Prolog

11 2 0
                                    

" Fałszywe zauroczenie niszczy przyjaźń. Pytanie: Czy warto poświęcić swoją przyjaźń na chwile miłości, której nie jest się pewnym?"

     Zawsze pragnęłam spotkać miłość mojego życia a kiedy znalazłam, odrzuciłam ją. Dlaczego? Po pierwsze nie byłam pewna swoich uczuć, po drugie poprzez pragnienie miłości nie chciałam zniszczyć wieloletniej przyjaźni...

      Mam na imę Lucyna dla przyjaciół Lucy, niedawno skończyłam siedemnaście lat. Od pierwszej gimnazjum zaczęłam zadawać się z paczką znajomych do których należeli: Patryk, Jakub, Nadia, Lena, ja i Rafał. Wszyscy byliśmy ze sobą bardzo zrzyci, mogliśmy rozmawiać o wszystkim, bardzo dobrze się rozumieliśmy, mimo to, że dochodziło między nami do kłótni...
       Jestem szczupłą dziewczyną, śrrdniego wzrostu, z sięgającymi do pasa kręconymi blond włosami. Mam ciemno niebieskie oczy oraz długie i gęste rzęsy. Przeważnie chodzę w czarnych ubraniach, ale od czasu do czasu lubię być bardziej elegancka.
         Należę do osób szczerych, czasami nawet do bólu ale jestem również odpowiedzialna i uczciwa. Z czym nie zawsze zgadzali się moi przyjaciele, gdyż uważali, że nie które decyzje podejmowałam spontanicznie, pod wpływem emocji.
        Ale pewnego dnia pewna osoba dała mi dużo do myślenia a mianowicie musiałam wybrać między przyjaźnią a miłością...

Hejj proszę o opinnie bo zastanawiam się czy pisać dalej:))) Pozdrawiam serdecznie;***
  

Become my FriendOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz