"Crrrr"
,,Bože ještě ne! Je teprve 4:30! Ale.. Dneska mám být u školy v 6:00!!" zakřičela jsem
Rychle jsem se vzbudila, udělala si rohlík s medem, vyčistila zuby, oblíkla jsem si modré kraťasy, bílý crop-top, pod to jsem si vzala modré plavky a bílé tenisky..rychle učesat vlasy.. Dnes mi mamka půjčila auto, takže jedu pro Sáru která na mě čeká u jejího baráku..
Už jsem chtěla odejít.. ,,ahoj krásko.. Hodíš mě do školy?" zeptal se mě Tom..
,,čus..jo ale dělej!"
Přijeli jsme pro Sáru a do školy..,,jste tu všichni? A kde je Kleinmannová?" řekla učitelka
,,tady" vykřikla jsem..
,,Takže jedeme.. Pojedeme autobusem asi 3 hodiny a půl.. A Poletíme asi 6 hodin."
,,takže sluchátka, knížku, telefon a power banku" řekli jsme se Sárou a Vall na stejno..
Sedli jsme si dozadu kde bylo místo pro 6 osob!
K oknu si sedl Tomáš.. Já musela vedle něj.. Vedle mě Vall a vedle ní David.. Vedle Davida seděla Sára s Kubou..
Sedla jsem si, nasadila sluchátka.. Po chvilce jsem usla..Tomáš
Ráno jsem vstal oblíkl, nasnídal, na sebe vzal bílý tílko s černýma krťasama a bílo-černýma botama..
Vyšel jsem,když vycházela kráska.. Tak jsem ji poprosil aby mě svezla..
Pojedeme celkem dlouho takže telefon a sluchátka..
Vedle mě si v autobuse sedla kráska.. Když usla, opatrně jsem jí vzal a položil na sebe..hodil na nás deku, protože byla celá studená..Veru
Když jsem se probudila, ležela jsem na Tomovi.. Celkem jsem se divila.. Taky spal.. Byl rozkošný..
,,na co to myslím!? To je blbost! Tohle bych nikdy neřekla!" křičela jsem v duchu..
Z ničeho nic mě Tom chytl za břicho.. Chytla jsem jeho ruce a spala dál..Tomáš
Usnul jsem.. A pak se znovu probudil.. Chtěl jsem se poškrábat, ale něco mě drželo.. Byla to kráska... Ten pocit byl úžasný..Veru
,,už jsme tu! Děti vstávat!" křičela učitelka..
Já jsem, ale spala dál tak mě Tom vzbudil..
V letadle bylo vedle sebe místo pro 3 osoby..
Já u okna, Vall veprostřed a Sára na kraji..
Za náma seděli kluci..u okna Tom, veprostřed David a na kraji Kuba..
Četla jsem si knížku "dívka ohně"
Jsem skoro uknoce, tak jsem si radši vzala ještě jednu "Ztracená v realitě".. Ta mě moc nebaví, ale číst jo, takže to přečtu i tak..
Dočetla jsem knížku a usla.. Moc jsem večer nespal a takže jsem byla unavená..
,,vážení cestující za 15 minut přistáváme v Miami, již teď můžete vidět spoustu krásy" oznámil pilot..
Vystoupili jsme a jeli dalších 15 minut autobusem k hotelu.. K pláži to máme asi 3 minuty..
Dorazili jsme k hotelu..vlastně k hotelům..
Byl to jeden velký hotel kde Bylo 10 menších hotelů..každá skupinka měla 1 hotel..
Holky měli horní část a kluci dolní část..
Byla tam troj-palanda ,,spím nahoře!" zakřičela jsem a vylezla nahoru.. ,,spím s Veru!" zakřičela Vall a vylezla za mnou.. ,,spím veprostřed!" zakřičela Sára se smíchem..
Každá z nás měla vlastní skříň a dokonce i vlastní koupelnu! Já měla koupelnu modro-bílou.. Vall měla červeno-bílou.. A Sára fialovo-bílou.. Jako kdyby o nás vše věděli!. A ještě divnější bylo povlečení! Já a Vall jsme měli Justina Biebera kterýho milujeme.. A Sára měla Rammstein který miluje ona!
Vybalili jsme si věci a šli se kouknout po celém hotelu..
Byla tam jedna společenská místnost s kulečníkem a barem.. Taky jedna obří oranžová jídelna..
S holkama jsme šli hned na pláž.. Já měla ty modré plavky, Vall červené a Sára fialové..
Když jsme přišli, nějakých 6 kluků tam hrálo volejbal..
Ten jeden se na mě pořád koukal.. Byl dost hezkej.. Šel za mnou..
,,Ahoj, já jsem Vojta"
,,Ahoj, já jsem Verča"
,,krásné jméno.. A ty jsi taky krásná"
,,děkuji moc i ty"
,,nechtěla bys někam jít?"
,,jo jasn.."
A přišel Tomáš..
,,hele šmejde padej ta je moje!" řekl Tom
,, ne nejsem!" odřekla jsem
,,jo v pohodě. Tak zase někdy ahoj" řekl a odešel
,,ahoj" odpověděla jsem smutně..
,, hej ty postiženej blbče já nejsem tvoje!"
,,jo jsi! A navždy budeš!"
,,ne nejsem s nikdy ani nebudu" zařvala jsem, vlepila mu facku a odešla..
Za chvilku za mnou přišel Vojta..
,,jsi v pořádku?"
,,jo jsem.." řekla jsem..
,,nevypadáš tak"
,,no ale jsem!" zařvala jsem na něj.. Nechtěla jsem..
,,jo OK tak promiň." odpověděl a odešel
,,do prdele! Jsem taková kráva!" rozbrečela jsem se..
,,Zlato jsi v pořádku?" řekla Vall vystrašeně..
,,ne.. Celý jsem to posrala! Já Toma nemiluju a ten kluk se snažil skamarádit a on udělal tohle!"
,,počkat ty jsi řekla, že ho nemiluješ? Vypadá to že ho miluješ teda" řekla Sára s úsměvem..
,,Zlato běž zítra za Vojtou" pronesla Vall a se Sárou odešli zpátky do hoteluTomáš
Přišli jsme na hotel.. Byla tam palanda pro 3 osoby. Já spal nahoře, veprostřed David a dole Kuba..
Šli jsme na pláž kde byli i holky.. Ale kolem krásky se motál nějakej blbec..
,,hele šmejde padej ta je moje!" zakřičel jsem..
Verča mi vlepila facku a někam odešla..
Na pláži seděli 2 holky..
Jedna byla totál hezká,ale já miluju Verču..
,,ahoj Tome. Já jsem Viky" řekla mi..
,,ahoj Viky, odkud znáš moje méno?"
,,když tady ta holka s mým bráchou flirtovali zaslechla jsem ho"
,,tvůj bracha? Bože aha tak to nic"
,,co? Ale on je v pohodě!" pronesla
,,že mi balí holku? Už se o to pokusilo dost kluků a neskončilo to dobře" řekl jsem..
,,ale vždyť říkala, že není tvoje!" řekla a odvrátila oči..
,,jen se chtěla spřátelit.. Proto to řekla.. Jsem s ní sice týden, ale miluju jí tak jako ještě nikoho" řekl jsem se slzami na krajíčku
,,dobře no.. Ale jseš zejtra na disco?" zeptala se mě
,,jo jdu.." odpověděl jsem nejistě..
,,tak si zabíram jeden tanec jo?" mrkla na mě a odešla..
O co ji jde? Já jí nechci..Verča
Už se stmívá.. Jdeme na večeři a spát..
Celou dobu jsem přemýšlela jak to říct Tomovi.. Ale myslím i na Vojtu.. Je hodnej, sexy a nejspíš se mu dost líbím.. No uvidím zítra.. Dobrou holky!Pokračování příště :)