Eu: trebuie să plec până la magazin.
El:buna, să vii repede..
Eu: bine..Pa
El: pa.
Plecasem spre magazin, am condus până în parcare, după am intrat în magazin era unul foarte mare.
După 2 ore de cumpărături mă pregătisem să plec, eram la ieșirea din magazin și nu prea mă uitam pe unde mergeam, deodată mă bușesc de cineva și aproape am căzut.
El: scuze, mă grăbesc
Eu: nu-i nimic
El: Megan?
Eu: mă cunosti...???
Nu a mai zis nimic, mi-am ridicat capul și aproape am inceput sa plâng când am văzut cine era...
Era Harry, Harry Styles... Ne știm de la 3 ani, părinți noștri erau foarte buni prieteni, insa noi nu ne suportam deloc, până într-o zii când cineva de luase-ra de mine in generală și vroia să mă sărute, am tipat și a apărut Harry , ia dar un pumn iar apoi am fugit departe de acel oraș, cu părinți am păstrat legătura prin telefon.
De atunci eu și Harry am fost iubiți, cei mai buni și ne iubeam enorm.
Până într-o zi când am plecat fără să îi mai spun ceva, mi-am schimbat nr de telefon și m-am mutat in alta tara, asta doar pentru că l-am prins întrunirea club cu alta, inca îl mai iubesc dar el nu știe că am pe alt cineva. Oare și el are, oare mă mai iubește?? Nu am mai apucat să gândesc mult că ma lo-at intro îmbrățișare strânsă și călduroasă și plină de iubire, i-am răspuns la îmbunătățire și l-am strâns și eu cu toata forța.El: ce dor mi-a fost de tine.
Eu: și mie de tine
El: uite...Mie chear îmi pare rău pentru ce am făcut, eram beat și nu gândeam.
Eu: te iert
El: asta înseamnă că suntem iar împreună?
Eu:asta e mai greu de zis..Eu..Eu am pe alt cineva
El: îmi pare rău
Eu: și mie
El: asta înseamnă că nu mai am nicio șansă?
Eu: pai...Pe el nu îl pot iubi așa cum te-am iubit pe tine, dar totuși țin la el.
El: bine, pai daca te răzgândești mă suni, dar sa știi să eu încă te mai iubesc...Chear foarte mult.
Eu: bine
El: pa
Eu: pa
Merg spre mașină, pun pungile in portbagaj si urc în mașina... Sunt îngândurată, oare ce sa fac sa fie bine pentru toată lumea?
Ajung acasă, intru pe ușă, îi ignor pe ceilalți, las pungile și merg in camera.
Ce ar trebui sa fac acum?
Pe Harry îl iubesc, foarte mult
Dar pe Andy mai mult că un frate și știu că și el mă iubește la fel, de alungul anilor l-am tot văzut cu fete dar nu am băgat în seamă pentru că nu țin prea mult la el.
Mâine mă văd cu Harry, va trebui sa vorbesc cu el, cred că mă voi întoarce la el, dar ce îi voi spune lui Dede sau lui Jimini sau lui Andy sau chear lui... cum îi voi spune că sunt Alpha Omega Vârcolacilor.... Adorm repede cu gândul la Harry... Mă trezesc dimineața cobor jos și îl văd pe ....
CITEȘTI
Suflet bun
Teen FictionEu sunt Megan, o fata de 16 ani, care afla ceva nou despre ea... se revede cu o prietenă bună și rămâne cu ea in Corea și se îndrăgostește de cineva ... veți afla mai multe pe parcurs!