yanlış seçim

364 12 8
                                    

KIZLARIN GÖZÜNDEN

Teog çok iyi geçmişti . 13 nisan anadolu lisesini istiyorduk . ben(alya) , gece , alev beraber okumak hiç ayrılmamak istiyorduk . Akşam hepimiz teog sınavını kutlamak için kız partisi yaptık .

SABAH

Sabah kalktığımda gece alev'i uyandırmaya çalışıyordu ...
- " Alev kalk kim geldi ..."
- " kim geldi ... " gece alaycı bir tavırla
- " sevgilin geldi . " Alev hemen yataktan atladı
- " NE ! benim sevgilim yokki "
Sevgilinin olmadığını ve gecenin onla dalga geçtiğini anlayınca gece'ye yastık attı sonra gülüşerek giyinmeye başladık . Hemen okula gittik . Herkez bize bakıyordu . Bize bakarak gülüyorlardı . Hemen A bloğa gittik kendimize baktık gülmemiz kesilmişti bir an . tutturduğumuz okul.... Erkek lisesiydi
Kısa bir sok geçirmiş şekilde gece çığlık attı

- " aaaaaaaaaa " gece çığlık atarken alevle aynı anda bizde çığlığı bastık .
- " aaaaaaaaaaa "
Sonra çığlık atmadan koşa koşa müdür amcanın odasına gittik .
- " hocam biz nasıl erkek lisesine gideriz "
- " hocam acıyın bize nolur "
- " hocam nasıl olur erkek lisesine gedemeyiz lütfen " - " kızlar benim yapabileceğim bir şey yok kağıdınızda erkek lisesini yazmışlar yani kozan lisesi adında belli olmasada erkek lisesi olduğu için oraya gitmek zorundasınız ."
- " hocam ama biz erkek lisesini yazmadık ki "
- " evet hocam yazmadık "
Üzgünce müdürün odasından çıkıp sınıfa doğru ilerledik
- " kızım kim yazmış olabilir kozan lisesini "
- " bende bilmiyorum kızım "
- " valla kim yaptısa elimizden çekiceği var "

- " evet... Ben birisinden şüpheleniyorum ."
- " kimden ?. "
- " karşıya bakın ... " hepimiz karşıya baktık . işte sinir olduğumuz 3 kız vardı.
Bize bakıp gülüyorlardı . Gece hemen atladı

- " ne bakıyonuz lan işiniz yok mu ? Hadi yallah canım ! " dedi .
Kızlar gülümsemesi solduğu gibi gittiler . Sınıfa girdik . herkez gece' ye bakıyordu bizde ona baktık hiçbirşeyi yoktu ama çok siyah giyiniyordu . En sevdiğin şey diye sorduğumuzda motor sürmeyi dedi . Gece'nin arkadaşları genellikle motorcuydu .
Erkeklere karşı bir tepkisi vardı onlara güvenmiyordu . tek kaşını kaldırmış etrafa bakıyordu . müdür arkamızdan girdi . okulları açıkladı . Bizimkisi açıklanınca herkez bize şok içinde baktı . Onlara bakmadan sınıftan çıktık .
Müdür arkamızdan bakakalmıştı . Çantaları aldık ve okuldan gittik . gece bize sarıldı ve o da gitti . hepimiz dağılmıştık.

ALYA' NIN GÖZÜNDEN

Kızlardan ayrıldım ve markete girdim . telefonuma bakıyordum . biraz oyalandıktan sonra sert bir bedene çarptım
-

" yuh!. Öküz ! " oğlanla ( meteorla ) göz göze geldik - " ben miyim öküz yani ... Markette telefona bakarak yürüyen sensin ! "

- " bay ukala ! "
- " ben miyim bay ukala ! "
- " senden başkasımı var burda ! "
- " salak mısın sen be ! " yanından ayrıldım ve eve gittim

GECE'NİN GÖZÜNDEN

Çantamı aldım ve motora koydum . Bu lise mevzusundan dolayı canım sıkılmıştı ve biraz rahatlama için motor sürmem lazımdı ve motora atlayıp diğerlerinin yanına sürdüm . yarış yerine geldiğimde yarış başlıyordu. Bende hemen diğer motorluların yanına geçtim . ve yarış başladı ve ben 1. Önündeydim tam geçecekken sağdan motor geldi ve bana çarptı hatırladığım tek şey herkezin başımda toplanmasıydı ve gerisi karanlık .

ERKEK LİSESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin