Ayaz'dan...
Az önce hayatımda ilk kez bi kıza bağırmıştım hem de nedensiz yere. Kendime inanamıyordum neden böyle bir şey yapmıştım ki? Kızın ne dediğini hatırlamaya çalıştım. İyi misin demişti. Ah, lanet ! Neden kıza bağırmıştım ki. Özür mü dilesem acaba? Kafamdaki düşüncelerle bahçeye doğru çıktım. Gözüme ağacın altında, pek gözükmeyen bankı kestirdim ve oraya doğru yürümeye başladım. Banka üç adımlık bi mesafe kalmıştı ki yanımdan biri koşarak geçti ve banka oturdu. Tam geri dönecekken dönüp bi daha baktım ve bunun az önce terslediğim kız olduğunu gördüm. Şimdi ne yapacaktım? Gidip özür mü dileyecektim? Evet, ne yapacaksın başka Ayaz, tabiki kızdan özür dileyeceksin. Tam yanına oturmak üzereyken kız "Benden uzak dur" diye bağırdı. Ciddi anlamda şok olmuştum ama yüz ifadelerimi saklama konusunda başarılı olduğumdan umursamaz bi ifade takındım. Evet, az önce özür dilemeye karar vermiştim ama küçük hanım değiştirivermiişti işte fikrimi saniyeler önce. Banktan uzaklaşıp başka bi banka bakınırken bi gülme sesi geldi ve bi türlü adını hatırlayamadığım kız " Takılıyordum sadece, yanıma gelir misin?" diye seslendi.
Helen'den..
O sınıftan çıktıktan sonra ben de koşarak peşinden çıktım. Arkasından gizli gizli yürüyordum ama fark etmedi. Banka yaklaştığı anda koşarak önüne geçtim, gerçekten eğlenceliydi. Yanıma doğru yürümeye başladı neden geliyordu ki acaba? Yani evet, gelmese bile bikaç dakika içinde ben onu çağıracaktım ama bunu beklemiyordum. Banka yakınlaştığında onun ufak bi taklidini yaptı, buna sinirlenmesini bekledim ama umursamadı. Fazla zeki olunca insan umursamıyo demek ki? Aklımdan geçen düşünceye gülüp diğer banka gittiğini fark ettiğim gibi seslendim. " Yanıma gelir misin?" Bi an kıpırdamadı ve gelmeyeceğini düşündüm. Bu çocukla konuşmak için tek fırsatımdı. Normalde böyle numaralara girişmem ama bu çocuk yakışıklı olduğu gibi muhtemelen sorunlu da bi çocuktu. O yüzden başka türlü ona yaklaşamazdım. Aslında bana bağırmasına içten içe sevinmiştim az önce. Düşününce Türkiye 3. bi çocuk buraya geldiğine göre sorunları olmalıydı, ben ailesi ile olduğuna kanaat getirmiştim şimdilik, sonuçta neden İstanbul'dan gelmiş olabilir ki başka? Ben bunlarla ilgili hesap yaparken o yanıma oturdu. En masum gülüşümü takınarak " Kötü bi başlangıç oldu ama bunu görmezden gelebiliriz bence Ayaz, yani ben unutmaya hazırım. Bu arada adım Helen" Ve az sonra ona çok şaşıracağı bi teklifte bulunacaktım. Gülümseyerek " Tanıştığımıza memnun oldum " dedi. Aman Allah'ım bu kadar güzel gülünür mü ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ölmez
RomantikHelen, güzellik abidesi. Ayaz ise gelmiş geçmiş en yakışıklı çocuklardan biri olmaya aday. Bu hikayede bi kötü çocuk yok. İyi çocuk Ayaz, Helen'e yüz vermiyor ama neden? Helen, Ayaz'ın sırrını çözmeye niyetli. Helen bunu başarabilecek mi? Yoksa Ayaz...