•3•

29 4 0
                                    

22/12
*Školní vánoční besídka*

S Carol jsme se skoro vždycky této akce nezúčastnili,jelikož se tam jen tancuje a jí,v našem případě i pije a pak se to zvrtne.Jako minulej rok.
Takže jsem na Carol čekala na autobusové zastávce kde každé ráno vystupuje.
Přijel její autobus,ale Carol nevystupuje.
Třeba zapomněla vystoupit,to je jí povědomé.Tak jsem vzala svůj telefon a vytočila její číslo.
,, Volané číslo je nedostupné, prosím zavol-"
Típla jsem to,začala jsem přemýšlet kde může Carol být.
Třeba je nemocná a má vybitý telefon?
Nasedla jsem do prvního autobusu který jezdí kolem jejího domu.
Vystoupila jsem a zazvonila na Caroliny zvonek.Zvedla to Caroliina matka.
,,Carol,jsi to ty?" Zeptala se a strach šel slyšet i přes zvonek.
,,Ne,paní Hoskinsová to jsem já Melanie,Caroliina nejlepší kamarádka a jsem tu za Carol." Řekla jsem důstojně.
,,Aha,víš Melanie,Carol nepřišla včera domů." Řekla posmutněle.
V tu chvíli se mi zastavil dech.
Vždyť byla venku s Ryanem,kterýho skoro neznala!
,,Carol,kde jsi!?" Odběhla jsem od zvonku a začala brečet.

20/12
*Dva dny před besídkou*

Probudil mě hlas mé matky.
,,Mell, vstávej nezvonil ti budík"
Otevřela jsem oči a oddychla si že to celé byl jen sen.Vstala jsem a podívala se na hodiny.
7:00
Sakra, nestíhám.Odběhla jsem do koupelny a rychle se upravila.
Oblékla jsem si šedý svetr s Nirvanou a černé džíny.

Přišla jsem do školy a mířila jsem ke své skříňce.Přiběhla za mnou Carol.
,,Mell,tak si představ,že ten Ryan se kterým jsem byla včera venku na mě furt něco zkoušel.Tak jsem mu po půl hodině odešla" a zasmála se.
,,Aspoň že ses nenechala" usmála jsem se na Carol.
,,Už máš pro mě dárek k Vánocům?" Mrkla na mě Carol.
,,To ví jen Ježíšek" zasmála jsem se a odešla na naší první hodinu.

Po pěti hodinách utrpení jsem šla s Carol do nákupního centra.Carol mi chtěla pomoct s vybíráním nového oblečení.

*Cinknutí Messengeru*
Carol se na mě otočila a čekala až vytáhnu telefon z kapsy.Psal mi Lucas.
Carol tiše zatleskala a dívala se na náš chat.

Jack:Copak bys chtěla k Vánocům?:3
Melanie: Jestli to myslíš tak,že mi chceš něco koupit tak nic :D ale hodily by se letenky do Californie xdd
Jack: Trochu skromná nemyslíš? :V a jo,chci ti něco koupit :P
Melanie:tak, dobře ale pod podmínkou že já ti taky něco koupím :D
Jack: dobře no :P :D

,,Tak jdeme hledat dárek" zasmála se Carol.
,, Je to divný,nikdy jsem ho neviděla ale..Začínám ho mít ráda" řekla jsem neutrálně.
,,To je normální" řekla Carol a objala mě.

Vydaly jsme se na nákupy.Strávily jsme v nákupním centru asi dvě hodiny a nakoupily jsme si spoustu oblečení a doplňků.Pro Lucase jsem koupila tužku na grafický tablet a černou mikinu s nápisem.Ještě ten den jsem ho požádala o jeho adresu aby mu dárky přišly včas.

Po příchodu domů jsem prohrabala všechny nákupní tašky co jsem si přinesla.Postupně jsem vyndavala oblečení z tašek a zjistila jsem že místo černého oblečení mi tam Carol naházela i šedé,bílé ale dokonce i světle modré a fialové oblečení.
,, Změna je život" zasmála jsem se nad myšlenkou.

Vecer jsem si opět psala s Lucasem,ale napsal mi něco,co mi vyrazilo dech.

Jack:Mell, vím že se známe krátce..Ale zkrátka jsi mě oslnila a poslední dobou mám v hlavě jenom tebe..Jsi tak příjemná a hodná a hezká,zkrátka dokonalá..Miluju tě.
Jack: prosím,dej mi šanci i když od sebe bydlíme tak daleko..Jezdil bych za tebou.

Zpráva přišla už před pěti minutami a já stále nevím co odpovědět..Zeptám se Carol.

Melanie: POMOC
Caroline: klid zlato, copak se děje?
Melanie: Lucas..mi vyznal lásku ke mně, takovým hezkým způsobem..Já k němu asi taky něco cítím..Ale nejsem si jistá.
Melanie: Bydlí až v Brně..
Caroline: To by se dalo nějak přežít..Hlavně že si rozumíte ne?
Melanie: máš pravdu :) děkuju moc ily :3

Odhodlala jsem se Lucasovi odepsat.

Melanie: Lucasi,nepil jsi něco nebo tak nějak?
Jack: Myslím to smrtelně vážně,Mell.
Melanie:Tak dobře..Já ti tu šanci dám..Ale budeme za sebou navzájem jezdit, dobře?
Jack: :O
Jack: :O
Jack: nečekal jsem že budeš souhlasit,jsem příjemně překvapen :3 a ano,budu za tebou jezdit..Přijedu po Vánocích :)
Melanie: super :D

Pak jsme si psali asi ještě hodinu,nakonec jsme si popřáli dobrou noc a šli jsme spát.

Pokud se vám příběh líbí tak ho ohodnoťte, pokud ne tak napište do komentářů co bych měla příště vylepšit:)
<3

daydreaming.Kde žijí příběhy. Začni objevovat