No, když jsme byli skoro u mého domu, když mě najednou zatáhl do jedné opuštěné uličky,  byl jsem překvapený, ale jelikož jsem byl ještě dítě nenapadlo mě co chce udělat, tak jsem jen čekal co se bude dít."Začali mi téct slzy, i přesto jsem ale pokračoval."Začal mě osahávat, hladit mě po , i teď po té době mi bylo ze sebe samého špatně. Jak jsem to mohl ksakru dovolit, vím byl jsem dítě, ale přesto to nechápu."Když skončil  sesunul jsem se k zemi  s domněním, že už je konec. Na zemi jsem setrval jen chvíli, protože ten chlap mě záhy vyzvedl na nohy a chtěl do mně znovu vniknout." Na chvíli jsem přestal, protože jsem nemohl mluvit, Yuu se na mně díval jakoby měl podezření, že se za okamžik zhroutím. Neříkám, že nemá pravdu...                                                                                                      "Připravoval jsem se na jeho vpád, a proto nějaký čas trvalo než jsem si uvědomil, že už ho na sobě necítím. Ještě víc času uplynulo než jsem se odhodlal otočit. Když jsem se otočil, ten chlap ležel na zemi se samurajským mečem přiloženým na krku a klukem asi v mém věku, sklánějícím se nad ním. Poté si už moc nevybavuji, vím jen, že jsem se druhého dne probudil v nemocnici"  ...

"Ovšem to ty víš nejlíp, jsem si vcelku jistý tím, že ten kluk co mě zachránil si byl ty, takže ti chci poděkovat alespoň teď, když jsem to před tím nestihl, děkuji ." :D Usmál jsem tak jak to dělávám, aby věděl jak moc jsem mu vděčný, že mě tam nenechal

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------          Tak další díl je tu.:D

Broken Angel/LavixKandaKde žijí příběhy. Začni objevovat