Çilek Reçeli

29 3 0
                                    

Evet sabah uyandım faruk ' tan gizli bir şekilde evden çıktım dün çok sinirliy ' di bugün de olur diye seli ' me gittim ve seline ve selime anlatmaya başladım ... Faruk niye sinirli selim selin hemen söylemeye başladı baba ' sı öldüğü için herkeze sinirli davranıyor dün onla kafeye gittiğimizde bana da aynı davranıyordu o anda annesi söyledi ve bende o zaman öğrendim babasının adı da mehmet ' miş selim neden faruk bir baba yüzünden sinirli olsunki dalga mı geçiyorsun sen ırmak ' la sonra faruk uyan ' mış ve ırma ' ka gitmeye başlamış ve onu bulmuş ve ırmak onu üzgün görünce sevinmiş ve okula gitmişler öğretmenleri onlara kızmış çünkü geç kalmışlar ve selim de kendi okuluna gidip çocuklara birşeyler öğretmeye gitmiş kendi ilk okul öğretmeniy ' miş selin de okula gitmiş ırmak dersi dinliyo faruk onun için öğretmenine bana ceza verin demiş ve tek ayak cezası almış öğretmen ırma ' kı çağırmış derse ve matematik sorusunu çözmesini istemiş ırmak 123 ' ten 10 ' nu çıkaramış ırmak için faruk sonucu öğretmenine söylemiş 113 demiş herkez onu alkışlamış aslında seline aşıkmış ama açıklayamıyomuş selin ' in de okulunda öğle yemeği tenefüsü olmuş ama selinin yemeği yokmuş selimin ve faruk ' un okulu bitmiş 2 ' si de onun aç olduğu anlamış ama kız 2 ' sini de aramamış aynanda gelmişler ve birbirleri selin için dövmüşler faru ' kun dudağı patlamış ve gözünün altı morarmış selimin de kolu ve bacağı kırılmış ve faruk lokantaya gitmiş selin de onunla gelmiş selim yerde kalmış hem ırmak hem de selin onla gelmiş ve birlikte çay içmişler selim de zorla onların yanına gelmiş .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çilek ReçeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin