Sofia Pov .
Orele s-au terminat iar eu si fetele ne indreptam spre ieșirea din liceu.
Eu: Cine a venit cu masina?
Alexandra: Eu .
Eu: Ok deci tu mergi cu Denisa si Oana cu mine . Ii ok ?
Ele: Daaa.
Ma urc in mașină si ma îndrept spre supermarketul din coltul străzii pentru a lua niste dulciuri , chipsuri , suc si niste pizza congelata . Iau cumparaturile si le așez pe banda rulada , apoi plătesc si ma duc in mașină . In tot acest timp fetele ma așteptau deoarece nu stiu unde locuiesc . Am ajuns acasă am luat pungile si m-am dus pre ușă cu fetele in urma mea . Deschid usa si fac ochi ca la o bufnita când vad cum arata casa. Livingul era plin de pop-corn si doze de suc aruncate pe jos . Ma uit spre canapea si il vad pe Dylan si inca trei băieți stand relaxați in timp ce se uitau la meci .
Eu: Dylannnnnnnnn!! tip eu de se aude in tot cartierul . Ce naiba ii asta ? Corcina de porci ?
Dylan: Hoo fato ca se sperie vecini .
Eu: Daca pana vin de sus livingul asta nu e curat dormi cu porci aia cu care semeni .
Dylan: Sa trăiți , șefa ! zice si chicotește .
Eu: Haideți fetelor !
Urcam sus la mine in camera si ne punem pe distracție . Denisa ia laptopul si pune muzica in timp ce eu si Oana despachetam mâncarea iar Alexandra dansa ca o nebuna prim camera.Dylan Pov
Ma duc , iau matura si curăt cu băieți pop-cornul de pe jos . Nu după mult timp aud muzica si sunete in podea semn ca fetele se distrează. Ma uit spre băieți si le fac semn
Eu: Hai băieții !
Ajung sus cu băieți pe urmele mele si bat la ușă dar bineînțeles ca nu deschide nimeni . "Pai cum sa deschidă daca muzica ii la maxim ?" Știam si eu asta constiinta plictisitoare "Acum ma faci si plictisitoare !? Nu ai ce sa îmi faci pentru ca sunt in mintea ta nătărăule "
Intru in camera si fetele se uita mirate la noi depărca au văzut ceva strigoi .
Eu: Este ceva strigoi pe aicea sau ce aveți de va uitați așa ? Ne primiti si pe noi ?
Sofia: Normal ca NU!
Eu: Ești sigura ?
Sofia: Mai sigura ca niciodată .
Eu: Bine tu ai vruto .Sofia Pov.
Il vad pe Dylan cum vine spre mine ma trântește pe pat si începe sa ma gâdile
Eu: O-pre-s-te-t-e ! reusesc sa zic printre râsete
Dylan: Acum ne primiti ?
Eu: D-d-d-a !
Restul serii a fost una magica . Am ras , am povestit , ne-am jucat Adevăr&Provocare si le-am spus prietenilor noștri despre Mafia noastra .************Hey dragilor acesta a fost al 3-lea capitol . Mai jos o sa pun pozele cu personajele înafară de Sofia si Oana pe care vi le-am arătat .
Kevin👇👇:
Dylan👇👇:
Derek👇👇:
Matt👇👇
Alexandra👇👇:
Denisa👇👇
CITEȘTI
Un Inger Cu Fata De Demon
RomanceAici este vorba despre Sofia , o fata tocilara la școală dar "Regina " curselor ilegale in afara scoli si cea mai mare mafioata . EL este Kevin bad boy-ul liceului .......Mai multe aflați in poveste