Ne-am dus acasă cu ei, Dede ma întrebat dacă vrem sa mergem mâine cu ea și cu Jimini
Eu: unde să ne plimbăm?
Dede: pai mă gândeam să mergem la locul nostru special
Eu: yeeeeeiii.... Da, chear vreau sa mergem acoloAtunci Jimini o ia în brațe pe Dede și Andy pe mine, Jimini și Dede se sărută pasional iar eu și Andy ne uităm la ei... Mmmm, cam mult durează , am spus și toți am râs!
Andy: vrei?
Eu: ce?
Andy: să le arătăm cum se face
Eu: aammm... Nu stiu daca vreauAtunci el ma ia în brațe și mă sărută apăsat
Din spate se aud Jimini și Dede cum au zis oooo....
Am inceput sa rad!
Am plecat spre locul nostru secret, era foarte frumos
Ne-am gândit să rămânem acolo și sâmbătă și duminică...
Când veniseră seara eu și Dede ne-am dus să alergăm prin pădure și ne-am îmbrăcat la fel.
Eu ascultam muzica de la BVB și Dede de la Bts...
Dupa ce am alergat cam 4 kilometri ne-am oprit să respirăm și să bem apă, deodată se auziseră ceva din tufiș, ne ducem sa ne uităm și am văzut că erau doi vârcolaci care se plimbau, erau cu spatele și nu ne vedeau, când ne-am mai apropiat puțin, i-am văzut cum s-au transformat în persoane...Nu pot să cred, erau Jimini și Andy, am tipat foarte tare, și imediat Dede mi-a pus mâna la gură, Andy și Jimini sau întors și se uitat uimiți la noi.
Eu: ce naiba a fost în capul vostru de ne-ați ascuns asta?
Spun eu speriată, atunci Dede îmi pune mâna pe umăr și apropie de cei doi, făcându-se toți trei vârcolaciDede: Megan... Trebuie să știi ceva
Eu: ce mai e de știut???
Dede: și tu ești un vârcolac,... De fapt, mai ști când părinți tai ți-au spus de sora ta pierdută, aia eram eu, noi două suntem vârcolaci supremi, adică vârcolac semi vrăjitoare suprem... Și tu fiind mai mică ești viitoarea regină, cum au fost și mama și tata...
CITEȘTI
Suflet bun
Teen FictionEu sunt Megan, o fata de 16 ani, care afla ceva nou despre ea... se revede cu o prietenă bună și rămâne cu ea in Corea și se îndrăgostește de cineva ... veți afla mai multe pe parcurs!