Deel 7

85 13 2
                                    

We waren in alle rust aan het eten totdat Inaya vroeg: "Fir, heb jij eigenlijk al iemand op het oog?"

Ik verslikte me daardoor in mijn eten en nam een slokje van mijn drinken. Toen ik gestopt was met hoesten keek ik Inaya droog aan en ging ik verder met mijn eten. Heel gemeen dit maar als ik eet wil ik gewoon niet gestoord worden.

"Hallo, Firdaous ik vroeg je wat, mogool!" Riep Inaya. Verschillende mensen keken ons raar aan dus siste ik naar Inaya dat ze even haar mond moest houden.

Correctie: bek

Inaya is net een dier als ze eenmaal tegen je begint te schreeuwen dus vandaar dat ze officieel een bek heeft ipv een mond.

"Inaya, ik wil graag mijn eten opeten nu. Als ik uitgegeten ben praten we verder." Zei ik "Oeff Firdaous je bent echt irritant."

Maar Inaya weet dat ik het laatste woord heb als het over eten gaat, vandaar dat ze geen verdere discussie aangaat. Wat trouwens heel dom zou zijn, want ik zou de discussie toch wel gewonnen hebben. Haha soms ben ik echt irritant.

Toen mijn eten op was, zat ik nog niet vol dus ik besloot nog wat te bestellen. Alleen het probleem was: we zaten nu boven en als ik iets wilde bestellen zou ik helemáál naar beneden moeten lopen om iets te bestellen. En ik zou dan ook nog een uur in de rij moeten wachten. Er liep een jonge werknemer langs. Ongeveer van onze leeftijd.

Ik vroeg hem of hij misschien voorrang wilde regelen. Inaya keek mij normaal aan, omdat ik dit wel vaker doe. Als hij toe zou stemmen zou ik hem fooi geven. Hij zei JA. Ik hou nu al van deze werknemer, maar goed we liepen de trap af naar beneden en hij zei tegen één van zijn collega's dat hij mij kende en daardoor kreeg ik voorrang.

Ik bestelde nog een bak met 20 mc chicken nuggets. En een hamburger voor Inaya. Plus een mc flurry m&m voor mij en een mc flurry oreo voor Inaya. Alle mensen in de rij keken mij echt aan van bitch wtf? Ik trok me er niks van aan en betaalde mijn eten en gaf de werknemer zijn fooi.

Vervolgens liep ik weer de trappen op naar boven en omg wat was ik blij dat die werknemer voorrang voor mij had gefixt, want de rij liep nog door tot het einde van de winkel. Bij onze mc donalds dicht bij ons huis hebben ze van die apparaten waar je kunt bestellen. (Weten jullie wat ik bedoel?) Hier hebben ze die helaas niet.

Toen ik boven aankwam zag ik dat er een groepje jongens om onze tafel heen stond en dat Inaya ze negeerde. Ik liep langs ze, ging zitten, gaf Inaya haar eten en begon vervolgens zelf aan mijn eten.

Ik wierp een blik naar 1 van de jongens en zag dat het van die illegale mogooltjes waren. Met neppe Gucci petje en Louis Vuitton tasje. Pff krijgen we deze izans weer.

1 van de jongens nam het woord en zei: "Hola chicka, mijn naam is Oussama. Deed het pijn toen je uit de hemel viel, babe? Misschien kunnen we de volgende keer samen voor een Louis Vuitton tasje gaan shoppen." Aangezien ik ook een tas had van Louis Vuitton.

Ik was echt in de mood om hem een preek te gaan geven dus daar komt het hoor: "
1. Houd jij het maar gewoon op Nederlands, dat is al lastig genoeg voor je.

2. Ik zou nooit, maar dan ook nooit iets met jou te maken willen hebben of überhaupt iets met jou willen doen. Dus zet dat maar gelijk uit je hoofd.

3. Mijn tas is echt in vergelijking met de jouwe en als je nu vriendelijk wilt zijn om weg te gaan van deze tafel en iemand anders lastig te gaan vallen. Zodat ik in alle rust verder kan eten, want geloof me ik houd er niet van om gestoord te worden. "

Alle jongens begonnen te lachen en riepen: "Je bent gewoon gedist door een meisje, a mattie!"
Oussama's gezicht stond nu op ontploffen.

AgainWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu