seni seviyorum

84 1 0
                                    

"Seni Seviyorum..." Sana söylemek istediğim en kısa sözcüğün başında bile, bu cümleyi defalarca ve asla bıkmadan söyleyebilirim. O kadar derin ve o kadar güçlü bir sevgim var ki SANA, bunu anlatmaya ne sözler, ne cümleler, ne de noktalama işaretleri yeter. Çünkü bu öylesine içten gelen bir duygu ki, her an kalbimle birlikte atıyor ve her zaman beynimde canlı duruyor. 
Seninle birlikte olduğum her an, kendimi sana daha çok kapılmış buluyorum. Seninle paylaştığım her şeyde seni çok daha fazla seviyorum. Sevginin bir sınırı var mıdır bilmiyorum ama, galiba bendeki sevgin ucu bucağı olmayan sınırsız bir sevgi! Seni tüm hücrelerimle, tüm zerrelerimle, tüm benliğimle çok seviyorum Aşkım. 
Seninle birlikte olmak, bana şunu çok iyi öğretti; Bir kere ben sensiz asla yapamam! Bunu biliyorum. Çünkü hayat ışığım da sensin, umutlarım da, hayallerim de! Her şeyin SEN olduğu bir yerde sensiz olmak; benim olamayacağım anlamına gelir. 
Dönüp geriye baktığımda, senden önce gerçek manada hiç mutlu olmadığımı fark ettim. Meğersem, önceleri yaşadığım şey mutluluk değilmiş. Bunu seninle çok daha iyi kavradım. Bana güzel olan her duyguyu fazlasıyla yaşattığın için sonsuz teşekkür ederim
Gülümse sevdiğim Adam, gülümse. Sen gülümse ki dünyam aydınlansın. Sen gülümse ki çiçekler açsın. Ve sen gülümse ki, kalbimin atışı durmasın…"Nefesim, kalbim, canım içi Bitenecik sevgilim!
Bu hayatta yalnızca seni yaşamak ve seninle yaşlanmak istiyorum. Yalnızlığımı, hüznümü, acılarımı, sevincimi, mutluluğumu, kısacası hayata dair her duyguyu yalnızca seninle paylaşmak istiyorum. Beni yalnızlığımdan kopartıp, güneş dolu aydınlık günlere taşıyan sensin! Nefes aldığımı, yaşadığımı ve huzurun gerçek manasını seninle öğrendim. 
Benim güzel gözlü Biricik Sevgilim! En güzel hayallerimin kahramanısın. Şunu bil ki, seninle en güzel günlerimiz henüz hiç yaşamadıklarımız. Mutlu ve güzel bir gelecek bizim olacak. Ellerimizin sıcaklığında gök yüzünü doyasıya izleyeceğiz, kayan yıldızlara bakıp en güzel dileklerimizi tutacağız. Birbirimize olan özlemimiz ve haseretimiz elbet bir gün bitecek!  Ancak sana olan sevgim hiç ama hiç bitmeyecek. 

ESRAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin