Nu-mi vine sa cred ca trecuse o luna de cand Eric se furisase in viata mea!Petrecusem cu el si momente fericite si momente triste,devenindu-mi cel mai bun prieten.Era mereu acolo sa ma sustina si intodeauna ma consola cand aveam nevoie,desi uneori ne mai si ciondaneam.
Tin minte ca in ultima zi de vacanta am fost la o "intrunire de familie" iar toate verisoarele si verii mei,de varste apropiate desigur, au venit cu proprii parteneri iar ca sa scap de intrebarile"Unde e iubitul tau?" sau "Scumpo ai 18 ani si inca nu ai un prieten?" l-am pus pe Eric sa joace rolul iubitelului grijiuliu.A fost foarte amuzant cand matusile mele l-au vazut si au inceput sa-l ciupeasca de obraji,iar el incerca sa nu para nepoliticos.
Da,ajunsesem sa ne cunoastem si sa ne intelegem foarte bine insa totusi el avea ceva misterios.Desi ne cunosteam de mult timp nu-l vazusem niciodata mancand,sau nu o facea in prezenta mea,iar atunci cand m-a imbratisat nu i-am auzit inima batand.Dar oricum aveam sa aflu ce secret ascunde,insa cu timpul.
Poate va intrebati de ce vreau sa aflu atat de multe despre el,nu-mi ajunge ca e alaturi de mine si ca in sfarsit ma simt iubita ?Ei bine nu,nu imi este de ajuns.Iar faptul ca sunt asa de curioasa se datoreaza faptului ca in ultimul timp incepusem sa simt ceva mai mult pentru el.
Se pare ca timpul face miracole.Ei dar gata cu vorbitul!Trebuie sa ma pregatesc de scoala fiindca e deja 7 si credeti-ma nu vreau sa o vad pe doamna de civica spunand:"Cum iti permiti sa intarzii la ora mea?Bla bla bla Esti pedepsita!" .Imediat ce mi-am facut siesta m-am indreptat spre dulap de unde am luat un pulover albastru ca cerneala si vesnici mei blugi rupti impreuna cu iubitele mele U.G.G .
Dupa ce mi-am pieptanat parul si l-am lasat liber pe spate ,m-am indreptat spre usa unde Eric ma astepta deja de 15 minute.
Eric:At last!spune acesta saturat de asteptat
Lena:Nu da vine pe mine!Tu esti cel care a venit prea repede!spun eu cu o fata nevinovata
Eric:Da,cum spui tu.
Si spunand acestea am plecat spre scoala.Cum am pasit in curtea liceului s-a si sunat de intrare.Dracie!Si astfel am inceput sa alergam amandoi pentru a nu intarzia la ore,insa fara succes.
Amandoi intarziasem cu 5 minute,insa cum doamna de filozofie era foarte punctuala ,trebuia sa ne asteptam amandoi la o pedeapsa.Insa,din fericire pentru noi,profa intarziase , ceea ce nu ii statea in fire,dar ce ne interesa pe noi?
Nu dupa mult timp dupa ce amandoi ne-am asezat in banca,stateam in aceeasi banca spre norocul meu, a venit si profa.
-Buna ziua copii!Azi vom face un lucru prin care sper ca va veti cunoaste mai bine.Ei bine fiecare trebuie sa scrie pe o foaie propriul nume iar ca titlu numele si insusirile colegului de banca.Aveti 20 de minute la dispozitie din aceste moment.
Hmm,interesanta tema.Sa incepem!Mi-am luat pixul meu preferat si am inceput sa scriu pe foaie urmatoarele:de incredere,dragut,bun prieten etc. iar la urma am sfarsit cu urmatoarea insusire:MISTERIOS!
La un momendat doamna a spus:
-Pixurile jos!Acum fiecare va citi cu voce tare tot ce a scris despre celalalt.Incepem cu Daiana.
In timp ce colega mea citea ce a scris pe foaie eu am tras cu ochiul la foaia lui Eric.Hmm ia sa vedem noi:frumoasa,vesele,intelegatoare,de incredere si in cele din urma un cuvant mazgalit.Uitandu-ma cu atentie am zarit urmatoarele cuvinte: protejata mea.CE? PROTEJATA? Oare ce vrea sa insemne asta ?Misterul se adancea din ce in ce mai mult,dar voi afla eu in cele din urma ce ascunde.
Cand mai erau cativa colegi printre care si eu si Eric doamna a spus:
-Domnisoara Lena.E randul tau.
Ce ?Deja?O doamne,sper nu fi scris ceva gresit pe foaie.Astfel m-am indreptat cu emotie in fata clasei.Am inghitit in sec si gand am deschis gura sa zic ceva am auzit clopotelul sunand.Vai ce noroc am!
-Ei se pare ca ora s-a terminat.Sper ca va placut ceea ce am facut azi.Buna ziua!
Imediat ce profa a plecat am si rupt foaia in bucatele si am aruncat-o la gunoi si am iesit in curte.Dupa cativa pasi am auzit pe cineva in spatele meu spunand:
Baiatul:Hei papusa in seara asta e o petrecere in scoala.Nu vrei sa mergi cu mine?
Lena:Pas,John.
John:Eu zic sa te mai gandesti!
Si spunand acestea se apropie mai tare de mine dar inainte sa faca vreun gest apare Eric intre noi doi :
Eric:Tu chiar nu intelegi de vorba buna nu?Daca a spus ca nu va merge cu tine atunci nu va merge!spune acesta dandu-i un pumn atat de tare incat John cade pe jos.Esti bine?Ti-a facut ceva?spune uitandu-se spre mine
Lena:Nu, nu a apucat!
Eric:Tura viitoare aminteste-ti sa respecti decizia unei fete!spune uitandu-se la John care isi stergea sangele de la gura
In jurul nostru se stransesera cativa colegi de liceul insa lui Eric nu parea sa ii pese.Acesta m-a luat de mana si facand loc printre multime ma tras dupa el in interiorul liceului.Dupa terminarea orelor am plecat impreuna cu Eric acasa.Pe drum s-a lasat o liniste apasatoare,pana cand m-am adresat lui Eric:
Lena:Multumesc ca m-ai aparat.
Eric:Oricand.Si,chiar e o petrecere in seara asta la scoala?
Lena:Da.
Eric:Si te duci si tu?
Lena:Nu stiu inca...
Eric:Hmm..ma intrebam daca...stii tu...vrei sa mergi la petrecere cu mine?
Lena:Da.
Eric:Da?
Lena:Aha.
Dupa 10 minute am si ajuns in fata casei mele.
Eric:Se pare ca am ajuns.Vin sa te i-au pe la 7.E bine?
Lena:Desigur.Ne vedem.
Si astfel am intrat in casa ,Eric plecand si el spre casa lui.
P.S.sper ca va placut si acest cap.:X Ast. comuri si voturi si imi cer scz. daca am facut greseli de ortografie:D
CITEȘTI
Indragostita de propriul inger pazitor
RomanceLena este o adolescenta de 18 ani care sufera mult dupa moartea mamei sale,si astfel in seara de revelion,vazand o stea cazatoare, isi pune o dorinta.Ce se intampla in continuare puteti afla citind povestea... SANTIER PLIN DE GRESELI