10/12
*BZZZZ*
*BZZZZ*
Jako každé ráno v 6:20 mi začala u hlavy bzučet ta satanistická věc.
Můj budík.
Vzala jsem ho a hodila s ním o zeď.V zápětí ztichl.Vstala jsem z postele,udělala si drdol a šla do koupelny.Podívala jsem se na sebe do zrcadla,rovné a krátké tmavě hnědé vlasy a kruhy pod mými modrými očmi.Celá já.Po 40-ti minutách jsem vyšla z koupelny jakž takž normálně a lidsky.
Otevřela jsem svou skříň a upřela pohled na černé oblečení pověšené na věšácích.
Měla bych si už koupit něco barevného, ale té černé barvě se nedá odolat.
Vzala jsem si černé triko s nápisem off a černé roztrhané džíny.
Vzala jsem si svou šedou nachystanou tašku do školy,bundu,boty, sluchátka a vyšla jsem z domu.Takhle nějak vypadá moje každodenní ranní rutina.Malé vločky začaly dopadat na můj obličej a já se pomalu blížila ke škole,mám ji kousek od domu.
Když jsem přišla ke své skříňce,už tam na mě čekala má kamarádka Caroline.Je jí 15,stejně jako mně.A je stejně retardovaná jako já,takže si dobře rozumíme.
,,Zase jdeš pozdě Melanie"
řekla Carol a usmála se na mě.
,,No jo,nejsem tu vždycky tak brzo jako ty"
úsměv jsem jí oplatila.
Pak mi Carol začala vyprávět o nějakém klukovi kterého viděla v autobuse a prý se jí strašně moc líbil.
Taky bych už si měla někoho najít,ale se svým vzhledem?
S tím si nikoho nenajdu.Carol měla vždycky nějakého kluka v záloze a chtěla mi už i spoustu kluků dohodit,ale já vždycky odmítla..Chci si někoho najít sama.Mezitím co tu ale sním tak jsem si nevšimla, že mi Carol básnila o tom klukovi.
..,,a ty jeho oči,vlasy..Byl dokonalej a celou dobu na mě koukal"
dopověděla Carol zasněně a u toho zavřela oči.
Já jsem se lehce a sarkasticky zasmála a šla jsem si sednout do své poslední lavice u okna.
Měli jsme,matematiku myslím...Ale já jsem nevnímala a stále koukala na padající vločky venku a snila o tom jaké by to bylo žít v Californii,mít spoustu peněz a o dalších nesplnitelných blbostech.
,,Melanie, vnímáš?"
Řekla učitelka nepříjemným tónem a v tu chvíli se na mě otočila celá třída.
Lehce jsem zatřásla hlavou.
,,Jo, vnímám"
A až po chvíli jsem zjistila že jsem byla vyvolaná na příklad na tabuli.
V matice jsem plavala a tak jsem se pomalu sunula k tabuli.Vzala jsem si do ruky křídu. Využila jsem příležitosti když mi učitelka diktovala příklad z učebnice a podívala se rychle na Carol ať mi poradí.
Sice jsem ji skoro vůbec nerozuměla,ale příklad jsem měla správně.
,,Víš že tě miluju Carol?"
Zašeptala jsem ji když jsem usedla do naší lavice.
Po dalších pěti nudných hodinách,škola skončila, hurá.
Po škole jsem čekala na Carol před školou,byly jsme domluvené že spolu půjdeme na oběd.Když jsem ji z dálky viděla zamávala jsem na ní.
,,To je dost že jdeš" zasmála jsem se.
,,Tak kam vyrazíme?" Oplatila mi úsměv.
,,Burger king?" A udělala jsem psí oči.
,,Beru" a zamrkala s jejíma hnědě oříškovíma očima.
Cestou jsme si povídali o různých kapelách. Carol má ráda spíš novější a pop písničky,já zas ty starší a rock,punk,metal.Po zábavném odpoledni s Carol jsem konečně dorazila domů,hodila jsem tašku do kouta mého pokoje a lehla si s notebookem na postel.
Večer jsem dala na Facebook fotku s Carol ze dneška.*Oznámení z Facebooku*
Jack Bauer si vás chce přidat do přátel.Podívala jsem se na jeho profil,byl plný meme a cringe obsahu.To se mi líbí,usmála jsem se a klikla na potvrdit.
Tak to by bylo pro dnešek vše,je to první kapitola, já doufám že se vám líbila :) pokračovat budu určitě.
Budu moc ráda když budete hvězdičkovat a komentovat :D
ČTEŠ
daydreaming.
Teen Fictiondalo by se říct že jsem spojila můj a několik životních příběhů mých přátel do jednoho :) Dělám co mě baví,nechci slávu.