•mitt perspektiv•
Jag vaknade vid ungefär 06:00 tiden och gick och åt, jag började 08:20 idag men det tog jätte lång tid för mig att äta så att jag brukar vakna tidigt.
Jag gick upp och gjorde flingor och åt upp, klockan var nu 06:47.
Jag gick till mitt rum och satte på mig min polo tröja och ett par slitna jeans och plattade håret och sminkade mig lätt.
Idag skulle min bästavän clara börja i min klass, så jag va typ GANSKA taggad hehe.
Jag fixade mig och klockan var nu 07:45 så jag började gå till bussen.
-utanför skolan-
Jag va med min kompis emma och vi skulle träffa clara utanför, igentligen ville jag träffa henne själv eftersom att emma hatar igentligen clara.
nu kom miranda och vi kramades.
Vi gick in och alla stirrade på oss, säkert pga att dom nt visste vem clara va.
Plötsligt kom Melissa, Emmas bästavän.
M=Melissa & E=Emma aah ni fattar xD
M- vem fan är hon då emma?
E- clara, den nya tjejen *ler*
M- Hejj Clara!
C- åh hej!Nu skulle vi till läraren och fråga om clara's saker och så
Läraren- Clara du är i 6'1
Jag- men hallå skulle hon nt börja i min grupp eller?!
Läraren- jo men det är fullt i eran.Jag och clara blev ledsna men sånt är la livet ibland, hon kom med emma och melissa...
Dom hade svenska direkt och min grupp skulle ha matte men matteläraren va sjuk så vi fick hål-timma.
Jag satt mig på soffan och va på mobilen tills jag såg någon springandes, lisa.
jag sprang genast till henne och vi kramades.
Jag- clara ska börja i eran grupp....
Lisa- YESS, hon sa t mig att hon ville börja i våran grupp.
Jag- mh aha....nu hade vi svenska och dom håltimma, jag ville prata med Clara innan vi gick in men hon sprang bara efter lisa, emma och melissa.
-på rasten typ-
Jag- Hej Clara!!!
Clara- Heeej! *ler**hör någon ropa "Clara kmr du???!!!?"
Clara-aah!
Sedan försvann hon, såklart. Alla lämnar mig.
Jag gick precis mot toan och råkade dunka in i någon, fan inte han...
Aiden- se vart du går idiot
Jag- f-förlåt....Jag sprang till toan och satte mig där och åt min frukt, jag gick ut och såg en liten bit av melissa, emma, och clara och lisa.
Dom skrattade mkt.
•efter skolan•
Jag slutade senare men clara väntade på mig och det gav mig ett leende.
Jag tog mina saker så fort jag kunde men plötsligt ropade lisa och sa till clara att komma.
Jag kom exakt bakom dom och jag hörde hur lisa och clara skulle sticka till ica och köpa choklad och massa skit, som om att jag nt ens fanns.
Jag satte mig och väntade på att min pappa skulle hämta mig samtidigt scrolla jag instagram, melissa hade lagt ut en bild på henne och emma och clara där dom skrivit
"Bästa har börjat i våran klass"Aha ok.....
Plötsligt satte sig någon bredvid mig, omfg skojar du?!?? Omfg han sitter fan bredvid mig!
---------------------------
Första kapitlet...hoppas ni gillar det :/
YOU ARE READING
Dagboken
Randomskriver helt enkelt om mitt irl liv, handlar om kärlek, mobbning, tårar, kompisar, idioter ;-; och mer :)