Capitolul 2

227 8 0
                                    

Toate privirile sunt ațintite spre noi . E așa ciudat .
*******
Pot vedea toate fetele cate il dezbraca din priviri pe Dylan . La fel si pe mine , toți băieți se uitau după fundul meu
Dylan: Nu aveți televizoare , dragilor ?
Eu: Waw ce replica , fratioare ! Zic eu si începem sa radem
Ma uit spre scena si vad directorul care zicea si el ceva pe-acolo bla bla bla nu il asculta nimeni .

Dylan Pov
După ce termina directorul discursul , intru cu Sofia in școală mergând spre secretariat . Ne învârtim de 20 de Min in cerc prin școală asta si nu găsim nenorocitul ala de secretariat .
Din fericire sau nefericire nu stiu sigur ma lovesc de o fata frumoasa , blonda .
Eu: Scuze !
Tipa: Nu-i nimic. Eu sunt Oana . Sunteți noi ?
Eu:Da suntem noi . Eu sunt Dylan iar ea e sora mea Sofia .
Oana: Buna Sofia ! Va ajut sa ajungeți la secretariat ?
Sofia: Da te rugam
O urmam pe Oana pana ajungem la o ușă mare pe care pe o tăbliță maro scria frumos " Secretariat ". Batem la ușă si auzim un " intra " .

Sofia Pov
Ne primim cărțile si cheile de la dulapuri si plec împreună spre clase . Eu sunt in clasa 10  iar fratele meu in cls 11  .Ma duc la dulap si îmi iau cartea de istorie . Ma duc spre clasa si bat ușor la ușă .
Eu: Buna ziua ! Scuzați de întârziere !
Prof: Cred ca ești noua nu ?
Eu: Da sunt noua .
Prof: Pai atunci fetiță draga te informez ca la ora mea nimeni nu întârzie . Clar ?
Eu: Da .
Ma uit prin clasa si o observ pe Oana care îmi face semn sa ma duc lângă ea in ultima banca .
Toată ora am povestit cu Oana si ne înțelegem perfect . Avem multe lucruri in comun si cred ca suntem cele mai bune prietene .
Se suna de ieșire si ma îndrept cu Oana in curte . Dau sa ies din clădire dar ma izbesc de un băiat blond .
Tip: Ai grija pe unde mergi , păpușă!
Eu: Păpușă ii zici lui mata nu mie ! Daca nu am grija ce ?
Vrea sa ma lovească dar ii opresc  mana la timp si ii spun la ureche :
Eu: Nu ma confunda cu celelalte fete ! Nu îmi e frica de un băiat ! Nu ai găsit persona potrivita de care sa te iei .
Vrea sa plec dar ma strange de încheietura si îmi zice
Tip: Nu stii in ce te-ai băgat !
Îmi lasa mana si pleacă .
Eu:Cine e fitosu asta ? o întreb pe Oana
Oana: E bad-boy-Ul scolii . Il cheamă Kevin si pana acum nimeni nu a îndrăznit sa-i comenteze. Poate avea orice fata vrea el .
Eu: Aha sigur ca da , da cine se crede Superman sau Batman ? zic eu si începem amândouă sa radem .
Il vad pe Dylan venind spre noi.
Dylan: Ce faci , Sofi ?
Eu: Bine tu ? Ai ceva prieteni ?
Dylan: Sigur hai sa ti-i prezint
Ma duc împreună cu Oana si Dylan pana la un grup de băieți care stau intr-un cerc .
Dylan: Băieți ea e sora mea Sofia!
In momentul acela toți spre uita spre mine . In mijlocul lor stătea tipul de care m-am bătut la intrare , Kevin.
Kevin: Iarăși tu ? Ce cauți aici ?
Dylan: Stai ce ? Voi va cunoașteți ?
Eu: Nu chiar . Sa spunem ca a fost o greșeală .
Dylan: Bin infine las-o balta . Ei sunt Matt, Derek si ......Kevin.
Eu: Ma bucur sa va cunosc . Dau mana cu băieții , înafară de Kevin.

Rastul zilei a fost ok . Eu si Oana ne-am împrietenit cu două fete Alexandra si Denisa , iar după-amiază vor veni toate la mine ca sa putem sa ne cunoaștem mai bine si chestii .



********
Cap 2 v-am promis ca il pun azi. La media este Oana . In urm cap pun poze cu Kevin, Matt, Derek , Alexandra, Denisa si Dylan

Un Inger Cu Fata De Demon Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum