Ik werd 's ochtends wakker er sprong van me bed en belde meteen me bffie Yaren!!! we zouden die dag naar 🆔 concert gaan! ik was zo blij ik kon niet stil blijven staan....
3 uur later
We stonden daar in de rij voor Amsterdam Arena😮 gingen uit ons dak en waaren binnen, een half uur later kwam 🆔 binnen. ik viel bijna flauw bij het eind van de concert had me moeder stiekem 2 VIP kaartjes gekocht en mochten we 🆔 ontmoeten!! toen stonden we zo naast 🆔 ik was eve een halfuurtje weg (flauwgevallen)!! en toen had ik Zayn overgehaald hij kwam naar ons huis!! ze moesten die volgende dag op tournee, ik was daar niet blij mee daardoor moest Zayn vroeg weg😕 maar..... Als jullie comments geven ga ik door?!?
Hij vroeg: wil je mee op Tournee??!! "dus ik schreeuwen" jaaa tuurlijk zei ik!! ik ging meteen naar me moeder zeggen! maar ze zei?: wat denken jullie jullie moeten reageren dan zeg ik het!
Jaa natuurlijk als het om🆔 gaat dan altijd! ik ging gelijk me spullen inpakken en toen viel ik van de trap... als jullie willen weten wat er toen gebeurde dan moet je reageren!!
Okee ik ben er weer!!
Ik viel van de trap en had me been gebroken, ik moest huilen ik dacht dat ik niet meer mee kon maar ik ging gewoon.. maar wel met krukken.. en we gingen op tournee het was echt gaaf samen met 🆔 op tournee OMG, ik was zo blij!! we gingen als eerst naar London, New York, Barcelona en als laatste naar Monaco we waren 4 maandan later weer terug...
En sorry dat ik zulke kleine stukjes schrijf maar me nichtje is hier!! doegg geef reacties dan ga ik doorr!!!!
Hallo ik ben er weer ik ga nu een klein stukje schrijven!!
Toen we terug waren was me moeder op vakantie dus ik blij want dan kan ik nog langer met 🆔 blijven dus ik ging weer mee ze wouden mij naar huis brengen ze dachten dat ik me huis wel had gemist want ze zouden nog door gaan met tournee en ik ging weer mee!!.... en een uur later toen we weer onderweg waren hebben we een ongeluk gemaakt en ik ik was zo bang "ik schreeuwde me kapot"
Willen jullie weten wat er toen gebeurde geef dan reacties!!!
Hooii!!
Na zo lange tijd ben ik weer terug.
We hadden een ongeluk gemaakt maar ik was zo bang, maar gelukkig was er niks ernstigs alleen liam had zijn arm gebroken ik vond het heel erg voor hem toen hebben ze de tournee afgeschaft ik en Yaren vonden dat echt niet leuk en 🆔 zelf ook niet!! toen gingen we naar het huis van 🆔 we bleven daar heel lang en keken allemaal films toen kwam er een moordenaar! die had Harry te pakken!!
Als jullie willen weten wat er toen met Harry gebeurde wil ik veelll reacties!!!