capitolul 13

17 1 0
                                    


Cobor jos și îi văd pe canapea pe Zain și Dede care se certau

Zain este prietenul lui Harry, sunt un fel de B.F.F. sunt ca frați se cunosc de când aveau 5 ani.

De certau întruna, Dede tipa la el și îi spunea sa plece dar Zain nu vroia..După ce mă văd tac.

Eu: neața, buna Zain, ce faci aici?

Z: am venit cu Harry.

Eu: stai...Harry e aici?

El: da, e in bucătărie.

Mă duc în bucătărie și îl văd stand pe scaun și vorbind cu Andy, erau destul de veseli cred dar aparențele mereu înșeală.

Eu: bună

H: bună

A: neața

Eu: ce faci aici Harry?

H: am venit să vorbim

Eu: dar nu era vorba sa ne vedem in parc mai târziu?

H: ba da dar îmi era foarte dor de tine.

A: sunt și eu aici!!

Eu: da, scuze... ce vorbeați voi doi?

H: păi eu am vorbit cu Andy și am fost de acord că tu daca vrei sa fi iubita mea pentru că nici tu și nici el nu mai aveți același sentimente...

Eu: a

A: da, și oricum eu va trebui sa plec câteva luni in turneu cu trupa și ar fi mai bine pentru tine sa fi cu cineva mai bun decât mine...

Eu: bine...Pai eu mă duc să mă schimb și vin imediat sa mergem la ne plimbăm, pe curând Harry.

Ies din bucătărie cu Jimini care tocmai venise, in hol nu mai era gălăgie și când ajungem lângă Dede și Zain ei de sărutau, părea să fie mai mult un sărut forțat pentru Dede.

Când ne vad de opresc Dede îl împinge pe Zain de lângă ea , Zain avea un zâmbet tâmp pe față...

Mă uit în spatele mai la Jimini, acesta avea lacrimi în ochii..A stat așa un moment după care a ieșit în pas alergător pe ușă.

Dede cade în genunchi eu rămân blocata Zain pleacă de parcă nu sar fi întâmplat nimic, iar Andy și Harry nu mai apăreau.

Am stat așa câteva minute după care îmi revin din transa și mă duc la Dede, aceasta plângea în hohote, avea ochi roși, și tremura toată...O frec pe spate să își revină, lacrimile ei se opresc și de duce la baie sa se spele pe față, mă duc în bucătărie și le povestesc lui Andy și Harry ceea ce tocmai de întâmplase... nici lor nu le venea să creadă. Un ciocănit de aude iar în ușă, mă duc repede să o deschid și îi văd pe .......

Suflet bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum