Çooooooooooookkkkkkk uzun süreden sonra yeni bölümmmmm chocolatalarım .
İnşallah güzel ve düzgün yazmışımdır .
Bahçede göz gezdirdiğim de tanıdık mavi gözlerle karşılaştığımda çığlık atarak koşa koşa barışın yanına gittim .
Barış kim mi ?
Barış ilk okuldan orta okula kadar yanımda olan kardeşim ama lise yüzünden 1 yıl kadar amerikaya gitmişti .
" - barışşşşşşşş " diye çığlık atarak bana kollarını açmış barışın kollarına girdim ( fesatlık time jfjsjfjl )
" - kız alya ne bu özlem bu kadar " dedi ve sarıldı" - salak 1 yıldır görmüyorum zaten gelmiş bide ne diyo "
" - tamam ya sen ne kadar güzelleşmişsın böyle görmeyeli "
" - sende baya kibarlaşmışsın barış bey "
" - yaaaa öylemii " dedi ve burnuma işaret parmağıyla vurdu
" - öyleee " dedim ve bende onun yanağından makas aldım ve kollarından ayrıldım ve o sırada gözüm bahçe takıldığında herkezin bize baktığını gördüm ama sınıf sırasında yanımda oturan çocuk öldürcekmiş gibi kaşlarını çatmış barışa bakıyodu aldırış etmeden barışa döndüm .
" - biz kızlarla eve gidicektik seni de evine bırakalım mı ?
" - olur siz ne tarafa gidiceksiniz bende yakın bi yerde inerim "
" - tamam o zaman atla arabaya " dedim ve benim arabama bindik ve yola koyulduk ben söför koltuğuna oturdum barış yanıma oturdu , kızlarda arkamıza oturdu ve yola başladık .
Yola odaklanırken telefonuma mesaj gelince dikkatim dağıldı ama bakmamaya karar verdim ekrandan geçen yazıda bilinmeyen numara yazıyodu dikkate almadan yeniden yola odaklanmaya geçicektim ki gözlerim barışa kaydı ve gördüklerimle resmen şok yaşadım barış gözlerini dikmiş bacaklarıma baktığını gördüm huysuzca kıpırdandığımda barış gözlerini üzerimden çekmişti bende yola bakmaya başladım ." - alya ben burda iniyim "
" - tamam barış bay bay " diyip arabayı durdurdum ve arabadan indi . bende kızları evine bırakıp kendi evime sürdüm .
Eve geldiğimde mesajı açtım ve okudum erkeklerle fazla takılmamanı tavsiye ederim ufaklık bu da ne şimdi biraz düşündük den sonra takmayarak üstümü değiştirdim ve kızlarla açtığımız gruba mesaja attımAdres ver geliyim panpa ; ( bu ismi alev buldu kendisi biraz çılgındır da )
sALYA sümük ağlıyorum : knkslar benim canım sıkılıyo kafeye falan mı gitsek ya
yanıyor içim ALEV ALEV : ayn ya benimde canım sıkılıyo kafeye gidelim bari
GECE gölgenin rahatına bak : ayn kızlar kafeye gidelim
sALYA sümük ağlıyorum : giyinin o zaman ben almaya geliyorum . dedim ve hazırlandım lacivert etek üstümede beyaz kısa kollu losangeles yazan t-short ' ümü giydim bide söylemem gerek benim üst seviyede bi tikim var etekler evet eteleri çok severim ve bazı eteklerimin aynı modelinden 5 tane var ( multi medya 2. kıyafet ) ve ayakabımı giyip arabaya bindim ve alevlerin evine doğru sürdüm alevde giyinmiş ve kapıda beni bekliyodu ( multi medya 1. Kıyafet ) alevi de aldıkdan sonra gecelerin evine doğru sürmeye başlıdım geceyide evinden aldık ( multi medya 3. Kıyafet ) ve kafeye gitmeye başladık .
Kafeye geldiğimizde boş yer bulup oturduk ve konuşmaya başladık . biraz konuştukdan sonra yanımıza garson geldi ben çikolatalı pasta ve ananas suyu istedim kızlarda çikolatalı pasta ve kola istediler . çocuk siparişleri kağıda yazıp masaya koydu ve bana göz kırparak gitti . Neee!!! Bana göz mü kırptı . hızla kafamı çocuğa çevirdiğimde sorun mu var gardaş diye kafamı salladım evet kafamı şekilli sallaya biliyorum ama o kafa sallama bende vasviye teyze kafa sallaması gibi dursa da genede bir umut . çocuk bir şey demeden gitti . hızlıca meyve sularımızı ve pastlaarımızı yedikten sonra kafeden çıktık . alevi annesi arayınca eve gitmek zorunda kaldı o yüzden alev ' le gece ' yi evine bırakıp bende eve geçtim . üstümü değiştirdim ve aşşağıya inip babamın yanına gittim
" - baba sana bi şey sorucam "
" - sor kızım "
" - babacımmm sen hiç bizim okulumuzu değiştirmeyi düşündün mü ? Yani erkek lisesini "
" - düşündüm kızım ama hem konteyjanlar dolumuş ve siz biraz sorunlu bi kız grubusunuz kızlarla çok kavga ediyorsun belki erkek lisesinde bi şey yapamazsınız diye okulunuzu değiştirmedim belkide iyi olmuştur derslerinize daha iyi konsantıre olursunuz "
" - tamam baba öyle olsun " ve o sırada annem yemeğe çağırdı yemeğimi yedik den sonra odama cıkıp şortlu ve askılı geceliğimi giyip kendimi yatağa attım telefonumda biraz takıldık dan sonra kendimi uykunun sıcak kollarına bıraktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ
Teen Fiction... Teogda yanlış yer seçmele sonucunda bütün lise hayatını bitiren 3 kızın hikayesi ...