James
U Merlina...já jsem takovej kus idiota! Chodil jsem dokolečka po obýváku. U Merlina...co budu dělat?...Mám se jí jít omluvit? Počkat...za co vlastně? Jamesi!!! Jseš takovej kretén... Co sis jako myslel? Jak tě napadla takováhle blbost!...vzal jsem do ruky polštář a vší silou s ním praštil. ,, Už to níkdy nebude jako driv..." Řekl jsem potichu. Cítil jsem jak se mi do očí nahrnuly slzy.Ozvalo se hlasité PRÁSK a za ním hned další.
Rychle jsem se vzpamatovat, utřel si slzu, nahodil úsměv a podíval se ke krbu. U krbu ležela Kat a na ní ležel Dan, který se smál. Vtom okamžiku přišly i holky. Mel se společně se mnou smála.
,, U merlina...Danieli Adamsi! Slez ze mě!!!" Řekla Kat a zestrčila ho ze sebe.
,, No ták Katie...nemohl jsem vědět, že se sem přemístíš (letaxem) ve stejnou chvíli...'' Obhajoval se Dan a smál se. Kat jen protočila oči a rozeběhla se k holkám.
Melanie
Kat vstala a rozeběhla se ke mě a Ness s hlasitým ,,Áááááá....holkýýýý" Objala nás a řekla:,, Já toho Adamse asi prokleju!" Jenom jsme se zasmáli a nic neříkali.,, Mel?'' Zeptala se Kat. Já jsem k ní jenom vzhlédla. ,, Ty jsi brečela?... Copak se stalo?''
,, Nic, to jsou...slzy štěstí, že...,že jsme tady všichni spolu.'' Zalhala jsem a podívala jsem se směrem k Jamesovi, který se na mě smutně díval.
Ozvalo se cvaknutí dveří. A hlas tety Ginny. ,, Jamesiku! Meluško!... Jsme domá..." Celá rodinka přišla do obývacího pokoje. Ihned co teta spatřila Ness s Kat...šla se s nimi přivítat. Albus se na nás ani nepodíval a odběhl do pokoje. Lily tam naopak zůstala a tajně pokukovala po Danovi. Strejda Harry se šel s holkama a Danem také přivítat.
Když se všichni doobjímali, využila teta Ginny situace a vzdychla:,, Asi víte jak nerada vás tady nechávám o samotě...a proto jsem se rozhodla, že vás sem každé ráno a večer bude chodit kontrolovat Hermiona...."
,, Ale mami! My nepotřebujeme hlídání...už nejsme malý!..." Protestoval James.
,, No právě...už nejste malý." S těmito slovy teta odešla do kuchyně vařit oběd.
Já s Jamesem jsme tam stáli s překvapením a zděšením ve tváři, Ness to celkem nevadilo a Kat s Danem se tvářili zmateně. Lily odešla do svého pokoje..asi se šla zkrášlit pro Dana.
,, Nebojte, já ji to zkusím ješte rozmluvit!'' Mrkl na nás strejda Harry a odešel. Všichni jsme se posadili a začali se bavit... Jen já s Jamesem jsme mlčeli.
Najednou jsme uslyšeli tetu Ginny, všichni stichli a poslouchali...,, Ale Harry já je tu nemůžu nechat o samotě,...pochop to!!!"
,, A proč ne? Chci slyšet pořádný argument, Ginn!''
Teta Ginny se odmlčela, nadechla se a řekla :,, Je jim skoro šestnáct...,co asi dělají děti v šestnácti?" Zeptala se jakoby sama sebe...,, Opíjej se a...a...a... dějají nesprávné věci..." Dořekla teta Ginny.
James
Já dělám nesprávné věci i bez alkoholu. Pomyslel jsem si a při tom se podíval na Mel. Ta se na mě nepodívala.