Chapter 9

676 23 4
                                    


Omma: Wonnie!!! Cepatlahh keluar


Wonho yang seinci lagi hampir ke bibirku terberhenti apabila mendengar suara itu.Wonho mengeluh kecil dan aq tergelak kecil.Wonho terus membalas panggilan ommanya itu.


Wonho: Nae omma!! Won nak salin baju jap ye omma..

Omma: Yelahh cepat turun tau nanti makanan sejuk pulak.

Wonho: Baik baik ...omma turun dulu ye..

Omma: Yelah won


Wonho mengembalikan tumpuan nye ke aq semula.Die memandang aq dengan penuh tajam.Aq pon membalas pandangan itu.


Wonho: Nasib Omma dtng tdi kalau tak hbis tdi orng keje kan..

Aq: Hahah..nsib wonnie hari nie baik..dah dah gie salin baju sana sian Omma tunggu kat bawah tu..

Wonho: Yelah my baby..


Aq tersenyum.Wonho pon bangun dari menghempap badan aq tetapi die sempat mengucup pipi ku sebelum bangun.Aq memegang pipi yang dicium itu.Wonho terus membuka almarinya lalu menyalin baju.Aq hanya memerhati sahaja.


(END POV)


Wonho: Wahh sedapnye Omma..dah lama x makan masakan omma..kat sekolah tu makanan x sedap

Hyungwon: Heleh x sedap tpi habis juga selalu

Wonho: Itu sebab kes dah lapar sangat tu..

Hyungwon: Yelah...

Omma: Dah dah jgn nk gaduh..makn makn je..

Both: Nae


Sedang mereka semua menjamu selera,Appa Wonho dan seseorang masuk kedalam rumah menuju ke dapur sambil berbual-bual tentang kerja.Suapan yang Wonho dan Hyungwon ingin lakukan terberhenti apabila mendengar suara yang sedang berbual menuju ke dia.


Both: Appa!!

Mr.Kim & Mr.Chae: Wonnie!!


Situasi di situ menjadi sedikt serabut.Wonho dan Hyungwon memandang antara satu sama lain.Mereka mengerutkan muke mereka sambil menyebut "appa".Begitu juga Mr.Kim dan Mr.Chae memandang antara satu sama lain sambil menyebut "Wonnie".


Wonho: Mr.Chae tu appa Won ke?

Hyungwon: Nae..cm ne knl appa won?

Wonho: Uncle chae tu pekerja setia appa wonnie..mestilh kenal

Hyungwon: Oh..i see

Mr.Kim: Ehh tu ke anak laki kau tu..

Mr.Chae: Emm tulah ank laki aq tu.

Mr.Kim: Emm handsome..bgus..cm bapak die..

Mr.Chae: hahha ade2 je kau nie..


Mr.Chae merupakan pekerja Mr.Kim yang amat setia sejak dia berpindah kesini.Walaupun Mr.Kim itu boss kepada Mr.Chae tetapi persahabatan mereka seperti orang biase sahaja kerana mereka merupakan kawan sekolah semasa mereka di High School dulu.

Gay Love?? [ HIATUS ] [ SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now