Perspectief Imad
''Nou Firdaous ik wilde even zeggen dat het me spijt dat ik vanochtend zo tegen je uitviel. En sinds we tegen elkaar aanliepen op de gang kon ik je niet meer uit mijn hoofd krijgen. Ik voel een klik tussen ons. Ik heb gevoelens voor je Firdaous. Ik weet niet of het echt bestaat, maar ik denk dat het liefde op het eerste gezicht was.Vanaf het moment dat ik voor de eerste keer in je ogen keek vind ik je al leuk. En ik weet natuurlijk niet wat jij hiervan vindt en ik denk dat het nu sws heel plotseling aankomt, maar ik wil dat je weet dat ik je alle tijd om rustig na te denken nadat ik je deze vraag heb gesteld... Ik wil je mijn prinsesje maken. Ik respecteer jou net zoals ik mijn eigen moeder accepteer. Mijn moeder zei me een keer bescherm je vrouw met alles wat je hebt. Zet haar op nummer 1. En respecteer haar zoals je mij respecteert. Firdaous wil je wat met me? ...
Perspectief Firdaous
Waattt?! Heb ik dit nou echt goed gehoord. Hij vind me dus echt leuk! Ik heb nu echt geen idee hoe ik hier op moet reageren. Ik vind hem ook leuk, maar ik vind het denk ik te snel gaan om nu al wat te beginnen, nadat ik hem 1 dag ken."Imad, ik vind jou echt een hele lieve en aardige jongen. Je bent heel anders in tegenstelling tot andere jongens. Jij respecteert mij zoals je jouw eigen moeder respecteert. En dit raakt me echt. Ik vind jou echt heel erg leuk, maar ik vind dit allemaal een beetje te snel gaan. Ik ken je pas één dag en ik denk dat het tijd nodig heeft, voordat ik aan een relatie kan beginnen. Sorry. Ik wijs je hierbij niet af, maar ik wil graag nog wat tijd om over deze keuze na te denken. Ik wil graag met 100% een relatie ingaan en ik hoop dat je dit begrijpt en mijn keuze respecteert."
Perspectief Imad
Haar manier van spreken, haar manier van doen. Alles is perfect. Hoe ze zo schattig met haar vinger om haar haar heen draait als ze zenuwachtig is. Of als ze van die roze blosjes op haar wangetjes krijgt doordat ze zich schaamt.Ik ben zo blij dat ze mij niet gelijk heeft afgewezen. Ik gun haar alle tijd die ze nodig heeft. Ik hoop natuurlijk wel dat ze haar beslissing zo snel mogelijk maakt. Het voelt echt alsof ik net een toets heb gemaakt waarvan ik zo de uitslag krijg, maar waarvan ik niet weet of het een voldoende of een onvoldoende wordt. Dus of ik dit geval wordt afgewezen of niet.
"Ik gun je alle tijd die je nodig hebt om je keuze te maken, Firdaous. Ik sta achter jou keuze. En ik zou heel erg blij zijn als wij een relatie kunnen beginnen."
Perspectief Firdaous
"Daar ben ik heel erg blij mee, Imad. Maar ik moet je helaas gaan laten, want mijn les begint zo." "Hier heb je mijn nummer. De keuze is aan jou wat je ermee doet." Zei Imad en weg was Imad weer. Pffff waarom laat hij me elke keer zo sprakeloos achter. Euhm waar was ik gebleven. Ojaa ik heb nu les. Ik liep snel de gang door, langs mijn kluisje naar de les. In het klaslokaal aangekomen ging ik naast Inaya zitten.De docent Frans kwam binnen en zo begonnen we de les. Inaya vroeg me in de les nog wat er was gebeurd en ik vertelde haar in het kort waar Imad en ik het over hadden gehad. De details liet ik even achterwegen. We kregen uitleg in deze les en deze uitleg zou nuttig kunnen zijn voor ons examen binnenkort dus ik lette goed op. Gelukkig was ik goed in Frans dus dat schilt weer. De les was snel voorbij gegaan. Dit was de laatste les van vandaag en nu waren we lekker uit.
Het was vandaag lekker weer dus besloten Inaya en ik naar de stad te gaan. Inaya's Vespa was kapot dus stapte ze bij mij achterop en zo reden we naar de stad. Bij het stoplicht stonden 3 jongens te wachten en 1 van de jongens zei: "Ewaa chickie paas je nummer dan." We keken ze droog aan en negeerde ze. "Zozo highclass ook nog. Een pittige dame daar houd ik wel van." Op een gegeven moment irriteerde ik me mateloos aan hun en vroeg ik me af waarom het stoplicht zolang op rood bleef staan." De andere jongen zei: "Als je je nummer niet wilt geven mag je de mijne wel."
JE LEEST
Again
RomanceHet liefdesleven van Firdaous verloopt niet altijd vlekkeloos. Haar ex duikt plotseling op en het verleden staat op het punt om herhaald te worden. Wanneer ze de liefde van haar leven denkt te hebben ontmoet, maakt haar leven een andere wending. Zi...