Prolog

24 3 0
                                    

Atlientada. Malá ostrovní říše s obrovskou mocí. Můj domov. Naše umění skloubit techniku s magií je vyhlášené. A že o tom něco vím, studuji techniku od té doby, co jsem projevila nadání k magii. Takže teď se učím, jak být techničkou.Super, že? 

Ale musíme být férový. Naši východní sousedé, Rhoaďané, jsou v technice také velmi dobří. Často s námi soupeří. Dlužno dodat, že neúspěšně. Asi proto nás tak nesnáší. Prohlašují, že jsme nadutí, netolerantní a mocichtiví parchanti bez špetky opravdového talentu. Mocichtiví a Atlianďané v jedné větě? Jako vážně? Sice máme královskou rodinu, ale funguje tu demokracie, každý má právo vyjádřit se k řízení říše. 

Jmenuji se Nijan Alesia Osderiová a jsem členem cechu techniků. A aby toho nebylo málo, jsem i nejmladší dcera krále Atlantidy, takže mám ještě královské povinnosti. Někdy se divím, že se dostanu v noci do postele. To je pořád královská porada, shromáždění techniků, práce a učení v jednom, kdo to má pořád stíhat?

------------------------------------------------------------------------------------------------

Jako sousedé slavných Atlianďanů se nemůžeme proslavit jako technici, a tak jsme se rozhodli pro boj. Je to i z celkem praktického hlediska. K čemu je vám technika, když se neubráníte? A právě v tom jsme dobří. Jsme bojovníci. Téměř 500 let bráníme naši severní hranici proti odvěkým rivalům Sumiťanům. 

A Atlianďané? Ti své potenciální strážce posílají k nám na výcvik. Vážně nechápu Rhoaďany, kteří si o nich myslí jen to nejhorší. Nejsou namyšlení, ale skromní a vždy ochotní pomoci. A jako velitel našich sil to musím vědět, vždyť s nimi spolupracuji. 

Jmenuji se Kaveh Lorgyos Almenat a kromě toho, že jsem velitel elitního oddílu a Mistr meče, jsem také korunním princem a věřte mi, není to život v pozlátku. Buď vedu svůj oddíl na sever nebo sedím  poradní komnatě a snažím se neusnout. 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Pořád jsem si kladl otázku, kdo vlastně jsem. Abyste mě pochopili, našli mě jako dítě na západní pláži. A teď to konečně vím a jsem pevně rozhodnutý, že ti, co mě opustili, za všechno zaplatí a taky vím kdy. Za měsíc mají tu svou pitomou každoroční slavnost na počest míru a to bude má příležitost.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 26, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Poslední svého roduKde žijí příběhy. Začni objevovat