Küçüklüğüm ün aşkı savaş. Her gece onu düşünerek uyuyorum. her romantik şarkıda onu hatırlıyorum. Her düşüm o, ama elden bir şey gelmezki belkide başka birisini seviyor sevgiliside olabilir. Yine onu düşünerek karanlığa gözlerimi yumdum. Bıktım artık olan bana oluyor. YETER.
Sabah saat altıda uyandım. Kalkıp ellimi yüzümü yıkadım anlaşılan annem daha uyanmamış bugün sivil gitmeye karar verdim. Artık sonbaharda olduğumuz için uzun kollu giyinmeye karar verdim. üstüme ten rengi ince uzun kollu sade bluz giydim altıma beyaz bilekte dar paça pantolon giydim saçımı dağınık topuz yapıp. siyah spor ayakkabılarımı giydim.hazırdım. siyah çantamı alıp evden çıktım kulaklığımla şarkı açtım.belkide savaşı görebili-oha tam karşımda ve göz göze geldik bu sefer gözlerimi kaçırmıyacağım yine kafamı çevirdim ama ilk defa bu kadar uzun bakıştık oda galiba servis bekliyordu. Ben onun biraz ötesinde bekliyordum arkamda elif bellirdi aklı sıra beni korkutucak tam korkutucakken aynı anda ben ona döndüm ve ben koruttum salak çığlık attı.
Elif"ödüm bokuma karıştı lan"dedi ve sarıldı şuan tam savaşın yanındayım.
Ben"korkutmak öyle değil böyle yapılır"
Savaş bize bakıyor şuanda,ve ben bundan rahatsız oldum elife hadi dedim ve yürümeye başladık.
SAVAŞ'TAN
Sahil'e nerdeyse beş yıldır aşığım ve aynı zamanda ondan iki sene büyüğüm. O şuan lise ikide ben lise dörtte. Ona hiç bir zaman açılamadım bazen böyle birbirimizi görüyoruz ve bazende göz göze geliyoruz. Ama sürekli gözlerini kaçıran o oluyor. Bugün ilk defa gözlerini kaçırmadı taki elif mi her ne bok sa gelene kadar ve sahil onun oyunun içine etti elif kendi kazdığı kuyuya düştü. O an kahka atmak isterdim, ama yapmadım çünki elifin halini görmeniz lazımdı. Ve sahil öyle güzel gülüyorduki baktıkça bakası gelir insanın ama sadece BENİM...
Bazen düşünmüyor değilim sevgilisi varmı diye ama o gün onur'un lafı aklıma geldi onur benden iki sene küçük yani sahile hem aynı yaşıt. Hemde servis arkadaşı. onur her şeyi biliyor. Sahile aşık olduğumu ve onu o koruyup kolluyor sahil'e okulda ne olduysa anında haber bana uçuyor. Ve onur'un lafı ise sana delliler gibi aşık oldu.☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Egoistler
Ficção Adolescenteinsanın gerçekleri olmasısımı lazım ya gerçerklere inanmıyosa YADA...