introducere

357 23 78
                                    

Daca nu merge

Totul era frumos. Eram mai apropriati dar.....a fost distrus cand au venit.....

Cu timpul am inceput sa ne certam . nimic nu mai era cum a fost....

"Natsu nu!!" mii de lacrimi cadeau din ochi mei ....

"Lucy nu intelegi in ce situatie suntem!? Sau esti prea idioata ca sa intelegi!?"

"Natsu ce e cu tine !? Tu nu esti asa!" un zambet infricosator ii apare pe fata
"Ce e cu mine? Ce e cu tine!? "

" Ajutor!! Cineva va rog nu vreau sa mor.." stau pe jos ghemuita incercand sa respir dar nu puteam. "va rog...cineva....Natsu" am inceput sa vad intuneric....un intuneric fara sfarsit.

"Ce este Lucy?" il strang mai mult cu mainile mele . "Nimic.........Multumesc..." asa am ramas pentru un timp pana...

"Lucy unde esti!? Spune te rog ca nu ...."

Ma trezesc intr-un loc foarte intunecat nu puteam vedea nimic "Unde sunt?" de ce sunt legata? Nu...

"TE URASC!"

"NATSU !! TE ROG REVINOTI!"

Ai grija ce faci Lucy . Esti in mare pericol" oftez. "Stiu...."

"El stie adevarul?"   "Nu"

"TE IUBESC! "

"Hahah! Natsu oprestete !"

"Cine esti?"

Acele momente sunt pline de fericire dar si tristete. Nu o sa le uit vreodata...

Daca nu erai tu poate acum eram moarta de mult.... Arigato Natsu

E un fel de prezentare cu diferite secvente care o sa se intample in carte. Vol 2 nu o sa fie asa de linistit. Hehehe! Maine e posibil sa postez primul capitol .

~Bye Bye

~Miss greseli isi ere scuze pentru greseli

Secrete Vol 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum