Bu sabah uyanmamak istemesemde alarm hiç susmuyordu ve benim kolumu kaldıracak halim yoktu.
Birden ufak bir ayak sesiyle odanın kapısı kapandı kafamı kaldıracakken arda;
"Benim ufaklık,günaydın" diyerek lanet alarmı susturdu.(Sağol dercesine bir bakış attım ona)
"Böyle bakma ama, bugün bende gelicem okula seninle bayadır
gitmiyorum devamsızlıktan kalıcam ""İyi edersin arda, değişikliğin zamanı gelmişdi zaten evdesin sürekli"
"Evet kalk bakalım kıyafetlerini felan giy ,hafif bir kahvaltılık hazırlayıp çıkarız hadiii kalk.!"
"Tamam tamam bağırma tepemde kalkıyorum."
O dışarı çıktığında banyoya gittim, yüzüme iki üç kez su çarparak kendime gelmeye çalışdım.
Banyodan çıktım.
Bugün saçlarımı maşa yaptım.
Bugün güzel bişeyler kıpraşıyordu sanki içimde..._____***______***_____***
Okula geldiğimde derse geç kaldığımı farkettim.
Kapıyı çalarak, umursamaz bir şekilde yerime oturdum.
Ders kimya ve hoca benim özür felan dilemiyeceğime alıştığı için derse devam etti.
Başımı sıraya koydum ve göz kapaklarımı hafifçe kapattım.
Birden kolumun o yana ,bu yana savrulduğunu hissettim.
"Hadii ama kallk ""Elif git başımdan uyuyicam ben yaa"
" hadiii daraldım sınıfta biraz hava alalım .!"
(daha fazla uğraşmak istemiyerek, bahçeye çıkıp bir banka oturduk.)
-elif kolumu dürtüp duruyordu "mustafa geldi kızım "
"Ee yanii "
"Yaa ne yani sude yaa "
"Ayrıldınız,bitti. Bu kadar elif"-Mustafaların yanında bir esmer çocuk gördüm. Saçları gece kadar koyu ,yüzünde hiçbir kusur yok sadece çok zayıf benim boylarımdaydı gözüm bir an ona takıldı
"Elif şu mustafanın yanındaki kim ?
"Şahin.napicanki sen onu "
"Hiç .merak ettim "
-veee elif malı şahinn diye el salladı.
I hayır bunu yapmış olamazdı.lanet girsin off.
"Bak bu sude "
"Memnun oldum bende şahin " diyerek ellerini uzattığında ona karşılık vermeyerek
"bende memnun oldum"diyerek kafamı eğdim.-ondan çok hoşlanmıştım çok güzel bakıyordu bana ki....
-----****-----****------****
Sevgili olduk çok güzel bir çıkma teklifi etmişti tam 2 hafta sürmüştü ki ayrıldık.
Nedeni sadece şakadan başlayan ayrılık.
Onu sevmiştim onun için ağlamıştım.
Ben haketmemiştim böyle ayrılmayı.Gitti Bitti Hayatımda kimse kalmadı .
Sensiz yapamam bırakmam seni diyen adam artık yok .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBEDİŞ
Teen FictionSorular,dersler,öğütler,kaybedişler.. Titrek yüreğimde değeri yok hiçbirinin. Kapımı açan asi rüzgar,içeri savurur anılarımı... Elindeki herşeyini kaybedipte tekrardan hayata tutunmaya çalışan kadın..