~Natsu
"Zi tu primul" Imi zice Lucy. "Zi tu prima." ii respund eu serios . Blonda ofteaza . "Sunt multe de explicat....multe lucruri care nimeni nu ar trebui sa le stie. " Se uita la mine cu acei ochi ciocolati. "Lucy...." Ma ridic de pe pat si merg spre ea . Mainile mele ii ating obrezul dar ea se fereste de mine uitandu-se jos.
"Nu sunt inamicul ta sti asta nu?" Zic cu o voce inceata in timp ce ma uitam la ea cu o fata ranita. "Stiu...." O lacrima curge pe obrazul ei . Ii ating obrazul iar si ii intorc capul spre mine facand-o sa se uite la mine. Isi musca buza in timp ce se uita la mine cu acea privire vinovata.
Ma facea sa ma simt oribil. Ea nu este asa. "Atunci...expilca ce se intampla cu tine." Zic sperand ca o sa imi zica ce se intampla cu trecutul ei. "N-Natsu...." O lacrima...o alta lacrima....cad pe obraji ei albi. Stiu ca nu vrea sa imi zica ce sa intamplat dar voi face orice ca sa aflu.
"Oricat incerc sa ascund lucrurile astea nu pot! Cu cat tin aceasta durere in mine ma afecteaza din ca in ce mai rau. " Zice printre plansetele ei. O inbratisez iar ea plange pe umarul meu . "Sunt aici...nu trebuie sa iti fie frica. " Zic la urchea ei in soapta .
Dar ceva nesteptat sa intamplat in acea zi. Ceva care nu putem scapa. "AHHHH!!" Aud strigatul lui Akina si o indepartez pe Lucy de langa mine. "Ai auzit asta?" Ii zic eu ingrijorat. "Da!" Fugim amandoi spre camera lui Akinda dar usa era inchuiata. "AKINA!" Strig dar nu primesc niciun raspun.
La naiba raspunde! Lovesc de ma multe ori usa pana ajung sa o sparg si intru in camera . Raman acolo nemiscat. Lucy aprinde lumina imediat....Akina nu mai era. Geamul era spart si eu in genuchi. Lucy se aseaza langa mine. "Akina..."
Cine ar face asta? "Natsu o sa o gasim. Am o ideie unde poate fi ." Lucy se ridica si merge spre geam. Ma ridic rapid si o prind de mana inainte sa plece. " Voi merge cu tine" Ii zic cu o privire serioasa. "Nu o sa o faci. e prea periculos. "Imi zice in timp ce imi arunca priviri urate.
"De parca nu e periculos pentru tine!" Lucy sare geamul eu facand acelasi lucru. "Nu mergi cu mine!!" Striga nervoasa la mine. "Esti sigura de asta?! "II zic confident. " Nu mergi nici mort, inteles!!?" Striga la mine nervoasa si se pregateste sa plece dar se uita la mine inca odata. Se calmeaza un pic. Oci ei ma priveau ca si cum regreta cea ce face.
"Asculta.....este ceva care trebuie sa il fac iar daca tu te bagi o sa devina mai rau.....asa ca te rog." Chiar nu vrea sa stiu ha? Ii fac semn cu mana sa mearga si ea imi arata un mic zambet dupa fuge cine stie unde.
Chiar nu sunt bun de nimic. Nu o pot proteja pe blonda asat incapatanata sau pe Akina.....
"Esti o dezamagire pentru familie!" Strigatele mamei mele rasuna in capul meu ca un ecou care niciodata o sa se opreasca. Oftez la linistea care ma face sa ma simt si mai inutil. Nu pot proteja pe nimeni.
Intru in casa cu ajutorul geamului deschis . Asta se intampla cand nu am cheile cu mine. Ma intreb de ce Lucy inca vrea sa stea cu mine. Ce naiba se intampla cu mine?
Gandesc prea mult....Merg spre camera mea lenes si ma arunc in pat facand patul sa zgaltie si sa faca un mic sunet. Ha....stiu ca Lucy poate avea grija de ea si am incredere ca se poate descurca singura de asta nu sunt ingrijorat... vreau sa stiu adevarul.
De cand am gasit-o pe Akina stiam ca ascunde ceva , nu stiam ce si inca nu stiu.....dar are legatura cu rapirea lui Akina. sa te intorci cu Akina acasa idioato...
~Pov autor
"O aveti? " Voce unuei femei se putea auzea din indepartare. "Am gasit si ceva mai interesant. " Barbatul o impinge pe micuta in fata acelei persoane impreuna cu o fotografie. Femeia le face semn baligarzilor sa aiba griji de micuta . Brabati merg spre ea si o pun in masina. Saraca era asa de speriata . Mainile ei erau legate impreuna cu picioarele ei iar gura ei era acoperita cu o batista alba care o inpiedica pe micuta sa vorbeasca.
Lacrimi curgeau ca o cascada din ochisori ei speriati. Ce a facut de a ajuns intr-o situatie ca asta? Vrea inapoi la Natsu si Lucy. Ii este asa de frica. Corpul ei mic tremura fara oprire.
"Cateaua de Hertfilia ha? O sa ma distrez de minune cu ea. " Zice femeia cu un ranjet pe fata ei. "Poti pleca acum.." Zice femeia si ii da bani dupa care intra in masina . Atmosfera se schimba imediat find una care te facea sa tremuri de frica. Ranjetul de pe fata ei dispare fin inlocuita cu una fara emotie.
"Daca incerci sa scapi piticatie vei fi pedepsita." zice cu o voce rece cea ce o face pe micuta si mai speriata dar reuseste sa dea afirmativ din cap. Masina porneste dar ce nus tiam e ca blonda era dupa ei.
Stia ca femeia o uraste dar nu se astepta sa o caute. Se uita la telefonul ei unde ii va arata unde este masina lor. "Catea ha? Suna bine..." Voce ei cu acel ranjet pe fata te facea sa iti dai seama ca este pregatita pentru lupta. Aici nu este doar pentru Akina. Stind ca femeia aia este la mijloc nu se poate opri pana nu este moarta in propria ei balta e sange.
Sunt niste treburi nerezolvate intre ele.
Gata si capitolul asta! stiu...este oribil dar asta se intampla cand scri in graba ! Sunt oficila in vacanta! Yey! o vacanta unde o sa mor de plictiseala dar am Wattpad si Youtube sa ma ajute! Viata e rea nu?
~Bye Bye !
~Mis greseli isi cere scuze pentru greseli !
CITEȘTI
Secrete Vol 2
FanficOameni au o groaza de secrete. Dar unele nu pot fi ascunse mereu. Vrei sa scapi. Dar nu poti. Vrei sa fi fericit dar cand sti ca esti vanat ce faci? Vise urate apar si tu arati un zambet fals persoanei care o iubesti. Cand el o sa afle secretul ce...