Sofia Pov
Era dimineața . Ma uit in jur . Din greșeală chicotesc la imaginea din camera . Dylan pe jos , Oana peste el Denisa doarmea la Matt in brațe iar Derek și Alexandra stăteau intr-un colțișor îmbrățișați . Stați așa ....lipsește o persoana.........ma întorc si vad ca in pat lângă mine sta ....Kevin???!!!!! . Nuuu nu cred . Stai așa! Imi vine o idee . Cobor jos in bucătărie iau un polonic si o oala in care făcea bunica mea mamaliga si urc înapoi sus in camera . Încep sa bat in oala iar "copilașii mei" sar ca arși fiecare din colțișorul lui .
Derek: Baga-vas mintile n cap ! Ce p**a mea ai ?
Matt: 'Tuti natia si care te-o făcut !
Oana: Hooo nebunoo !
Alexandra: Daca nu mi-ai fi prietena ți-aș baga polonicul ala pe gat !
Denisa: Dute dracu !
Dylan : FMM (futuți morții mati )
Eu: Mama mea ii si a ta !
Ma arunc pe jos de ras la fata prietenilor mei ! Nu ma mai pot opri . Eu stăteam pe jos si râdeam ca o proasta si ceilalți ar fi in stare sa ma strivească numai cu privirea . Ma opresc din ras si Imi dau seama ca Kevin nu ii cu noi .
Eu: Puișor nu ai nmk de zis ?
Se dau toți la o parte si ma ridic si eu in picioare . Ma uit spre pat si il vad stand acolo cu o fata serioasa si plina de furie .
Kevin: Poti sa-mi spui motivul pentru care ne-ai trezit cu noaptea in cap ?
Eu: Pai probabil ca unul din cele multe ar fi ca in 30 de Min avem școală !
Kevin: Si tu simți ca îmi pasa de școală ?
Eu: Daca tie nu Iti pasa poate unora le pasa ! Zic eu iritata !
Oana : Mie îmi pasa .
Kevin face niste semne si vad cum toți ies din camera iar eu rămân singură cu Kevin . Se apropie de mine încet încet, el face un pas înainte eu fac unul in spate dar ma lovesc de perete . Vine spre mine si îmi da o palma de toate frumusețea si îmi zice " nu uita unde tie locul piti "
Eu: Eu nu is piti ! Piti sunt fufele alea cu pe care le schimbi in fiecare noapte . zic eu nervoasa si el iese val-vârtej din camera . Uitate la el , ma lovește si tot el ii ala nervosOrele au trecut repede iar Sofia avea de făcut un transport care consta in droguri si arme ilegale dar nu era așa ușor ca învingi Mafia Turceasca . E a doua cea mai mare după mafia Sofiei. Sofia ajunge la depozit si e atacata . Primește un glonț in piept si tot ce vede e negru .
******Pa-pa-pam
Credeți ca Sofia va trai ? Rămâne de văzut ! Aștept păreri!
CITEȘTI
Un Inger Cu Fata De Demon
RomanceAici este vorba despre Sofia , o fata tocilara la școală dar "Regina " curselor ilegale in afara scoli si cea mai mare mafioata . EL este Kevin bad boy-ul liceului .......Mai multe aflați in poveste