Chapter 10

386 19 13
                                    

Wonho: Let's sleep at hotel  tonight?

Hyungwon: It's up to you.

Wonho tesenyum nakal lalu terus mendukung Hyungwon terus keluar dari geeja itu.Mereka berdua masuk ke dalam kereta lalu berangkas ke Hotel yang selalu di nginap oleh Wonho.Setelah tiba disana, belum sempat mereka masuk kedalam, Hyungwon dan Wonho terserempak dengan Minhyuk,Joehoon,Shownu dan  IM.

Minhyuk: Bro!! Wat pe sini?

Wonho: Aq yg patut tnye mcm tu kat korang.

Minhyuk: Apa lagi. Cam biaselah hang out together.. Cari awek

Wonho: Masalahnye, ade ke awek nak melekat kat kau nie.

Semua orang tergelak dengan sindihan dri Wonho itu.Minhyuk terus menjeling tajam ke arah Wonho.Lalu Shownu pula mempelawa mereka.

Shownu: Yo bro! nak ikut kitorang tak? Pergi makan, aq belanja.Lagipun alang-alang dah terserempak nie.                          

Wonho: Makan? Emm..

Wonho memandang ke arah Hyungwon, lalu berbisik di telinga Hyungwon sama ada mahu sertai mereka atau tidak lalu Hyungwon membalas pelawaan Shownu itu.

Hyungwon: Apa salahnye kan. Orang dah nak belanja kenapa nak tolak pulak kan.

Shownu: Haa bguslah. Jomlah

IM: Dah dah.. jalan jalan. tak yah banyak ckpp aq dh lapar nie.

Shownu: Eh budak nie.. aq cepuk karang.

Wonho: Ok ok dah jom kita gerak.. 

(Wonho P.O.V)

" Haduh semaklah dioramg semua nie.. melepaskan aq nak kerjakan Baby aq "

(SKIP)

Hyungwon memimpin bahu Wonho masuk kedalam bilik,Wonho terlebih minum jadi Wonho sekarang dalam keadaan mabuk.Hyungwon perlahan-lahan membaringkan Wonho ke atas katil.Sebaik saja Wonho terbaring, tangn Hyungwon terus ditarik oleh Wonho sehingga tebaring di atas dada Wonho.Hyungwon terkejut atas tindakan Wonho itu.Hyungwon memandang muka Wonho.Kelihatan Wonho tersenyum dengar gembira sekali.

Wonho: Finally, now just kita dua je.

Hyungwon: Eh, ingt tak sedar tadi

Wonho: Hehe.. kali nie kau x kan terlepas lagi.. aq ikat kau ketat-ketat malam nie.

Hyungwon: Ikatlah saya.. buat lah ape awat nak cause Im yours now.

Wonho terus bangun bertukar posisi dimana Hyungwon di bawah dan Wonho pula menindih tubuhnya dari atas. Hyungwon melingkarkan tangannya ke leher Wonho manakala kakinya pula melingkar di pinggang Wonho. Wonho memandang Hyungwon lalu bibir Wonho perlahan-lahan mendarat keatas bibir Hyungwon.Hyungwon membalas cium itu dengan ganas.Hyungwon hanya mahu memastikan yang Wonho akan puas bila bermain dengannya. Bibir Hyungwon digigit lembut sambil dihisapnya bibir itu.

Dalam masa mereka berciuman, tangan Wonho bergerak untuk menaggalkan baju hyungwon kemudian menanggal kancing seluar Hyungwon.Wonho juga turur menaggalkan pakaianya jugak.Sekarang mereka berbogel tanpa seutas benang.Wonho memulakan foreplaynya. Hyungwon pula sudah mengeluarkan suara erangan manja membuatkan nafsu Wonho semakin membuat-buat untuk mengerjakan Hyungwon.

Wonho mengangkangkan Hyungwon seluas yang mungkin.Hyungwon menelan air liurnye kerana teringat akan pertama kali mereka lakukan sex ini.Ianya amat sakit.Hyungwon melirik matanya memandang Wonho yang sedang melancap kemaluannya.Aset Wonho memang besar. Jadi tidak hairanlah ianya sakit apabila menusuk masuk kedalam Hyungwon.

"Tahan tau" pesan Wonho.Wonho tahu ini merupakan kali kedua mereka melakukan sex dan sudah pasti Hyungwon masih belum lagi dapat menyesuaikan diri dengan asetnya itu.Teringat lagi pertama kali mereka melakukannya di dorm,Hyungwon terpaksa mengigit bantal menahan sakit.Ia lah mana tak sakitnya jika lubang yang kecil dijolok benda yang keras dan besar.Hyungwon menganggukkan kepala nya tanda sudah sedia.Hyungwon menggigit bibir sambil memandang Wonho sambil membuat reaksi wajah risau.Wonho melemparkan senyuman manis kepada Hyungwon lalu perlahan-lahan Wonho menujah masuk kemaluannya ke dalam Hyungwon.

Hyungwon: Ahhhhh..nghh!!

(haha part sex nie xleh nak buat detail sngt.. x sanggup)

Setelah itu mereka klimaks bersama.Wonho baring disebelah Hyungwon.Melihat Hyungwon kelihatan amat keletihan dan tidak bermaya setelah memancutkan maninya.Mereka pon terlelap dalam keadaan berbogel dan sedikit kotor.

(SKIP)

Puan: Abang tak rasa Anak kita nie~~.. songsang?
Tuan: SONGSANG!!

To be continue

 


Hye everyone!! Lama kan author menghilang (tu pon kalau ade yang perasanlah) hehe.. so for comeback nah speacial chapter tuk uoll's hehhe.. kalau dah baca jangan block ai lah.

Gay Love?? [ HIATUS ] [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now