×Bartu×
-Uzay'ın ağzından-
Sabah üstüme atlayan hayvanla uyandım. Tabi ki bu kişi Berk'ti, alışmıştım. Gereksiz her sabah aynı şekilde uyandırırdı beni. Üstümdeki hayvanı itip tekrar yorganı kafama kadar çektim.
"Ama aşkım yapma böyle, bebelerimiz uyandı seni bekliyolar."
"Siktir git Berk!"
Oflayarak odadan çıktı. Uykuma devam etmek için gözlerimi kapadım. Ama yine uyumama izin vermiyorlardı. Bu sefer telefonum çalıyordu. Yastığın altından telefonu aldım ve kimin aradığına bakmadan açtım.
"Ne var lan sabahın köründe?"
"Oğluşum ayıp olmuyor mu?"
Gelen sesle telefonu kulağımdan çektim ve kimin aradığına baktım. Siktir, annemdi.
"Anneciğim günaydın."
"Oğluşum hala kalkmamışsın, Berk aramasa beni geç kalacaksın okula. Yarın geliyorum, biliyorsun. Şimdi hemen kalk hazırlan!"
Telefonu suratıma kapatınca ne olduğunu yeni yeni idrak ediyordum. Pezevenk Berk annemi atamıştı. Yine!
Berk'in hesabın sonraya bırakarak yataktan kalktım ve gerekli hazırlanma işlemlerini yaptım. Saçını yapmayı seven biri olmadığım için elimle karıştırdım ve doğal haline bıraktım.
Aşağı indiğimde Hatice Sultan kahvaltı hazırlıyordu.
"Sultanım Berk nerde?"
"Az önce çıktı mavişim."
Kafamla onayladım ve masadan bi kaç bişey ağzıma attıktan sonra evden çıktım. Berk merdivenlere oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
"Neye bakıyosun lan?"
"Evren'im fotoğraf paylaşmış aşkım, ona bakıyodum." dedi telefonu göstererek.
Gözlerimi büyüterek fotoğrafa baktım. Gerçekten güzel bi kızdı. Hem de fazlasıyla..
*********-Evren'in ağzından-
Melisa'yla okulun bahçesine girdiğimizde gözüme ilk takılan Aleyna ve Uzay olmuştu. Bir bankta oturmuş konuşuyorlardı. Ama daha çok Aleyna konuşuyor, Uzay ise dinliyordu. Onunla ilk tanıştığımız gün Aleyna'ya baktığında gözlerinin içi parlıyordu, bunu görmüştüm. Ama artık eskisi gibi bakmıyordu ona. Bartu'nun üstüme atlamasıyla dikkatimi Uzay ve Aleyna'dan alıp Bartu'ya verdim.
"Napıyosun, çok sevdiğim gerizekalı arkadaşım?" diye sordum yerde bacaklarımın üstüne uzanmış Bartu'ya bakarak.
"Kanka bende bilmiyorum, seni görünce bi adrenalin geldi. Üstüne atladım ondan. Fazla şaapma yani."dedi bacaklarımın üstünden kalkarak. Kafamı iki yana olumsuz bi şekilde sallayarak ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY
Teen FictionEn çok sevmek ve sevilmek istemişti Evren. Aşka inanmamıştı hicbir zaman. Ta ki hayatına mavi gözlü bir çocuk girene kadar... "Beni atmıycaksın dimi oraya?" korkarak sorduğum soruya sırıtarak cevap verdi. "Bilmem, atmalı mıyım? Belki nasıl hissettiğ...