oha rüya mı görüyorum

243 11 5
                                    

Meraba ponçirellalar iyi okumalar

*SABAH*
Bu sabah alarm çalmadan ve annem bağırmadan uyanmıştım diyemeyeceğim çünkü sabah hem alarmın çalmasıyla hemde annemin tekditkâr sesiyle uyandım
"- kızım uyan hadi okula geç kaldın "
" - tamam anneeee ! " dedim ve geri yattım
" - geri yattığını biliyorum kalk giyin ve kahvaltıya gel "
" - oha lan annem  nerden gördü benim yattığımı odada kamera falan mı varki ? "
" - odana bakınıp durma kamera falan yok giyin ve kahvaltıya gel "
        Hiçbirşey demeden lavoboya grip rutin işlerimi halledip odadan çıktım . kızlarla anlaştığımız için bugün forma giymeyecektik üstüme beyaz etek ve gri askılı kazak ( multi medya 2. Kıyafet ) giyip kahvaltıya indim .
     " - günaydın annelerin en güzeli "
     " - günaydın kızım "
     " - oooo babanı unuttun mu ? güzellik "
     " - hayır babacım hiç seni unuturmuyum " ve yanağına sulu bir öpücük
     " - ha bu arada kızları ara kahvaltı etmedilerse çağır burdan gidersiniz senin arabanla okula tamam mı ? "
     " - tamam baba arayım hemen " odama gidip çantamı ayaladıkdan sonra geceyi aradım .
     " - alo knk günaydın "
     " - günaydın knk noldu "
     " - knk kahvaltı ettin mi ? "
     " - yok knk daha yeni uyandım sen "
     " - knk hemen giyinip bize gel kahvaltıya sonra okula geçcez bizden çantanıda getir gelirken "
     " - tamam knk geliyorum by by "
     " - tamam hemen gel by by " dedim ve telefonu kapattım ve ardından alevi aradım
     " - alo knk günaydın ve napıyon "
     " - iyi knk sanada günaydın kahvaltı hazırlıcaktım annemler işe gitmiş "
     " - hazırlama knk bize gel çantanıda al bizden okula geçcez "
     " - tamam knk geliyom by by "
     " - by by " dedim ve telefonu kapatıp mutfağa geri döndüm ve anneme yardım etmeye başladım
     " - anne aradım kızları geliyolar birazdan "
     " - tamam kızım gelsinler sen de bunu masaya koy " annemin elindekini alıp
     " - tamam anne "
  Elimdeki tabağı masaya koydum ve zil çaldı galiba gece geldi çünlkü ilk önce ona söyledim dedim .
         İç ses - çok akıllısın çok
         Ben - ne diyon lan yürü git işine
         İç ses - a- aaa şimdi böyle mi olduk yani ?
         Ben - üfffff senle uğraşamıcam sg iç ses
Annem
        " - kızım kapı çalıyo açsana hadi "
        " - tamam anne dalmışımda "
    İç ses - deniz mi ? varki daldın
    Ben - by by iç ses by by
    İç ses - by by
Gidip kapıyı actım ve gece gelmişti .
         " - hoş geldin gece gel geç içeri "
         " - üstümde bi değişiklik var mı ? alya "
         "  baktım baktım ve - ohaa kızım bu ne çok güzel olmuşsun " üstünde mavi kot pantolon ve benim gri kazağımın beyazı vardı ve çok mükemmel duruyodu .( multi medya 3. Kıyafet )
         " - gel knk geç içeri kapıda kalma "
         " - tamam knk " dedi ve sarılıp içeri geçti .
         " - Ooooooo aslı sultan döktürtmüşsün gene kahvaltıyı "
         " - tabi kızlarıma yaptım hepsini "
         " babam - beni unuttunmu hanım "
         " - yok bey seni unuturmuyum hiç " babamla annem kendilerini hitap ederken hep bey ve hanım derler öyle alışmışlar .
   Konuşurken kapı çaldı ve kapıya bakmaya gittim .
         " - hoş geldin alev çok güzel olmuşsun ( multi medya 1. Kıyafet )  gel geç içeri gecede geldi "
         " - tamam knk geldim " dedi ve kahvaltı için mutfağa geçtik alev anneme,babamave geceye selam verip yerine oturdu bene yerime geçip kahvaltıma başladım ve babam o anda konuştu
         " - kızlar sizle birşey konuşmam lazım "
         " kızlar - söyle mehmet amca "
         " - söyle baba "
         " - kızlar o okulda okuyacağınız için kendinize dikkat etmenizi istiyorum ve sakın ordakı çocuklarla pak muhattap olmayın eğer size birşey yaparlarsa bana söyleyin ben hallederim tamam mı ?
          " - tamam baba merak etmene gerek yok kendimize dikkat ederiz ve birşey olursa sana hemen söyleriz "
          " kızlar - evet mehmet amca söyleriz birşey  olursa "
          " - tamam kızlar aize güveniyorum " dedi ve kahvaltısina devam etti bizde birşey demeden kahvaltıya devam ettik .
    Kahvaltı ettim ve sofradan kaktım odama gidip hafif makyaj yapıp çantamı ve anahtarımı alıp aşşağıya indim .
          " - kızlar hadi gelin hazırsanız gidelim . anne baba sizede hayırlı işler "
          " kızlar - tamam knk geldik "
          " - dışarı çıktım ben " dedim ve dışarı çıktım aramı açıp bagajıda açtım ve çantami icine attım ve öne doğru yürüdüm. kızlarda gelmişti onlar çantalarını yanlarına aldılar ve arabaya bindiler bende söför koltuğuna binip arabayı çalıştırdım ve okula sürdüm .
     Okula geldiğimizde nedense çok şaşırdım çünkü okul kapısının önü sürtük kızlarla doluydu .
      Kızlara baktığımda onlarda şaşkındı okulun içine girdim ve arbayı park ettim ,
       Kapıdaki kızlar bizi görünce öldürecekmiş gibi bakıtılar  .
        Sonra önüme döndüğüm ve okula doğru yürüdük .müdürün odasını bulduk ve odaya girdik.
            " - hocam biz yeni gelen kızlar sınıfımız neresi acaba "
            " - Aaaaaa kızlar sınıfınız 11-A gidebilirsiniz dersiniz matematik "
            " - tamam hocam teşekkürler " diyip odadan çıktık.
         sınıfı bulmak için kolidora çıktık sınıflara bakarken sınıfı bulduk ve kapısını çalıp içeri girdik ve girmemizle beraber bütün gözler bize döndü .
             matematik hocası " - kızlar sizmisiniz "
            " - evet hocam yeni gelen kızlar biziz "
            Sınıftakı çocuklardan biri " - oha lan kız mı ? gelmiş okula
            " - inşallah kör olmamışımdır "
            " - oha lan rüya mı görüyorum ? "
            " - oha lan kız gelmiş okula kız "
            Matematik hocası " - susun çocuklar kızlar sizde kendinizi tanıtıp boş sıralara geçebilirsiniz "
            " - tamam hocam ben Alya seren 16 yaşındayım "
            " - ben Gece yıldız 16 yaşındayım "
            " - bende Alev korkmaz 16 yaşındayım "
            " - tamam kızlar kendinize yer bulup oturun"
     Her yere bakındıkdan sonra gözüme kestirdiğim çocuğun yanına gidip oturdum .
     Çocuk bana dönüp
            " - selam "
            " - selam naber "
            " - iyi sen "
            " - iyi bende bence derse dönmeliyiz " dedim ve önüme döndüm oda önüne döndü ve dersi dinlemeye koyuldu . 
      Derse o kadar odaklanmışımki kolumu belediye çukuru açacak olan çpcuğa döndüm .
            " - ne oldu "
            " - ders bitti kalkarmısın geçicemde "
            " - tamam " dedim ve sıradan kalktım çocuk hiç hareket etmeyince ona baktığımda  gözlerini dikmi eteğime bakıyordu bende baktığımda eteğimin zaten kısa olduğunu ve oturuncada yukarı kıvrıldığını gördüm ve hemen düzelttim ama çocuk hala eteğime bakıyordu .
            " - heyy ! Sapık mısın ? "
            Çocuk bana bakıp " - valla erkek lisesine etekle gelen sensin bakmayıpta napıcaz " ve ( piç smili )
            " - pis sapık " dedim ve kızların yanına gittim diycektim ama gidemedim gitmeye çalıştım çünkü etrafları erkeklerle doluydu erkeklere bağırdım
           " - heyyy ! Hiç mi kız görmediniz hayatınızda" dediğimde herkez bana döndü
           Çocuğun biri " - evet " diyince herkez gülmeye başladı . Bende kızları aralarından çekip yemekhaneye yürümeye başladık ama yerini bilmiyoduk ve bir çocuğa sorduk .
           " - şey bakar mısın ? "
           " - noldu koçu- aaa pardon ben burası erkek lisesi olduğundan kız görünce şey oldum noldu ne sorucaksınız "
          " - şey önemli değil yemekhane neresi diye sorcaktık . "
          " - hmm. Tamam bende oraya gidiyorum götüriyim sizi "
          " - çok iyi olur valla teşekkürler " dedim ve yürümeye başladık ve yemekhaneye vardık bir masaya oturup kızlarla konuşmaya başladık .
          " alev - knk benim oturduğum sıranın yanındaki çocuk  derste o kadar çok konuştuki susar mısın ? Dedim ya o derece konuştu yani "
          " gece - benim yanımdakide öyle gerçekten hiç kız görmemiş gibi konuştu yani "
          " - kızlar bende bi olay oldu biz sadece naber felan öyle konuştuk ders bitmiş cocuk kalkarmısın dedi  kalktım ben bi baktım çocuk eteğime bakıyo bende bi baktım etek oturduğum için yukarı sıyrılmış çocukta ondan bakıyomuş sonra düzelttim eteğimi falan çocuğa dedim neden bakıyon falan dedim çocuk dediki sen erkek lisesinde böyle kısa giyersen tabi bakarım dedi ben şok oldum resmen ya pis sapık dedim ondan sonra  sizin yanınıza geldim " 
           " - oha kızım bi şey yapmadı demi "
           " - ayn lan bi şey yapmadı demi "
           " - yapmadı yapmadı merak etmeyin " dedim ve zil çaldı derse gittik herkez kendi yerine oturdu ve ders başladı .
      Artık son dersteydik eve gitmek istiyordum ve çıkış zili çaldı benim dilimde ( can kurtaran sesi ) 
çantamı toparlayıp kızların yanına gittim onlarda hazırlanınca okulun bahçesine doğru yürümeye başladık .
Arabamın yanına geldiğimde bahçede göz gezdirdim ve gözümle mavi gözler buluştu ve o kişiye baktığımda çığlık atarak yanına koştum .

Bilerek en heyecanlı yerinde bitirdim sjsjsjsjjs
Az kişi olsakta vote ve yorumlarınızı bekliyorummmmm ❤❤❤
        

            Ve tam tamına 1145 kelime yazdım arkadaşlar yani bence hakettim 😘

ERKEK LİSESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin