Capitolul 16

683 34 4
                                    

Pov. Lena

Inca stateam in genunchi pe nisipul rece si plangeam.Plangeam in hohote si nu ma puteam abtine oricat as fi vrut.Regretam atat de tare ceea ce facusem incat as fi facut orice ca sa pot sa repar greseala.Imi era scarba de mine insami si de ceea ce facusem.Voiam sa scap de aceasta durere careia nu ii puteam face fata.

M-am ridicat in picioare stergandu-mi lacrimile si m-am intors cu fata spre mare.Luna plina se oglindea perfect in ea creand o imagine ireal de frumoasa.M-am uitat la luna,apoi in spate iar apoi mi-am atintit privirea spre apa.Am tras aer in piept apoi am inceput sa alerg spre apa.Nu stiam sa inot,si eram constienta de asta de aceea voiam sa fac acest lucru nebunesc.

Ajungand in apa m-am dus unde era mai adanca.Simteam cum apa rece ma inghitea cu totul ducandu-ma la fund insa nu ma zbateam.Aveam ochii deschisi si priveam cum ma adancesc tot mai mult ,ramanand fara aer.La 3 secunde dupa ce am ramas fara aer privirea a inceput sa se incetosasca si incepeam incet incet sa-mi pierd constiinta.Ultimul lucru pe care mi-l mai amintesc este ca am fost trasa de brat de catre cineva.

Pov. Eric

Nu apucasem nici o ora sa dorm fiindca m-am trezit dintr-o data string tare numele Lenei.Prima oara m-am sperita nu stiam de ce avusesem reactia asta ,insa apoi mi-am dat seama:Lena patise ceva! M-am ridicat repede din pat,mi-am luat jacheta pe mine si am iesit ca un fulger din casa.

Nu stiam unde sa merg prima data sau unde sa o caut dar apoi mi-am dat seama,pe malul marii.Prima oare am inceput sa fug dar mi-am dat seama ca puteam ajunge prea tarziu asa ca mi-am deschis aripile si am zburat pana acolo.Imediat ce am facut contact cu nisipul m-am indreptat spre apa.

Am observat fularul Lenei plutind asa ca am intrat in apa si am inceput sa caut strigand-o cat se poate de tare.Fazand ca nu o pot gasi  m-am bagat cu totul sub apa si am cautat putin mai la adancime,dar nimic.Nu puteam da de ea sub nici o forma.

Pov. Lena

Nu stiam daca eram moarta sau inca traiam.Am intredeschis ochii apoi i-am deschis complet.Eram intr-o camera ,mai bine zis un fel de dormitor .Mi-am rotit privirea prin camera ,iar apoi mi-am indreptat privirea spre usa.M-am ridicat si am vrut sa ma indrept catre usa ca sa pot pleca insa nu am reusit fiindca chiar atunci cineva a deschis-o.

 Zein:Mai mai mai.Se pare ca printesa s-a trezit.

 Lena:Zein?Cum de.............

 Zein:Cum de te-am gasit?Lena tu nu ai inteles un lucru si acela e ca eu stiu totul despre tine.Stiu unde esti,la orice ora, ce faci,cu cine esti...Acum intelegi?

 Lena.Bine cum spui tu.Eu voi pleca acum.spun incercand sa ma indrept spre usa,dar acesta sa posteaza in fata mea si nu se clinteste din loc.

 Zein:Dar unde te grabesti asa?

 Lena:Nu te priveste!

 Zein:Vrei sa te intalnesti cu Eric?

 Lena:Nu stiu,poate.spun incercand dinou sa ies din camera dar fara vreo sansa.

Acesta se apropie din ce in ce mai mult de mine,iar eu ma indepartez de acesta cat pot pana ce ma lipesc de perete.Zein ma prinde de ambii umeri si ma strage spunandu-mi:

 Zein:Nu te vei duce la Eric.Intelege el nu te merita.

 Lena:Ba da.El ma merita,tu nu ma meriti!

Enervat de cele spuse acesta ma strange tare si se uita cu ura in ochii mei.Privirea lui ma speria ,era parca posedat.

 Lena:Zein da-mi drumul!spun eu insa fara succes.

Aceste se uita inca in ochii mei si strangea din ce in ce mai tare.

 Lena:Zein da-mi drumul!Ma doare!spun curgandu-mi o lacrima pe obraz

Abia atunci Zein a reactionat.Mi-a dat drumul si s-a indepartat de mine,intr-un fel speriat de ceea ce facuse.Cred ca nici lui nu ii venea sa creada ,insa apoi si-a indreptat dinou privirea spre mine :

 Zein:Din cauza ta m-am trasnformat intr-o bestie!Intelege,daca eu nu te pot avea,nu te poate avea nimeni!si astfel iese pe usa inchizand-o in urma lui

Speriata de cele intamplate mai devreme m-am lasat usor in jos iar apoi mi-am strans tare genunghii la piept si am inceput sa plang.Acum eram singura,inchisa intr-o camera de cel pe care cu ceva timp in urma il consideram un bun prieten,si departe de cel pe care il iubeam.Era cea mai groaznica etapa a vietii mele de pana acum,pe langa momentul in care a murit mama mea.

Dupa 3 ore:

Eram insetata si infometata si nu stiam ce sa fac ca sa scap din aceasta"inchisoare".Ia stai un pic,pot vorbi cu Eric.Nu ,nu voi face asta.El e suparat pe mine.Dar cum pot scapa altfel de aici?Hmmmm,gandeste Lena!Stiu pot evada pe fereastra.Dar nu sunt la parter.Cum voi face asta?Asta e!

Mi-am indreptat privirea spre patul in care ma trezisem si am observat un cearceaf.Poate  ca nu toate metodele din filme functioneaza si in viata reala dar incercarea moarte nu are nu?Si astfel am luat cearceaful si l-am legat de clanta usii apoi am sarit geamul .Cum am ajuns pe pamant l-am auzit pe Zein strigandu-ma ,asa ca am inceput sa fug.

Am fugit ce am fugit pana am intrat intr-o padure.Extenuata m-am oprit ,ascunzandu-ma dupa un copac.Chiar atunci l-am auzit pe Eric:

 "Eric:Lena unde esti?Esti bine?"

 "Lena:Eric,Zein e pe urmele mele!"

 "Eric:Unde esti?"

 "Lena:Sunt intr-o padure.Cred ca cea de la iesirea din oras."

 "Eric:Bine,stai acolo.Voi veni imediat!"

Imediat dupa terminarea convorbirii cu Eric am auzit o creanga trosnind la un metru de mine,asa ca am inceput dinou sa alerg.Am alergat si am alergat pana cand m-am impiedicat de o pietricica si am cazut.Am incercat sa ma ridic dar era prea tarziu pentru ca Zein ma ajunsese din urma.Astfel am inchis ochii si am sperat intr-o minune care nu a incetat sa apara.Chiar atunci s-a postat intre noi Eric.

Avea niste aripi de un alb imaculat ce ii dadeau un aer de superioritate.Doamne era asa frumos,chiar daca statea cu spatele la mine.

 Eric:Daca mai faci un pas....

 Zein:Ce o sa-mi faci?zice el ranjind

 Eric:Crede-ma,nu ai vrea sa stii!

 Zein:Surprinde-ma!

Insa inainte ca Eric sa faca un pas a fost inconjurat de 5 ingeri.Aveau aripile de un alb sidefiu-stralucitor,si erau 4 baieti si o fata.Fata era blonda,cu parul lung cam pana la fund si cu ochii albastri ca cerul.Cat despre baieti,unul era blond cu ochii albastri,unul era saten cu ochii verzi,unul era brunet cu ochii negri iar ultimul era roscat cu ochii caprui.

 Blonda:Eric esti acuzat de incalcare unei reguli importante din regulamentul ingerilor!

 Zein:Mai mai mai,uite ce intorsatura a luat situatia!zice Zein razand

Indragostita de propriul inger pazitorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum