Giriş -Yeni kız

441 8 5
                                    

                                         ||      Giriş

Arabanın penceresinden kafamı uzatıp dışarı izlemeye koyuldum. Sokaklar liseye giden gençlerle doluydu .Keyfisizce iç geçirdim. Yeni okul her zaman stres demekti  ama benim için olay farklıydı. Abimin bilmediğim işi sayesinde devamlı adres , numara , isim  ve okul değiştiriyordum. 

"Neden okula gitmek zorundayım ?" diye isyan ettim. 

"Yenilik iyidir ." dedi Kaan  oldukça sakin bir şekilde . Benime dalga geçiyordu. Yenilik iyiydi ama bazen. Kaşlarımı kaldırıp gözlerimi kocaman kocaman açtım.Kaan kafasını  iki yana sallayarak  arabayı durdurdu . Sonrada sıcak ve sempatik bir gülümsemeyle bana döndü .Abim yüz şekli olarak çok yakışıklıydı ve muhteşem bir fiziğe sahipti ayrıca sevgilisi de bunun farkındaydı ki abimi kaçırmamıştı .Sevgili abim 20 Tl yi  elime tutuşturdu . 

"Hadi yeni okulunda ilk gün .Sorun çıkarma..."

Bu söz  daha da moralimin bozulmasına neden olmuştu. Yeni okulumda ilk günüm ha !! Ne güzel ne güzel. Bir de gülerek söylüyor. Beni sinir etmekten büyük zevk aldığını hissetmeye başlamıştım. . Arka koltukta oturan  Kerim öne doğru uzandı ve saçlarımı arkadaşca okşamak başlığı altında bir güzel dağıttı. Bıkmış gözlerimle Kerim e bakarken önüme gelen  bir kaç tel kırmızı saçı üflemekle yetindim. Her zaman her yaptığı şey abartılıydı nede olsa .

Dümdüz ,siyah ve uzun saçları beline  kadar doğal bukleler halinde uzanan , yeşil gözlü Lisa da samimiyetle  ufak bir kahkaha  atıp neşeyle  öne  uzandı ve kollarını abimin  boynuna doladı. Sonra gözlerini bana çevirip "Hadi  Yasmin okula."  dedi sorumluluk sahibi bir ses tonuyla . Oflaya puflaya  çantamı alıp arabadan indim  ve Kaan ın arabayla uzaklaşmasını  büyük bir üzüntüyle izlerken  bir yandan da dağılan saçlarımı elimle düzeltmeye  koyuldum. Abim ve sevgisilisi  Lisa okula gitmiyordu ama ben niye gidiyordum ki ?

Aramızda sadece 1 yaş vardı  ve benimde lisede son 1 sendem . Her sorduğumda çalıştıkları  için okula  gitmediklerini söylüyorlardı ama ne kadar uğraşsamda ne iş yaptıklarını  çözebilmiş  degildim.  İş arkadaşları olarak abim ,Lisa  ,Kerim  ve bugun bize katılmamış olsada Rüya  beraber takılıyorlardı. Abimin işi  üzerine düşünmek ve onları anlamaya çalışmak beni her zaman sinir ettiğinden  abimi aklımdan çıkarmaya karar verdim. Okulun 3.500 . ilk günü .. Tamam biraz abartım ama ilk günler  çok krişe kaçıyor artık yeter.

Kafamı çevirip kocaman liseye baktım . Kimi bibiriyle deyim yerindeyse  tepişiyior kimi konuşuyor kimiyse kahkahalarla  gülüyordu.  Sanki bana gülüyorlar gibi geldi. Ama kimsenin benim varlığımdan bile haberi yoktu. Yasmin mi aa o da kim ? Derin bir nefes alıp lisenin  bahçesine doğru ilerledim . Cebimde titreyen bir şeyle tüm vucudum ürpermişti.  Telefonumu cebimden çıkartıp gelen face mesajına bakmak içi bildirimler  penceresini açtım ki . 

Gümmmmmmmmmmm ...

Ölümsüz KomedyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin