Dan
Tak jo potom co Melanie odešla do Jamesova pokoje,jsme šli s Kat a Ness na večeři. Všichni jsme si posedali ke stolu a teta Ginn se zeptala: ,, Kde je Meluška s Jamesíkem?" Jen co to dořekla jsme se na sebe zděšeně podívali a Kat začala koktat :,, Nooo...Ehmm...Mel..." všichni ji napjatě pozorovali.,, Není dobře." vyhrkla ze sebe nakonec a já s Ness jsme přikývli.
Teta Ginny se na nás vyděšeně podívala.
,, Tak to bych měla jít za ní..." řekla a zvedala se od stolu.
,, Ne...jen to ne..." řekl jsem a udiveně na mě pohlédne. ,, Nepřeje si být rušena...prý by stejně spala nebo byla v koupelně..."
,, Aha... A co Jammie?" Zeptá se Lil.
,, James je zalezlej ve svém pokoji a nikoho nepouští dovnitř...ani mě ne,takže..." řeknu a pokrčím rameny.
Všichni jen přikývli,protože asi pochopili, že by nemělo cenu za ním teď chodit. Vsichni se pustili do jídla a já si společně s holkama oddychl,že už nikdo neměl žádné otázky. Po večeři jsme šli znovu do pokoje holek,protože u nás(v pokoji Jamese a Dana) se teď něco důležitého řeší.
Chvíli jsme jen mlčky seděli, dokud to ticho neprolomila Kat. ,, Takže...musím si odskočit..,pa." a mrkla na mě.
Kat odešla a já jsem tam zůstal s Ness sám. Co mělo znamenat to mrknutí? Podíval jsem se směrem k Ness. Dívala se do země a zdálo se mi,že je smutná. Ness byla hezká a jiná než ostatní holky,které jsem znal, byla nežná,chytrá,milá,citlivá,ale přitom mazaná a odvážná. Dneska na sobě měla vínový crop-top, černé šortky s vysokým pasem a její blond vlasy byly spletené do dvou francouzských copu. Vážně jí to seklo.
,,Ness?" oslovil jsem ji a ona ke mě vyhlédla těmi svými nádherně olivovýma očima.
,, Adamsi?...Co jsi chtěl?" zeptala se mě a já si uvědomil, že to muselo být vážně divný,když jsem se jí asi půl minuty díval do očí a nic neřekl.
,, Ehmmm...Nooo..." soukal jsem ze sebe,protože vlastně nevím co jsem chtěl. ,, Taky tě tak zajímá co si tam ti dva říkají?" dořekl jsem a ušklíbl se. Ness se na tváři objevil veliký úsměv (kterým mě úplně odzbrojila) a přikývla.
,, Tak co kdysme šli jen tak se projít k Jamesovýmu pokoji...?" Zeptal jsem se a ona okamžitě přikývla. Vstali jsme a došli ke dveřím Jamesovýho pokoje. Přitiskli jsme uši ke dveřím a pozorně poslouchali.
,, Nic neslyším..." Zašeptala Ness.
,, Myslíš,že já jo?" Podíval jsem se na ni a pozdvihl obočí. Ona se jen lehce usmála. Dívali jsme se na sebe, do očí. Bylo to kouzelné. Najednou se někdo přiřítil k nám.
,, Tak co? Jak to vypadá? " Zeptala se Kat a přitiskla ucho ke dveřím.
,, Nic...neříkaj!" Oznámila nám, jako bysme to nevěděli. ,, Tak tam půjdeme,ne?"
,, Cože? To bude narušování soukromí." Vyjekla Ness.
,, A tohle jako není?" Smála se Kat.
,, No tak dobře." Protočila Ness oči. Musel jsem se zasmát, byla roztomilá.
Kat už sahala po klice a v tom ji Ness zastavila.
,, Počkej Kat... Bude to divný a trapný..."
,, Víte co?? Půjdu tam jenom já..." Řekl jsem a holky na mě jen civěli jako bych se úplně zbláznil.,, Jakože jsem si tam něco zapoměl...,třeba...knížku."