SEA.. ilk olarak aslında bu hikayeyi silmek istiyordum.
Fakat sonra bir kaç kişinin daha kütüphanesine eklediğini gördüm ve vazgeçtim.
Özellikle bu hikayeyi takip edenler varsa özür dilerim çünkü cidden uzun bir süre yazmadım.
Kusura bakmayın :)
Ama yazıcam yani öyle karar verdim.
Ve kısa bir bilgi veriyim
->Danny Zayn'e öyle bir büyü yapmış olucak ki Zayn sanki ailesi varmış gibi günlük bir hayata, gitmesi gereken bir okula sahip olacak..
Fakat hâla vampir özelliklerinin bir kısmına sahip olacak.
-Love ya!
----
Danny "ben onu Da hallederim" dedikten sonra kısa süreli bir hafıza kaybı yaşadım.
Gözlerimi açtığımda bir odada uyuyordum.Ve sanki buna alışmış gibi hissediyordum. Annemin odaya daldığını fark ettim.
Yine bağırıyordu.
Bi saniye ANNEM Mİ!
Annem mi? Benim annem mi var!! Ve ben az önce "yine" mi dedim? Lanet olsun...Bunları sanki Zaten yaşıyormuşum gibi hissediyorum.
İki elimi eşit bir şekilde bir birine doladım ve fısıldadım.
"Teşekkür ederim Danny."
"Zayn?"
"Anne?"
"Saat kaç oldu haberin var mı?"
"Yok.."
"Farkındayım, ah Zayn ne zaman normal bir çocuk olucaksın? Hayır yani
Ablan ve kardeşlerin gayet normal :/? Sende mi bi sorun var?""Sanırım.." diyip ayağa kalktım. Masanın üstünde duran kağıda baktım.
Saat 12'için gitar kursu yazıyordu.
Masanın üstünde duran saate baktığımda saatin 12 olması için 3 dakikam olduğunu fark ettim ve hızla giyinmeye başladım.Kulaklığımı da taktım ve gitarı belime takıp yürümeye başladım.
Bu kurs nerede ki?Diye düşünürken ilerden gelen sarışın dikkatimi çekti.
Bu Niall, evet evet onu tanıdığımı hissediyorum.Benim yakın arkadaşım.
Ve onunda gitarı var.
Tamamdır. 👍🏻"Günaydın kanka!" Deyip tokalaştık.
"Sende mi geç kaldın?"
"Evet, tabii her zaman olduğu gibi" diyip gülümsedi."Şurdan kahve alıp,kursa geçelim." Dediğinde elimi cebime attım.
Vay canına! Paramda varmış.Diye düşünürken Niall'ın ilerlediğini farkedip bende yürüdüm.
"Günaydın Selly! 2 tane latte.." diyip göz kırptı ve gülümsemeye başladı.
Sanırım Niall, Selly'e kafayı takmıştı. Sırıttım ve kahveyi aldım.
Tam cebimden parayı çıkartıyordum Kİ Niall bağırmaya başladı.
"Hoop!"
"Ne?"
"Babam bugün fazla para verdi, ben ısmarlarım" dediğinde güldüm ve kabul ettim.
Yürümeye başladık. Ve lanet olası latte'nin tadını harikaymış.
Zaten geç kaldığımız için fazla acele etmemiştik.
İçeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Ve konuşuyordu.
"Bugün şanslısınız Kİ hoca da geç kaldı." Diyip sırıtan yeşil bir çocuk,Hm, bu Da Harry.
Evet onu Da tanıyorum, burdan
Birine aşık ve kıvırcık.Niall ile hoca gelmeden gitarlarımızı akor edip yere oturduk.
"Hoca geldi" sesini duydum.
Niall ise ayağa kalkmamı söylüyordu. Ayağa kalktığım ve kafamı kapıya çevirdim.O an için tek hatırladığım şey yaşadıklarımın gözümün önünden akıp geçmesi ve yere düşmemdi.
••••
Hi! İyi okumalar 🤘🏻💪🏻
-Love ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I SAVE YOUR LİFE...
Misteri / ThrillerInsanlar,farklı güçler,farklı hisler ve Düşünceler değişik insanlar vampirler dıygusuz canavarlar ve bir Kurtarıcı...