Capitolul 13

722 39 9
                                    

Pov. Alex

Imediat dupa terminarea filmului l-am luat ,mai mult cu forta,pe James din fata ecranului.Desi e foarte inteligent uneori se poarta ca un copil de 5 ani.Eh,ce sa-i faci.Cum am reusit sa-l scot pe acesta din casa lui Eric l-am intrebat pe acesta:

 Alex:Stii ma gandeam ca poate imi poti imprumuta masina ta.

 James:Dar masina ta cu care te lauzi peste tot unde mergi?

 Alex:Teoretic ea exista,practic nu prea.

 James:Adica?spune el curios

 Alex:Acum doua zile m-am certat cu niste tipi iar a doua zi m-am trezit cu masina facuta praf.

 James:Asa iti trebuie daca ai gura mare!spune el zambind in coltul gurii

 Alex:Stii pentru un inger judeci cam mult nu crezi?

 James:Poate,dar trebuie sa ma ocup cu ceva inafara "serviciului" pe care il am.

 Alex:Deci,mi-o imprumuti?

 James:Hmmm,bine.Dar imi ramai datoare!

 Alex:Pot sa ma revansez chiar acum.spun in timp ce ma apropii de el si il sarut usor

 James:Wow.De acum incolo iti voi imprumuta masina de cate ori mi-o vei cere.

 Alex:Ok,Romeo.Te astept maine cu masina.

Si spunand asta am plecat spre casa

Pov. Lena

A doua zi:

O noua zi,un nou inceput si un nou ceas aruncat pe geam.Da,se pare ca va trebui sa cumpar unul nou.Dar ce vina am eu ca el nu mai se opreste odata din sunat?O da,eu l-am reglat sa faca asta.Ups!

Dupa ce am mai injurat de vreo doua ori ceasul m-am indreptat spre baie.Dupa ce m-am aranjat un pic m-am imbracat  si am coborat in bucatarie.Am facut 4 sendwichuri pe care le-am asezat pe o farfurie si le-am pus pe masa apoi m-am intors sa i-au o sticla de lapte din frigider.Cand m-am intors l-am zarit pe Bulgaras urcandu-se pe scaun si vrand sa manance si el un sendwich alaturi de mine.

 Lena:Nu nu nu ,Bulgaras.Am altceva pe tine ingeras mic.spun luandu-l intr-o mana si asezandul jo langa castronelul sau cu lapte.

 Zein:Se pare ca lui Bulgaras i s-a facut foame.

 Lena:Daca nu te grabeai,iti manca pranzul.spun razand.

 Zein:Esti foarte frumoasa cand razi sau zambesti.

 Lena:Um,mersi.

 Zein:Si,cand plecam la scoala?

 Lena:Noi?Dar cine a spus ca o sa vii si tu?

 Zein:Dar am crezut ca....

 Lena:Ai crezut prost.Tu o sa stai acasa si o sa te odihnesti iar eu ma voi duca la scoala.

 Zein:Dar ce voi face singur acasa?

 Lena:Gasesti tu ceva,doar esti baiat descurcaret.

 Zein:O haide!Nu vrei sa stai cu mine?

 Lena:Dar...

 Zein:M-ar face sa ma simt mai bine.Iar Bulgaras este de acord cu mine nu-i asa Bulgaras?

Indragostita de propriul inger pazitorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum