Vulcanus/ Leonardo
Teljes tizenöt perce poshadok itt. A többiek arcvonásait (már amennyit a maszkok engedtetni látnak) már szinte kívülről tudom. Juppiter azt mondta várunk még valakit. Gyors létszám ellenőrzés alapján egy Artemisz kódnevű kiscsaj késik. A tanács terembe már csak három szabad hely van: egy Juppiterrel szemben, a másik asztalfőn, egy köztem és Appolón között, egy pedig Juppiter bal oldalán.
Unalmamban még egyszer végigfuttatom a többieken a szemem. Az asztalfőn, mint említettem, Juppiter foglal helyet. Mellette jobb oldalon Ceres, egy fűzöld mellényben ami a derekától lefelé elől kötényszerűen, hátul pedig rövid uszályként omlik le. Alatta fehér, a vállat látni engedtető bő inget hord. Két legendássá vált fegyvere, a sarlóit most az asztal eltakarja.
Ceres mellett egy öltönyös figura ül, valami alacsonyabb kiscsászár lehet.
A következő a sorban Júnó, az ő fegyvereiről ( és az összes új szuperhőséről) nem tudok semmit. Szerintem meg sem kapták. Én legalább is biztos nem.
Tehát Júnó: úgy néz ki, mintha egy ősi kínai ábrázolásról lépett volna le a mellette ülő Neptunus-szal egyetem-ben. Csak, amíg Junó piros, Neptunusz (mily meglepő) kék ruhában feszít.
A Földrázó jelenkori kiadása jobb oldalán Hádész ül. A tag ruhája az olyan lett, mint maga a halál. Vérprofi munka. Ha külön csak a "jelmezét" nézed, akkor semmi para nincs benne. Egy egyszerű, fekete nindzsaciselet. De az emberkével kiegészülve már bőven eléri a fent leírt hatást.
Halál-fiú és Mars között ült Vénus.
A szerelem megszemélyesítője erősen emlékeztet az Aladdin Jázmin hercegnőjére. A különbség küztük annyi, hogy Vénus nem buggyos nadráhot hord, hanem térdig érő, szűk harisnyafélét, felette pedig egy középen hasított, lenge szoknyát.
Mars... Mars úgy néz ki, ahogy egy valamire való hadistentől várja az ember. (A pontosság végett:Egyszerű, görög fegyverzet.)
Mars jobb oldalán Vesta helyezkedett el. A családi tűzhely őrén hófehér ing van. A fehér ing egyhangúságát egy bőrből.lészült, fűzőszerű ruhadarab töri meg.
A velem szemben ülők sorából hiányzik Liber, aki-mint Juppiter elmondta-egymásik irszágban tart ugyanilyen eligazítást.
Az én oldalamon (az üres hely után) Apollón ül. A srác egész ruházata aranyszínű. Nem viccelek ARANYSZÍNŰ. Aranyszín felsője felett egy zöld stólát visel a vállán hanyagul átvetve. A fején egy babérkoszorú van (?!)
A következő ezen az oldalon Hermész. Ő... Neki olyan hétköznapinak tűnő ruhája van. Szürke farmer, kék póló. Válláról kék köpeny omlik le.
Az utolsó az oldalamon Athéné.
Fehér tunikáján bronzszín páncélok csillogtak. Fején bronzsisak.
Újra sóhajtottam. És mintha e sóhaj tenné a bejárati ajtó hirtelen kinyílt. Az ajtóban egy aránylag magas, karcsú alak állt. Felsőtestét bordó top takarta, amire hanyagul egy ezüstszín ponchót dobott. Szoknyája szintén bordó, és két fénykard markolat (?) állt ki. Hátán átvetve egy íj és egy tegez. Ez nem ér. Ő miért kapta meg a fegyvereit? Itt tartottam amikor felpillantottam az arcára. Hoszzú, oldalra egy varkocsba font barna haja és viharos szürke szeme volt. Arcát ( mint minden jelenlevőnek) a szem körül maszk talarta.
- Bocs a késésért meg ilyenek.-mondta, és indult volna leülni amikor az öltönyös fazon mézbe mártott, mérgezett tőrként szúró hangon megszólalt.
- Kisasszony, lenne kedve megosztani velünk, hogy a világ rendjének fenntartásánál.mi fontosabb elfoglaltsága volt, hogy-lássuk csak- kerek tizenhét perce várunk önre?- monológja után egyenesen Artemiszre meredt. Arcán a teljes diadal kifejezése ült. Egészen addig amíg a kiscsaj meg nem szólalt.
- Tudtommal az intézmény, és a tanácskozás vezetője Juppiter. Maga URAM a seggnyalónál magasabb posztra sajnos nem hiszem, hogy juthatott, ugyanis a maga létezéséről.még csak futólag sem hallottam. Egyébként, ha a FŐNÖK kíváncsi késésem.okára akkor NEKI elmondom.
Ekkor mind a ketten Juppiterre néztek. Ő komoly arcot erőltetett magára és bólintott, hogy elég a cirkuszból, és Artemusz nyugodtan üljön le. Ő vette is az adást és megcéloszta az asztal legtávolabbi végét. Már el is indult a kiszemelt hely felé, amikor a pillantása találkozott az öltönyös fazonnal. A férfi gúnyosan mosolygott. Én rám aztén senki nem.mkndhstja, hogy tudok olvasni az emberi szemekből, de a férfi szeméből csak úgy sütött az üzenet.
-Gyerünk kicsikém, ülj csak.le az asztal másik oldalára hadd highye azt mindenki, hogy meghunyászkodsz. - üzente.
A három üres hely most már átváltozott egy pchiológiai teszté. Ha a legtávolabbi széket választja Artemisz, akkor meghunyászkodik, de elérhetetlen távolságban.lesz ellenfelétől. Ha a Juppiter oldalán levő széket válaszrja az olyan, mintha tőle várna védelmet. Viszont, ha mellém ül le akkor válalja azt, hogy további vitákat robbant ki.
Ez úgy látszik az Artemisz fején is átfutott, mert módosította az eddigi irányát, és levágta magát Appolón és közém, A Fazonnal szembe.
Végre elkezdődött a tanácskozás.
YOU ARE READING
Átlagosból Szuperhős (szünetel)
Fantasy12-en vagyunk akik a csúcson állnak. De rajtunk kívül még vannak. Mi védjük az emberiséget azoktól, akik többek egyszerű embereknél. Pont ahogy mi. A nevem Alessandra. Az emberek viszont Artemiszként ismernek. Szuperhős vagyok. Emellett egy tini...